דף הבית » תרופות סבתא » הורדת קדחת ילדים – 14 התרופות של סבתא בריאה זמינות בבית

הורדת קדחת ילדים – 14 התרופות של סבתא בריאה זמינות בבית

זה לא נדיר שלילדים יש חום וזה יכול לדאוג להורים.אבל יש דרכים לעזור להוריד את קדחת הילד בבית.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בחום במשך דורות, ורבים מהתרופות הללו עדיין יעילות כיום.מאמר זה ידון ב -14 סעדים של סבתא בריאה הזמינים בבית להפחתת קדחת הילד.

מזון להפחתת חום

מזון להפחתת חום יכול להיות דרך נהדרת לעזור להוריד את קדחתו של הילד.חלק מהאפשרויות הטובות ביותר כוללות מזונות העשירים בוויטמין C, כמו פירות הדרים ופירות יער.מזונות אלה יכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת, מה שיכול לעזור להוריד את קדחתו של הילד.בנוסף, מזונות עשירים בפרוביוטיקה, כמו יוגורט, יכולים להועיל להחזרת האיזון בגוף ולעזור להפחתת הדלקת.

טיפ:

הקפד לתת לילדך שפע נוזלים שיעזרו להחליף אלקטרוליטים אבודים ולהשאיר אותם לחות.

תרופות צמחי מרפא

עשבי תיבול כמו ג’ינג’ר, קמומיל ופפרמינט יכולים להועיל לסייע בהפחתת קדחת הילד.זנגביל יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את מערכת העיכול, ואילו קמומיל יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשיפור זרימת הדם.מנטה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולקדם הזעה, שיכולה לעזור להוריד את קדחתו של הילד.

שמנים אתרים

שמנים אתריים יכולים להיות אפשרות נהדרת לסייע בהורדת קדחת הילד.שמנים העשירים בטרפנים, כמו אקליפטוס, עץ התה ואורגנו, יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולקדם הזעה, שיכולים לעזור להוריד חום.בנוסף, שמנים העשירים במונוטרפנים, כמו לבנדר ופפרמינט, יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגוף.

תרופות הומאופתיות

תרופות הומיאופתיות משמשות לרוב כדי לסייע בהפחתת חום אצל ילדים.סעדים אלה עשויים בדרך כלל משילוב של עשבי תיבול ומינרלים ויכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם הזעה.תרופות הומיאופתיות נפוצות לחום כוללות את בלדונה, בריוניה וארניקה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לחום אצל ילדים.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.זה יכול גם לעזור לאזן את רמות החומציות של הגוף, מה שיכול לעזור להפחית את החום.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לחום אצל ילדים.נחשב לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.בנוסף, דבש יכול לעזור להרגיע את הגרון ולקדם הזעה, מה שיכול לעזור להוריד חום.

שמן קוקוס

שמן קוקוס יכול להיות אפשרות נהדרת לסייע בהפחתת חום אצל ילדים.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.בנוסף, שמן קוקוס יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להוריד חום.

שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לחום אצל ילדים.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.בנוסף, שום יכול לסייע בהפחתת הדלקת ושיפור זרימת הדם, מה שיכול לעזור להוריד חום.

בצל

בצל משמש זה מכבר כתרופה טבעית לחום אצל ילדים.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.בנוסף, בצל יכול לעזור להפחית את הדלקת ולקדם הזעה, מה שיכול לעזור להוריד חום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין משמש זה מכבר כתרופה טבעית לחום אצל ילדים.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.בנוסף, פלפל קאיין יכול לעזור להפחית את הדלקת ולקדם הזעה, מה שיכול לעזור להוריד חום.

מיץ לימון

מיץ לימון משמש זה מכבר כתרופה טבעית לחום אצל ילדים.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.בנוסף, מיץ לימון יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להוריד חום.

מיץ תפוחים

מיץ תפוחים שימש זה מכבר כתרופה טבעית לחום אצל ילדים.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.בנוסף, מיץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולקדם הזעה, מה שיכול לעזור להוריד חום.

חבילות קרח

גורמים שכיחים לחום גבוה אצל ילדים

חום הוא תופעה שכיחה אצל ילדים, ולרוב אין מה לדאוג.עם זאת, חשוב להיות מודעים לגורמים לחום כך שניתן יהיה לטפל בו כראוי.הגורמים השכיחים לחום גבוה אצל ילדים כוללים: זיהומים נגיפיים או חיידקיים, כמו הצטננות השכיחה, דלקות אוזניים, דלקות בסינוסים ונגיף קיבה;חיסונים;התחממות יתר בגלל משחק קשה מדי או להיות בסביבה חמה;והתייבשות.

מתי לראות רופא

על ההורים תמיד להתייעץ עם רופא אם לילדם היה חום במשך יותר משלושה ימים, או אם החום גבוה מ- 104 מעלות פרנהייט.בנוסף, אם ילד צעיר מגיל שלושה חודשים ובעל חום של 100.4 מעלות פרנהייט ומעלה, יש לראות אותם על ידי רופא.סימנים אחרים של חום קשה הדורשים טיפול רפואי כוללים: התקפים, קושי נשימה, כאב ראש קשה, בלבול ופריחה.

14 התרופות של סבתא בריאה להפחתת קדחת הילדים בבית

חום גבוה יכול להיות לא נוח לילדים ולגרום להורים לדאוג.ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפיל חום.להלן 14 תרופות של סבתא בריאה על הורדת קדחת הילד בבית:

1.קומפרס מגניב

החלת דחיסה מגניבה, כמו בד לח, על מצחו או צווארו של הילד יכולה לעזור להפחית חום.

2.אמבטיה מגניבה

מתן לילד אמבטיה קרירה יכול לעזור להפחית את טמפרטורת הגוף.הקפידו להשתמש במים פושרים, לא קרים.

3.Hydrate

וודא שהילד שותה שפע נוזלים, כמו מים או משקאות מלאי אלקטרוליטים, כדי למנוע התייבשות.

4.הימנע מלהטיל יתר

וודא שהילד לא לובש יותר מדי בגדים או שמיכות, מכיוון שזה יכול לגרום לחום לעלות.

5.פעילות גופנית קלה

עודדו את הילד לעשות פעילות גופנית קלה, כמו הליכה, כדי לעזור להפחית את החום.

6.השתמש בשמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים, כמו מנטה ולבנדר, להפחתת חום.

7.ג’ינג’ר

ניתן להשתמש בג’ינג’ר להפחתת חום.ניתן להוסיף אותו לאמבטיה קרירה או לצרוך כתה או במזון.

8.חומץ תפוחים

ניתן להוסיף חומץ תפוחים לאמבטיה קרירה כדי להפחית חום.

9.בצל

ניתן להשתמש בצל להפחתת חום.ניתן להוסיף אותו לאמבטיה קרירה או לצרוך כתה או במזון.

10.דבש

לדבש תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בה להפחתת חום.ניתן לצרוך אותו כתה או במזון.

11.חילבה

ניתן להשתמש בחילבה כדי להפחית את החום.ניתן לצרוך אותו כתה או במזון.

12.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן להפחתת חום.ניתן לצרוך אותו כתה או במזון.

13.בזיל

בזיליקום יש תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן להפחתת חום.ניתן לצרוך אותו כתה או במזון.

14.קינמון

לקינמון יש תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בה להפחתת חום.ניתן לצרוך אותו כתה או במזון.

ניתן להשתמש ב

14 התרופות של סבתא הבריאה הללו כדי לעזור להוריד את קדחת הילדים בבית.חשוב לציין כי תרופות אלה אינן תחליף לייעוץ רפואי, ויש להתייעץ תמיד עם רופא אם החום נמשך או אם קיימים תסמינים אחרים.

שאלות נפוצות

ש: מה אם קדחת הילד שלי לא יירד עם התרופות האלה?

א: אם החום נמשך או אם קיימים תסמינים אחרים, חשוב ליצור קשר עם רופא לקבלת ייעוץ רפואי נוסף.

מסקנה

חום גבוה אצל ילדים יכול להיות לא נוח ולגרום להורים לדאוג.עם זאת, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להוריד חום.T14 הסעדים של סבתא בריאה יכולים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן