דף הבית » תרופות סבתא » הצטננות ושפעת – 13 תרופות תוצרת בית באיכות גבוהה
ddaddadaddaa ddadadadaa  daadaddaddaa daaddadadaa dddaa ddddbd

הצטננות ושפעת – 13 תרופות תוצרת בית באיכות גבוהה

מה ההבדל בין קור לשפעת?

כאשר נגיף פולש לגופך, זה יכול לגרום להצטננות או לשפעת.בעוד שאנשים רבים משתמשים במונחים זה בזה, ישנם למעשה כמה הבדלים חשובים בין שתי המחלות.

הצטננות הנפוצה בדרך כלל פחות חמורה מהשפעת ונמשכת בדרך כלל מספר ימים.התסמינים כוללים אף נזלת, גודש, עיטוש, כאב גרון ושיעול.הצטננות נגרמת בדרך כלל על ידי נגיף קרנף ויכול להשפיע על אנשים בכל הגילאים.

השפעת, לעומת זאת, נגרמת על ידי נגיף השפעת ולרוב חמורה יותר מאשר הצטננות.תסמינים של שפעת יכולים לכלול חום, צמרמורות, כאב ראש, כאבי גוף, עייפות ושיעול יבש.

13 תרופות תוצרת בית באיכות גבוהה להצטננות ושפעת

כשאתה מרגיש תחת מזג האוויר, הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לרוץ לחנות לרפואה.למרבה המזל, יש המון תרופות תוצרת בית שאתה יכול לעשות ממש בבית כדי לעזור להקל על הסימפטומים שלך.להלן 13 תרופות ביתיות באיכות גבוהה להצטננות ושפעת.

1.תה דבש ולימון

אחד התרופות הפופולריות ביותר תוצרת בית להצטננות ושפעת הוא תה דבש ותה לימון.הדבש עוזר להרגיע את כאב הגרון והלימון מסייע בהפחתת הדלקת.להכנת התה הזה, פשוט מערבבים 1 כף דבש והמיץ מחצי לימון לכוס מים חמים.

2.מרק שום

שום הוא אנטי דלקתי ונוגד חמצון טבעי, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת להצטננות ולפעת.להכנת מרק שום, מטגנים 2 שיני שום בכף שמן זית למשך דקה.לאחר מכן מוסיפים 4 כוסות מרק ירקות ומבשלים במשך 15 דקות.

3.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית להצטננות ושפעת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להקל על התסמינים.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 5 דקות.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה טבעית פופולרית להצטננות ושפעת.זה עוזר להפחית דלקת ויכול להגביר את מערכת החיסון שלך.כדי ליצור תרופה קר ושפעת עם חומץ תפוחים, מערבבים 2 כפות חומץ סיידר תפוחים, 1 כף דבש, והמיץ מחצי לימון לכוס מים חמים.

5.מרק חם וחמוץ

מרק חם וחמוץ הוא תרופה מצוינת להצטננות ושפעת.השילוב של מרכיבים חמים וחמוצים מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור לנקות את הסינוסים שלך.להכנת המרק הזה, מבשלים 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד, 1 כפית שום, 2 כפות חומץ אורז, 1 כף רוטב סויה וכפית שמן צ’ילי בארבע כוסות מרק ירקות למשך 15 דקות.

6.תה אורגנו

אורגנו היא תרופה טבעית עוצמתית להצטננות ושפעת.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.להכנת תה אורגנו, תלול 1 כפית אורגנו מיובש בכוס מים חמים למשך 5 דקות.

7.תה כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון שיכול לעזור להפחית תסמינים של הצטננות ושפעת.להכנת תה כורכום, פשוט תלול 1 כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים למשך 5 דקות.

8.Steam Eucalyptus

אקליפטוס הוא דמוקסטנט טבעי שיכול לעזור לנקות את מעברי האף ולהפחית את הדלקת.כדי ליצור אדים אקליפטוס, פשוט הוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס לקערה של מים רותחים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.

9.סירופ אלדרברי

סירופ אלדרברי הוא תרופה טבעית פופולרית להצטננות ושפעת.יש לו תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.כדי להכין סירופ סמאי, פשוט מערבבים 1 כוס סמלים עם 1/2 כוס דבש ומבשלים במשך 15 דקות.

10.תה פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית עוצמתית להצטננות ושפעת.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור לנקות את הסינוסים שלך.להכנת תה פלפל קאיין, פשוט תלול 1 כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים למשך 5 דקות.

11.גרגר מי מלח </h

תרופות ביתיות יעילות להצטננות אשפעת nd

סבל מקור או שפעת יכולה להיות חוויה אומללה.אמנם חשוב להשיג המון מנוחה ונוזלים, אך כמה תרופות ביתיות פשוטות יכולות לעזור להפוך את המחלה נסבלת יותר.להלן 13 תרופות איכותיות ותוצרת בית שעשויות לעזור להקל על תסמיני הצטננות ושפעת.

גרגר עם מי מלח

גרגל עם מי מלח הוא תרופה ביתית פופולרית לגרונות כואבות.מערבבים 1/4 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.זה עוזר להפחית נפיחות וניקוי ריר מהגרון.זה יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות או שפעת.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את העומס בגלל הצטננות או שפעת.מרתיחים סיר מים, מוציאים אותו מהאש ומוסיפים כמה טיפות שמן אתרי כמו אקליפטוס, עץ התה או מנטה.הניחו מגבת מעל ראשכם ונשענו מעל הסיר, וודאו לעצב את העיניים.שאפו את האדים למשך 10 דקות כדי לעזור להפחית את העומס.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא יכולים להיות דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את העומס.תה ג’ינג’ר יעיל במיוחד בהקלה על תסמיני הצטננות ושפעת.תה צמחי מרפא אחרים שיכולים לעזור לכלול קמומיל, מנטה ולימון.הקפד לשתות שפע נוזלים כדי להישאר לחות בזמן שאתה חולה.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה ביתית לגרונות וכאבות כואבות.קח כפית דבש עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.דבש הוא גם אנטי דלקתי טבעי ועשוי לעזור להפחית דלקת בגרון הנגרם כתוצאה מקור או שפעת.

שום

שום הוא תרופה ביתית יעילה להצטננות ושפעת.אכילת שום גולמי יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.זהו גם מקור מצוין של נוגדי חמצון, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.נסה להוסיף שום למרקים או לסלטים, או קח תוסף שום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא דרך נהדרת להפחית את העומס ולנקות ריר.מערבבים 1 כף מיץ לימון טרי עם 8 גרם מים חמים ושותים אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא דרך נהדרת להפחית את הגודש ולנקות את הריר.מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 8 גרם מים חמים ושותים אותם שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.

אוכל חריף

אוכלים חריפים כמו פלפלי צ’ילי, פלפל קאיין וחיזת חזרת יכולים לעזור בפירוק הריר ולהפחית את העומס.נסה להוסיף מרכיבים אלה למרקים או למנות אחרות כדי לעזור לפנות ריר ולהפחית את העומס.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות חזקות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצטננות ושפעת.קח 1 עד 2 טיפות שמן של אורגנו בכוס מים שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את העומס ולהילחם בזיהום.

Echinacea

Echinacea הוא תרופה צמחית פופולרית להצטננות ושפעת.זה עובד על ידי הגברת מערכת החיסון ועזרה לגוף להילחם בזיהום.קח 1 עד 2 כמוסות של Echinacea שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית תסמינים.

ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני המסייע בהגברת מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.קח 1,000 מיליגרם ויטמין C שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית תסמיני הצטננות ושפעת.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית להצטננות ושפעת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את העומס והדלקת.נסה להוסיף ג’ינג’ר טרי לתזונה שלך או קח תוסף ג’ינג’ר כדי לעזור להפחית תסמינים. </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן