דף הבית » תרופות סבתא » איך לטפל בגרון כואב – 13 תרופות של סבתא מרגיעות המועברות במשפחה
ddda dcddadc dddaddf dbddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedad

איך לטפל בגרון כואב – 13 תרופות של סבתא מרגיעות המועברות במשפחה

מה גורם לכאבי גרון?

כאב גרון הוא מצב שכיח הנגרם כתוצאה מדלקת בגרון ושקדים.זה יכול להיגרם כתוצאה מדלקות נגיפיות או חיידקיות, אלרגיות, גירויים סביבתיים, אוויר יבש, עישון וריפלוקס חומצי.תסמינים של כאב גרון יכולים לכלול כאב, קושי בבליעה, חום, בלוטות לימפה נפוחות, וצרידות או אובדן קול.

13 התרופות של סבתא מרגיעה לגרון כואב

גרון כואב הם בעיה שכיחה ויכולים להיות לא נוחים למדי.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות המועברות מסבתותינו שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.הנה 13 מהם:

1.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב בגרון.זה גם עוזר לצבוע את הגרון, מה שמקל על הבליעה.כדי להשתמש בדבש לכאבי גרון, פשוט מערבבים כפית דבש עם 1/4 כוס מים חמים.שתו תערובת זו לאט לאורך כל היום.

2.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם תרופה קלאסית לגרון כואב.הם עוזרים להפחתת דלקת וגם לרזה ריר, מה שמקל על הגירוש.להכנת גרגר מים מלוחים, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר עם התערובת למשך 30 שניות, ואז ירק אותה החוצה.חזור על 2-3 פעמים ביום.

3.תה ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, הרתיחו 1 כפית שורש ג’ינג’ר טרי מגורד בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים 1 כפית דבש וכפית מיץ לימון.שתו את התה לאט לאורך היום.

4.חלב כורכום

לכורכום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב בגרון.להכנת חלב כורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם.שתו תערובת זו לאט לאורך כל היום.

5.לימון ודבש

לימון יש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות ומסייע בהפחתת הדלקת.דבש עוזר גם לצבוע את הגרון, מה שמקל על הבליעה.כדי להשתמש בלימון ודבש לכאבי גרון, מערבבים 1 כפית מיץ לימון סחוט טרי עם כפית דבש.שתו תערובת זו לאט לאורך כל היום.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב בגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לכאבי גרון, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו לאט לאורך כל היום.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו עוזר לצבוע את הגרון, מה שמקל על הבליעה.כדי להשתמש בשורש מרשמלו לכאבי גרון, תלול 1 כפית של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה לאט לאורך כל היום.

8.תה קמומיל

לתה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב בגרון.להכנת תה קמומיל, תלול 1 כפית פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים 1 כפית דבש וכפית מיץ לימון.שתו את התה לאט לאורך היום.

9.אלם חלקלק

אלם החלקלק עוזר לציפוי הגרון, מה שמקל על הבליעה.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק לכאבי גרון, תלול 1 כפית אבקת אלם חלקלקת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים 1 כפית דבש.שתו את התה לאט לאורך היום.

10.פלפל קאיין

פלפל קאיין מכיל קפסאיצין, תרכובת פעילה בעלת תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב בגרון.כדי להשתמש בפלפל קאיין לכאבי גרון, מערבבים 1 כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים.שתו תערובת זו לאט לאורך כל היום.

11.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב ב- THROAT.כדי להשתמש בשום לכאבי גרון, מערבבים 1 כפית של שום מרוסק טרי עם כפית דבש.שתו תערובת זו לאט לאורך כל היום.

12.LICOR

תרופות ביתיות לגרון כואב

גרון כואב הם בעיה נפוצה עבור אנשים רבים, ובעוד שיש הרבה תרופות ללא מרשם העומדות לטיפול בהן, ישנן גם כמה תרופות ביתיות שהועברו לדורות.להלן שלוש עשרה תרופות של סבתא מרגיעות בהן ניתן להשתמש לטיפול בכאבי גרון.

1.גרגר מי מלח

מי מלח גרגולינג הוא אחד התרופות הוותיקות והפשוטות ביותר לכאבי גרון.פשוט ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים, ואז לגרגר למשך 30 שניות.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת, לשחרר ריר ולשטוף חיידקים וגירויים אחרים שעלולים לגרום לכאבי הגרון.יש לחזור עליו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.דבש ולימון

דבש ולימון ידועים שניהם בתכונות הריפוי שלהם, וכאשר משולבים הם מייצרים תרופה יעילה לכאבי גרון.מערבבים שתי כפות דבש וכף אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים, ושותים מספר פעמים לאורך היום.הדבש והלימון עוזרים להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, וניתן להשתמש בה לטיפול גם בכאבי גרון.מערבבים כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים, ושותים מספר פעמים לאורך היום.החומץ יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר, מה שמקל על הבליעה.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה יעילה נוספת לכאבי גרון.מרתיחים מעט מים, ואז מוציאים אותם מהאש ומוסיפים כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או מנטה.מעטפים מגבת מעל הראש, ואז נשענים מעל הסיר ושאיפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.זה יעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה מסורתית לגרונות כאב.זה עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת, וניתן להשתמש בו במגוון צורות.לדוגמה, תוכלו לערבב 1-2 כפיות אבקת שורש מרשמלו בכוס מים חמים, ולשתות מספר פעמים ביום.לחלופין, אתה יכול להכין תה שורש מרשמלו על ידי תלול כף של השורש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.

6.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לגרון כואב.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון, וניתן להשתמש בו בצורה של תה.פשוט נדבק כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים מספר פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש למתיקות נוספת וכוח מרגיע.

7.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה מסורתית לגרון כאב.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון, וניתן להשתמש בו במגוון צורות.לדוגמה, אתה יכול לערבב 1-2 כפיות אבקת שורש ליקריץ בכוס מים חמים, ולשתות מספר פעמים ביום.לחלופין, אתה יכול להכין תה שורש ליקריץ על ידי תלול כף של השורש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה הודית עתיקה לגרונות כואבות.זה עוזר להפחתת דלקת, וניתן להשתמש בו בצורה של תה.פשוט מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים, מערבבים ושותים מספר פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש למתיקות נוספת וכוח מרגיע.

9.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה מסורתית לגרון כואב.פשוט מערבבים בצל ומסננים את המיץ.שתו כף מהמיץ שלוש פעמים ביום.תרכובות הגופרית בבצל עוזרות להפחתת דלקת ולהרגיע את הגרון.

10.שום

שום הוא תרופה מסורתית נוספת לגרון כאב.פשוט מוחץ שן שום ומערבב אותו עם אכפית דבש.לבלוע את התערובת מספר פעמים ביום.השום מסייע בהפחתת דלקת ולהרוג חיידקים שעלולים לגרום לכאבי הגרון.

11.קינמון </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן