דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון ללא חום – 19 תרופות של סבתא באיכות גבוהה וסבתא מצוינת
dbdd ddaddf dcdcd dddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddddbddaa

כאב גרון ללא חום – 19 תרופות של סבתא באיכות גבוהה וסבתא מצוינת

כיצד לטפל בכאבי גרון ללא חום

גרון כואב נפוץ ויכול לנוע בין עדין לחמור.גרון כאב יכול להיגרם כתוצאה מדלקות נגיפיות, זיהומים חיידקיים או חומרים מגרים סביבתיים.אם יש לך כאב גרון ללא חום, עדיין חשוב לנקוט צעדים להפחתת אי הנוחות.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של כאב גרון ללא חום.להלן 19 תרופות סבתות איכותיות ומצוינות שתוכלו לנסות.

1.דבש

דבש הוא תרופה טבעית לכאבי גרון.לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות של הגרון.אתה יכול לקחת 1-2 כפיות דבש בתדירות גבוהה ככל שצריך כדי לעזור להרגיע את גרונך.אתה יכול גם להוסיף דבש לתה חם או לכוס מים חמים.

2.גרגר עם מי מלח חמים

גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.להכנת הגרגר, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה והגרון שלך למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.חזור על כמה פעמים ביום.

3.Steam

קיטור יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר בגרון.כדי להשיג את היתרונות של אדים, מלאו קערה במים רותחים ונשענים מעל הקערה.מכסים את הראש במגבת ונושמים את הקיטור למשך 10 דקות.

4.לשתות שפע נוזלים

שתיית שפע נוזלים חשובה כשיש לך כאב גרון.נוזלים עוזרים לריר דק בגרון ושומרים על לחות בגרון.נוזלים חמים כמו תה, מרק ומים חמים יכולים לעזור להרגיע את הגרון.הימנע ממשקאות קרים ומשקאות ממותקים שיכולים לעצבן את הגרון.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והקלות כאב.כדי להשתמש בג’ינג’ר כדי להרגיע את כאב הגרון, קוצצים מעט שורש ג’ינג’ר טרי והוסיפו לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז מסננים את התערובת ומוסיפים דבש או לימון לטעם.שתו את התערובת עד 3 פעמים ביום.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כדי להקל על כאב גרון, הוסף קצת אבקת שורש ליקוריץ לכוס מים חמים.תלול למשך 10 דקות ואז מסננים ומוסיפים דבש או לימון לטעם.שתו את התערובת עד 3 פעמים ביום.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו את התערובת עד 3 פעמים ביום.

8.כורכום

כורכום הוא תבלין עם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.כדי להשתמש בכורכום, הוסף 1 כפית אבקת כורכום לכוס מים חמים ומערבבים עד להמסה.שתו את התערובת עד 3 פעמים ביום.

9.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק, מערבבים 1-2 כפיות אבקת ELM חלקלקות בכוס מים חמים.שתו את התערובת עד 3 פעמים ביום.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ומדדיות ריר.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, הוסף 1 כפית אבקת שורש מרשמלו לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש או לימון לטעם.שתו את התערובת עד 3 פעמים ביום.

11.קינמון

קינמון הוא תבלין שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בקינמון, הוסף 1 כפית אבקת קינמון לכוס מים חמים ומערבבים עד להמסה.שתו את התערובת עד 3 פעמים ביום.

12.קמומיל

קמומיל הוא עשב שיש לו תכונות מרגיעות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בקמומיל, הוסף 1 כפית פרחי קמומיל לכוס מים רותחים ותן להם תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש או לימון לטעם.לשתות את זהE תערובת למעלה

מה גורם לכאבי גרון ללא חום?

כאב גרון ללא חום נגרם בדרך כלל על ידי זיהום נגיפי, אלרגיות או גירוי מגורמים סביבתיים כמו עשן, אבק או אדים כימיים.זיהומים נגיפיים כמו הצטננות שכיחה, שפעת או נגיף הקוקססי הם הגורם השכיח ביותר לכאבי גרון ללא חום.אלרגיות לחיית מחמד, אבקה או מזונות מסוימים יכולים גם לגרום לכאבי גרון ללא חום.ריפלוקס חומצי וטפטוף שלאחר האף יכולים גם לגרום לכאבי גרון ללא חום.

19 תרופות של סבתא באיכות גבוהה וסבתא מצוינת לכאבי גרון ללא חום

כאב גרון ללא חום יכול להיות מצב מעצבן ולא נוח, אך ישנם כמה תרופות פשוטות שיכולות לספק הקלה.להלן 19 תרופות של סבתא איכותית ומצוינת לכאבי גרון ללא חום.

1.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בגרון ויכול לספק הקלה מסוימת מכאב.מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.חזור על כל שעתיים עד שלוש שעות.

2.גרגר גרון דבש ולימון

מערבבים שתי כפות דבש וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.גרגר פעמיים -שלוש ביום להקלה מכאבי גרון ללא חום.

3.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.מרתיחים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים קצת דבש לטעם.שתו פעמיים עד שלוש ביום להקלה על כאב גרון ללא חום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים פעמיים עד שלוש ביום להקלה מכאבי גרון ללא חום.

5.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת כאב גרון ללא חום.מרתיחים שן שום אחד בכוס מים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים קצת דבש לטעם.שתו פעמיים עד שלוש ביום להקלה.

6.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותים פעמיים עד שלוש ביום להקלה מכאבי גרון ללא חום.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והפחתת הריר ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.מרתיחים שתי כפיות שורש מרשמלו בכוס מים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים קצת דבש לטעם.שתו פעמיים עד שלוש ביום להקלה על כאב גרון ללא חום.

8.מיץ בצל

הבצל ידוע בתכונותיהם האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת כאב גרון ללא חום.מחלצים את המיץ מבצל אחד ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.שתו פעמיים עד שלוש ביום להקלה.

9.עלי מנטה

לעלי מנטה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות ויכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.מרתיחים שתי כפיות עלי מנטה בכוס מים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים קצת דבש לטעם.שתו פעמיים עד שלוש ביום להקלה על כאב גרון ללא חום.

10.תה קינמון

קינמון ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת כאב גרון ללא חום.מרתיחים כפית אחת של אבקת קינמון בכוס מים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים קצת דבש לטעם.שתו פעמיים עד שלוש ביום להקלה.

11.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.הרתיחו שתי כפיות שורש ליקריץ בכוס מים למשך חמש דקותומסננים ומוסיפים קצת דבש לטעם.שתו פעמיים עד שלוש ביום להקלה על כאב גרון ללא חום.

12.זרעי שומר

פן

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן