דף הבית » תרופות סבתא » הצטננות – 9 הסעדים של סבתא טבעית זמינים בבית
ddaddadaddaa  ddadadddd dadc daddaad dddaddaa ddeddaddd d

הצטננות – 9 הסעדים של סבתא טבעית זמינים בבית

קור הוא מחלה שכיחה הפוגעת ברוב האוכלוסייה, במיוחד בעונת החורף.זה נגרם על ידי נגיף שיכול להתפשט במהירות, ויכול להיות מאוד לא נעים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא טבעית שניתן להשתמש בהן כדי להקל על התסמינים ולעזור לך להשתפר מהר יותר.להלן 9 תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים ועדיין נמצאות כיום בשימוש נרחב.

ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש שימשו במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות.השילוב של השניים עוזר להפחית דלקת, להגביר את החסינות ולהרגיע גרון כואב.כדי להפוך את התרופה, פשוט גירו חתיכה קטנה של שורש ג’ינג’ר לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז להוסיף כפית דבש ומערבבים.שתו את התרופה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית מצוינת להצטננות.זה עוזר להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.מוסיפים כפית דבש ומערבבים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ:

לקבלת דחיפה נוספת של חסינות, הוסף לתערובת כמה טיפות מיץ לימון.

שום

שום הוא תרופה עוצמתית נוספת להצטננות.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו כתרופה, פשוט טסו כמה שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התרופה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית להצטננות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים.מוסיפים כפית דבש ומערבבים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית יעילה להצטננות.זה עוזר להגביר את החסינות ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים.מוסיפים כפית דבש ומערבבים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

לימון ודבש

לימון ודבש הם שני תרופות טבעיות חזקות להצטננות.השילוב של השניים עוזר להפחית דלקת ולהגביר את החסינות.כדי להכין את התרופה, פשוט סחטו את המיץ של לימון אחד לכוס מים חמים.מוסיפים כפית דבש ומערבבים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מנטה

מנטה היא תרופה טבעית נהדרת להצטננות.זה עוזר להפחית דלקת ולהקל על גרונם כאב.כדי להשתמש בו כתרופה, פשוט תלול קומץ עלי נענע טריים בכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התרופה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית יעילה להצטננות.זה עוזר להפחית דלקת ולהגביר את החסינות.כדי להשתמש בו כתרופה, פשוט הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז להוסיף כפית דבש ומערבבים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית עוצמתית להצטננות.זה עוזר להפחית דלקת ולהגביר את החסינות.כדי להשתמש בו כתרופה, פשוט הוסף כפית אבקת קינמון לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז להוסיף כפית דבש ומערבבים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מניעת הצטננות

בנוסף לטיפול בקור הנפוץ באמצעות התרופות של סבתא, ישנם גם צעדים שתוכלו לנקוט בכדי למנוע הצטננות מלכתחילה.שטיפת הידיים לעתים קרובות היא הדרך הטובה ביותר להימנע מלהידבק בנגיף, כמו גם להימנע ממגע הדוק עם אנשים שכבר נגועים.אכילת תזונה מאוזנת וקבלת מנוחה מספקת יכולה גם לעזור להגביר אתמערכת חיסון, מה שמקל על גופך להילחם בכל חיידקים וירוסים שאליו הוא עשוי להיחשף.

הסעדים של סבתא להצטננות

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בקור הנפוץ במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו ניתן להכין מרכיבים זמינים במטבח שלך.להלן 9 מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר המשמשות את הסבתות לטיפול בקול הנפוץ.

1.לימון ודבש

תערובת פשוטה של לימון ודבש יכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.מערבבים כף דבש אחת עם מיץ של חצי לימון ושותים את התערובת 2-3 פעמים ביום.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה טבעית להצטננות ושפעת, ושתיית תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת התה, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש ולימון לפי הטעם.

3.מרק שום

שום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה להצטננות ושפעת.להכנת מרק שום, מטגנים שתי שיני שום בשמן זית עד להשחמה קלות.מוסיפים שתי כוסות מרק ירקות או עוף ומבשלים במשך 15 דקות.מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית להצטננות ושפעת.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים את התערובת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.ניתן להוסיף את החומץ גם לתה חם או לשמש כגרגר.

5.חלב כורכום

כורכום שימש כתרופה טבעית להצטננות ושפעת במשך מאות שנים.להכנת חלב כורכום, מחממים כוס חלב אחת עם כפית אבקת כורכום.מוסיפים דבש לפי הטעם ושותה את התערובת פעמיים ביום.

6.שמן אקליפטוס

שמן האקליפטוס בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס, הוסף שתי טיפות שמן לקערת מים חמים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.

7.סירופ בצל

בצל משמשים זה מכבר כתרופה טבעית להצטננות ושפעת.כדי להכין סירופ בצל, מבשלים שני בצל קצוץ בשתי כוסות מים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כוס דבש אחת וכפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי.מערבבים היטב ואחסנו בצנצנת זכוכית במקרר.

8.טיח חרדל

פלסטרי חרדל

שימשו כתרופה טבעית להצטננות במשך מאות שנים.כדי ליצור טיח חרדל, מערבבים כף אחת של אבקת חרדל עם מים חמים ליצירת משחה.מרחו את העיסה על חתיכת בד והניחו אותה על החזה והגב.השאר את הטיח במקום למשך 15 דקות ואז הסר.

9.מרק עוף

מרק עוף

שימש זה מכבר כתרופה טבעית להצטננות ושפעת.להכנת מרק עוף, מבשלים שתי כוסות עוף חתוך לארבע כוסות מים למשך 20 דקות.הוסף ירקות לפי בחירתך, כמו גזר, סלרי ובצל ומבשלים במשך 10 דקות נוספות.מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.

שאלות נפוצות

ש: מה עלי לעשות אם יש לי הצטננות?

א: אם יש לך הצטננות, אתה צריך לנוח, לשתות הרבה נוזלים ולנסות כמה מהתרופות הטבעיות המפורטות לעיל.אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, אתה אמור לפנות לרופא.

מסקנה

הצטננות נגרמת על ידי וירוסים ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן