דף הבית » תרופות סבתא » קור כרוני – 18 תרופות של סבתא מהמטבח וחשוב
dadda dbdaddad  daadaddaddaa dadc daddaad deddeddd dddadd

קור כרוני – 18 תרופות של סבתא מהמטבח וחשוב

קר כרוני – 18 תרופות של סבתא מהמטבח וטיפים חשובים

החורף מביא איתו שפע של הצטננות ושפעת.בעוד שלרובנו יש את המותרות לקחת כמה ימי חופש למנוחה ולהבריא, אנשים מסוימים נוטים יותר להצטננות כרונית, בגלל מערכות חיסון מוחלשות או תנאים בסיסיים אחרים.עבור האנשים האלה זה יכול להיות מאבק לחזור לשגרה.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מועילות להפחתת משך וחומרת הצטננות כרונית.כאן אנו חולקים 18 מתרופות הבית האהובות ביותר של סבתותינו, בתוספת כמה טיפים חשובים לניהול הצטננות כרונית.

הסעדים של סבתא מהמטבח

  • לימון ודבש: לימון ודבש הם תרופה קלאסית להצטננות ולגרון כואב.מערבבים את המיץ של חצי לימון עם שתי כפות דבש וכוס מים חמים.שתו את התערובת לאט לאורך היום כדי להרגיע את כאב הגרון ולעזור להפחית את חומרת הקור.
  • תה ג’ינג’ר: ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והוא נהדר להקלת גודש.מרתיחים כוס מים ומוסיפים כפית ג’ינג’ר מגורד טרי.תנו לזה תלול מספר דקות ומסננים.הוסף כפית דבש ושותה את התה לאט לאורך כל היום.
  • שום: שום ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיביוטיות ויכול להיות כלי רב עוצמה במאבק בהצטננות.קוצצים כמה שיני שום ומוסיפים אותו לכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום למשך כמה ימים עד שהסימפטומים שלכם משתפרים.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית להצטננות ושפעת.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וכפית דבש.שתו את התערובת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את העומס ולהפחית את חומרת הקור.
  • פלפל קאיין: פלפל קאיין ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את חומרת הקור.מערבבים כפית פלפל קאיין עם כוס מים חמים וכפית דבש.שתו את התערובת פעמיים ביום למשך כמה ימים עד שהסימפטומים שלכם משתפרים.
  • שמן אקליפטוס: שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות.מערבבים כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם כוס מים רותחים ושואפים את הקיטור.עשה זאת פעמיים ביום למשך כמה ימים עד שתסמינים שלך משתפרים.
  • כורכום: כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות.מערבבים כפית כורכום עם כוס חלב חם וכפית דבש.שתו את התערובת פעמיים ביום למשך כמה ימים עד שהסימפטומים שלכם משתפרים.
  • קינמון ודבש: קינמון ודבש הוא תרופה קלאסית להצטננות.מערבבים כפית קינמון עם שתי כפות דבש וכוס מים חמים.שתו את התערובת לאט לאורך היום כדי להרגיע את כאב הגרון ולעזור להפחית את חומרת הקור.
  • שמן אורגנו: שמן אורגנו ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות.מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם כוס מים רותחים ושואפים את הקיטור.עשה זאת פעמיים ביום למשך כמה ימים עד שתסמינים שלך משתפרים.
  • תה נענע: תה נענע ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות.מרתיחים כוס מים ומוסיפים כמה שפריצים של נענע טרייה.תנו לזה תלול מספר דקות ומסננים.הוסף כפית דבש ושותה את התה לאט לאורך כל היום.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות.מערבבים כף שמן קוקוס עם כוס מים חמים וכפית דבש.שתו את התערובת פעמיים ביום למשך כמה ימים עד שהסימפטומים שלכם משתפרים.
  • תמצית זרעי אשכוליות: תמצית זרעי אשכוליות ידועה בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות.מערבבים כמה טיפות של תמצית זרעי אשכוליות עם כוס מים חמים וכפית דבש.שתו את התערובת פעמיים ביום למשך כמה ימים עד שהסימפטומים שלכם משתפרים.
  • שום ובצל: שום ובצל ידועים בתכונותיהם האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות.קוצצים כמה שיני גארLIC ובצל ומוסיפים אותם לכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום למשך כמה ימים עד שהסימפטומים שלכם משתפרים.
  • תה קמומיל: תה קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות.הרתיחו כוס מים והוסיפו כמה

    חלק 2: תרופות טבעיות לקור כרוני

    קור כרוני הוא מחלה נפוצה המשפיעה על אנשים רבים, וזה יכול להיות נושא מתסכל לניהול.אמנם קיימות מגוון תרופות העומדות לטיפול בתסמינים, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול הצטננות כרונית.במאמר זה נדון ב -18 תרופות של סבתא מהמטבח ובטיפים חשובים לשימושם הנכון.

    1.אוכל פיקנטי

    הוספת מזונות חריפים לתזונה שלך יכולה לעזור להפחית את העומס ולהפחתת הדלקת במעברי האף.מאכלים חריפים כמו פלפלי צ’ילי, ג’ינג’ר וקייין יכולים לעזור לפנות מעברי האף ולהפחית את הסימפטומים של קור כרוני.

    2.ויטמין C

    ויטמין C ידוע זה מכבר ביכולתו להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בהצטננות.נטילת מנה יומית של ויטמין C יכולה לעזור במניעת הצטננות כרונית ולהפחית את הסימפטומים אם זה מתרחש.ניתן למצוא ויטמין C במזונות רבים כמו תפוזים, תותים וברוקולי.

    3.שום

    שום הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל קור כרוני.שום מכיל תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולהפחתת התסמינים.אכילת שום גולמי או נטילת תוספי שום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות כרונית.

    4.דבש

    דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית להצטננות ומחלות אחרות.נמצא כי יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגודש במעברי האף.נטילת כפית דבש שלוש פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של קור כרוני.

    5.Steam

    Steam הוא תרופה טבעית נהדרת לקור כרוני.התקלחות או אמבטיה חמה יכולה לעזור לשחרר את הריר במעברי האף ולהפחית את הסימפטומים.אתה יכול גם להשתמש במכונת אדים או מאדה כדי לעזור בעומס.

    6.מי מלח

    גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולהפחית את הסימפטומים של קור כרוני.ערבוב כפית אחת של מלח בכוס מים חמים וגרגולינג איתו מספר פעמים ביום יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קור כרוני.

    סיכום

    קור כרוני הוא מחלה נפוצה המשפיעה על אנשים רבים, וזה יכול להיות נושא מתסכל לניהול.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול קור כרוני.במאמר זה דנו ב -18 תרופות של סבתא מהמטבח ובטיפים חשובים לשימושם הנכון, כמו הוספת מזון חריף לתזונה שלך, נטילת מנה יומית של ויטמין C, שימוש בשום, נטילת דבש, שימוש בקיטור וגרגולינג עם מלחמים.שילוב תרופות טבעיות אלה בשגרה שלך יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קור כרוני.

    שאלות נפוצות

    • ש: מהם תרופות טבעיות לקור כרוני?
      ת: תרופות טבעיות לקור כרוני כוללים הוספת מזון חריף לתזונה שלך, נטילת מנה יומית של ויטמין C, שימוש בשום, נטילת דבש, שימוש בקיטור וגרגול עם מי מלח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן