דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון – 12 תרופות סבתות מהמטבח ובריאות
dbdd ddaddf  daadaddaddaa daddaaddaa deddeddd dddaddddaa

כאב גרון – 12 תרופות סבתות מהמטבח ובריאות

כאב גרון – 12 תרופות סבתות מהמטבח ובריאות

כאב גרון יכול להיות חוויה לא נוחה, לפעמים כואבת.זה יכול להיגרם על ידי מגוון מחלות, כמו הצטננות או שפעת, אלרגיות, או אפילו זיהום חיידקי או נגיפי.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות סבתות מהמטבח והבריאות שיכולות לספק הקלה מכאבי גרון כאב ואי נוחות.להלן 12 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ומשמש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים דבש או לימון לטעם נוסף.שתו עד שלוש כוסות ביום להקלה מכאבי גרון כאב.

גרגר מי מלח

התרופה העתיקה הזו היא עדיין אחת הדרכים היעילות ביותר להרגיע את כאב הגרון.מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרד למשך 30 שניות מספר פעמים ביום.המלח יסייע בהפחתת נפיחות ודלקת, והמים החמים יסייעו להרגיע את הגרון.

טיפ:

לקבלת דחיפה נוספת, הוסף קמצוץ של אבקת כורכום לגרגר מי המלח שלך לאפקט אנטי דלקתי חזק.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם אנטי -חיטוי טבעי, והשילוב של השניים יכול להיות תרופה עוצמתית של גרון.מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.הדבש יטיל וירגיע את הגרון, ואילו הלימון יעזור להילחם בזיהום.

תה טימין

טימין הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לגרון כאב.להכנת תה טימין, תלולות שתי כפיות טימין מיובשות בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו עד שלוש כוסות ביום להקלה.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת תה שורש ליקריץ, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו עד שלוש כוסות ביום להקלה.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי גרון.כדי להכין תרופת גרון כואבת, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים וכפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו עד שלוש כוסות ביום להקלה.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להילחם בזיהום.להכנת תה שום, תלולות שתי שיני שום כתוש בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו עד שלוש כוסות ביום להקלה.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא משכך כאבים טבעי ויכול לספק הקלה מכאבי גרון כאב.להכנת תה פלפל קאיין, תלול כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו עד שלוש כוסות ביום להקלה.

תה קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת תה קמומיל, תלולות שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו עד שלוש כוסות ביום להקלה.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת תה כורכום, תלול כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו עד שלוש כוסות ביום להקלה.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא הרס טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת תה שורש מרשמלו, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו עד שלוש כוסות ביום להקלה.

תה אלם חלקלק

דרכים טבעיות להקל על כאב גרון

כאב גרוןS הם התרחשות שכיחה, אך הם יכולים להיות לא נוחים למדי ויכולים להפריע לפעילויות היומיומיות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה לגרון כואב.רבים מהתרופות הללו הועברו מסבתות, וניתן למצוא אותם ממש במטבח שלך.

12 תרופות סבתות מהמטבח והבריאות

1.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת בגרון, ולהעניק הקלה מכאבי גרון.להכנת גרגר מים מלח, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ומגרד אותו במשך כ- 30 שניות.עדיף לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.דבש

דבש הוא תרופה טבעית ששימשה זה מכבר להרגעת גרון כואב.ניתן לקחת אותו רגיל, או לערבב עם מים חמים או תה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו את תערובת הדבש והמים מספר פעמים ביום.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות רפואיות רבות.ניתן להוסיף אותו למים חמים ודבש להכנת תה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מגרונות כאב.ניתן להוסיף אותו גם לאוכל כתיבול.

4.לימון ודבש

ניתן לשלב

לימון ודבש כדי להכין משקה מרגיע לגרונות כואבות.להכנת המשקה הזה, מערבבים מיץ של לימון אחד עם שתי כפות דבש וכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות.ניתן להוסיף אותו למים חמים ודבש להכנת תה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון כואב.ניתן להוסיף אותו גם לאוכל כתיבול.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להרגיע גרון כואב.להכנת גרגר, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומגרד אותו במשך כ- 30 שניות.עדיף לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות.ניתן להוסיף אותו למים חמים ודבש להכנת תה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון כואב.ניתן לקחת אותו גם בצורת קפסולה או טאבלט.

8.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית וחיטוי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בשום לטיפול בכאבי גרון, הכינו משחה עם שום ומים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.ניתן להוסיף אותו גם לאוכל כתיבול.

9.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא עשב ששימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות.ניתן להוסיף אותו למים חמים ודבש להכנת תה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון כואב.ניתן לקחת אותו גם בצורת קפסולה או טאבלט.

10.מנטה

Peppermint הוא עשב ששימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות.ניתן להוסיף אותו למים חמים ודבש להכנת תה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון כואב.ניתן לקחת אותו גם בצורת קפסולה או טאבלט.

11.כמון

כמון הוא תבלין שיש לו תכונות רפואיות רבות.ניתן להוסיף אותו למים חמים ודבש להכנת תה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון כואב.ניתן להוסיף אותו גם לאוכל כתיבול.

12.חילבה

חילבה היא עשב ששימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות.ניתן להוסיף אותו למים חמים ודבש להכנת תה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון כואב.ניתן לקחת אותו גם בצורת קפסולה או טאבלט.

12 סעדים סבתא אלה מהמטבח ובריאות יכולים לעזור להקל על גרון כואב ולהעניק הקלה מאי הנוחות הקשורה אליהם.שותה המון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן