דף הבית » תרופות סבתא » הצטננות וגרון כואב – 23 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וריאלי
ddaddadaddaa dddaddf dbddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeda

הצטננות וגרון כואב – 23 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וריאלי

מה גורם להצטננות ולגרון כואב?

הצטננות וגרונם כואבים יכולים להיגרם על ידי מגוון נגיפים שונים.סוג הנגיף הנפוץ ביותר הגורם להצטננות ולגרון כאב הוא נגיף קרנף, וזו הסיבה שלעתים קרובות מכונים הצטננות “הצטננות”.נגיפים אחרים יכולים לגרום להצטננות וגרון כאב, כולל נגיף השפעת, אדנו -וירוסים, נגיפי פאראנפלנזה, ונגיף סינציאליאלי בדרכי הנשימה.

הסימפטומים של הצטננות וגרון כאב משתנים, אך בדרך כלל כוללים אף חסום או נזלת, שיעול, עיטוש, כאב גרון, ולעיתים חום.הצטננות יכולים להימשך בכל מקום בין כמה ימים למספר שבועות, ולעתים קרובות אינם דורשים טיפול רפואי.עם זאת, אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לרופא או איש מקצוע אחר בתחום הבריאות.

23 הסעדים של סבתא להצטננות וגרון כואב

סבתות בכל רחבי העולם משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בהצטננות ובגרון כואב במשך מאות שנים.להלן 23 תרופות שהועברו לאורך דורות והוכחו כיעילות במתן הקלה מהצטננות וכאבי גרון.

1.דבש ולימון

Honey and Lemon הוא תרופה קלאסית להצטננות ולגרון כאב.דבש עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון, ואילו הלימון עוזר לפרק ריר ולהפחתת דלקת.להכנת תרופת דבש ולימון, מערבבים חלקים שווים דבש ומיץ לימון ושותים אותו לאט.

2.מים חמים עם מלח

מים חמים עם מלח הם תרופה נהדרת להקלה על גרון כואב.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים, וגרגרו את התמיסה למשך מספר דקות.

3.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת להקלה על תסמיני קור.לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובעומס ברור.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 5 דקות.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור לפנות את העומס ולהפחית את הדלקת בגרון.כדי ליצור תרופה בשאיפת אדים, הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.מעטפים מגבת מעל הראש ונשענים מעל סיר המים המהבילים, ושאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.

5.שום

שום הוא תרופה טבעית נהדרת להצטננות ולגרון כאב.לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים ולהפחית דלקת בגרון.כדי להכין תרופה שום, קוצצים דק כמה שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים חמים.תן לתערובת תלולה למשך 5 דקות ואז מסננים ושותים.

6.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה יעילה נוספת להצטננות ולגרון כאב.בצל מכיל תרכובות גופרית המסייעות להפחתת הדלקת ולהילחם בזיהומים.כדי להכין תרופה של מיץ בצל, ערבבו כמה בצל וסננו את המיץ.שתו כמה כפות מהמיץ פעמיים ביום כדי להקל על הסימפטומים.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת להצטננות ולגרונות כאב.חומץ תפוחים מכיל חומצה אצטית, שיש לה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים ולהפחתת דלקת.כדי להכין תרופת חומץ תפוחים, מערבבים כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וכפית דבש.שתו את התערובת פעמיים ביום כדי להקל על הסימפטומים.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה נהדרת להצטננות ולגרון כאב.שורש מרשמלו מכיל ריר, שהוא חומר דמוי ג’ל שמטיל ומרגיע את הגרון.כדי ליצור תרופת שורש מרשמלו, תלול כפית שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 5 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים ביום כדי להקל על הסימפטומים.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית להצטננות ולגרון כאב.שורש ליקוריץ מכיל גליצירריזין, שהוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ב- THRשיבולת שועל.כדי ליצור תרופת שורש ליקריץ, תלול כפית שורש ליקוריץ בכוס מים חמים למשך 5 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים ביום כדי להקל על התסמינים.

תרופות טבעיות להצטננות וגרון כואב

הצטננות וגרונם כאב הם לא נוחים ומעצבנים תנאים שיכולים להקשות על חיי היומיום שלך.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות המקובלות ברחבי העולם וממש שיכולות לעזור להקל על התסמינים.משתיית תה צמחים ועד גרגר עם מי מלח, 23 הסעדים של סבתא יכולים לעזור לך לחזור למסלול.

תה צמחי מרפא

שתיית תה צמחים היא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולהילחם בקור.כמה מעשבי התיבול המועילים ביותר להצטננות וגרון כואב כוללים ג’ינג’ר, מרווה, מנטה ושיקי.ניתן למצוא עשבי תיבול אלה בשקיות תה או בצורת עלים רופפים ויכולים להיות משופעים וליהנות מהם כתה חם או להתקרר וליהנות כתה קר.הקפד לתלול את תה הצמחים למשך הזמן המומלץ לטובת מקסימום.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים הוא תרופה עתיקה להצטננות ולגרון כאב.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים וגרגר למשך 15-30 שניות.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהוציא עודף ריר, ומספק הקלה מכאב וגירוי.חשוב לזכור לירוק את מי המלח לאחר גרגול.

תרופות אחרות להצטננות וגרון כואב

  • דבש ולימון – מערבבים דבש ולימון יחד בכוס מים חמים ושותים אותו לאורך כל היום כדי לעזור להפחית את כאבי הגרון ולהילחם בזיהום.
  • חומץ תפוחים – חומץ תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את כאבי הגרון ולהילחם בזיהום.
  • שום – אכילת שום גולמי יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.
  • קיטור – שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את דרכי הנשימה.
  • מכשיר אדים – שמירה על האוויר בבית או לחות במשרד יכולה לעזור להפחית את גירוי הגרון.
  • שורש ג’ינג’ר – לעיסה על שורש ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את כאבי הגרון ולהגביר את מערכת החיסון.
  • Echinacea – Echinacea הוא עשב שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.
  • פלפל קאיין – פלפל קאיין יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הבליעה.
  • ויטמין C – ויטמין C יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.
  • שורש מרשמלו – שורש מרשמלו יכול לעזור להפחית את גירוי הגרון ולהקל על הבליעה.
  • אלם חלקלק – אלם חלקלק יכול לעזור להפחית את גירוי הגרון ולהקל על הבליעה.
  • כורכום – כורכום יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.
  • טימין – טימין יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.
  • שורש ליקוריץ – שורש ליקריץ יכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על הבליעה.
  • קמומיל – תה קמומיל יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הבליעה.
  • שמן אקליפטוס – שאיפת שמן אקליפטוס יכול לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את דרכי הנשימה.
  • לימון בלאם – מזור לימון יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.
  • שמן אורגנו – שמן אורגנו יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.
  • mullein – mullein יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הבליעה.
  • סודה לשתייה – סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את גירוי הגרון ולהקל על הבליעה.
  • כסף קולואידי – כסף קולואידי יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.

23 הסעדים של סבתא אלה מתקבלים ברחבי העולם וממשי ושימשו במשך דורות רבים כדי לעזור להקל על תסמיני הצטננות וגרונו כאב.בין אם תבחרו לשתות תה צמחים, לגרגר עם מי מלח או לנסות אחד מהתרופות האחרות, תוכלו למצוא משהו שעובד עבורכם.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן