דף הבית » תרופות סבתא » חום גבוה אצל ילדים – 18 תרופות סבתות אמינות וטבעיות
dddd dddd ddadc ddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddad

חום גבוה אצל ילדים – 18 תרופות סבתות אמינות וטבעיות

חום גבוה בילדים: מה שאתה צריך לדעת

חום הוא אחת המחלות השכיחות ביותר בקרב ילדים.זה מוגדר כטמפרטורה של 100.4 מעלות צלזיוס ומעלה כאשר הוא נלקח דרך הפה.חום אצל ילד יכול להיגרם על ידי נגיפים, חיידקים או מקורות אחרים.זה יכול להיות סימפטום של מחלה קלה או מצב חמור יותר.חשוב להכיר בסימני חום גבוה ולדעת מתי לפנות לטיפול רפואי.

חום גבוה אצל ילדים יכול להיות רציני מאוד.זה יכול לגרום להתייבשות, להתקפים, לזיהומים חמורים וסיבוכים אחרים.חשוב לטפל בחום במהירות ובאופן מתאים כדי למנוע סיבוכים חמורים.חשוב גם להבין את הסימנים של חום גבוה ולדעת מתי להתקשר לרופא.

18 תרופות סבתות אמינות וטבעיות לחום גבוה אצל ילדים

כשמדובר בטיפול בחום גבוה אצל ילדים, הורים רבים מסתכלים על הסעדים המנוסים והאמיתיים של סבתותיהם.להלן 18 תרופות טבעיות ואמינות ששימשו במשך דורות כדי לסייע בטיפול בחברים גבוהים אצל ילדים:

1.קומפרס מגניב

קומפרס מגניב יכול לעזור להפחית את טמפרטורת העור ולספק הקלה מהחום.משרים מטלית כביסה או מגבת במים קרים ואז מורחים אותו על המצח, הצוואר ואזורים אחרים בגוף כדי לעזור להפחית את החום.

2.אמבטיה מגניבה

אמבטיה קרירה יכולה להיות דרך יעילה להפחתת חום גבוה.מלא את האמבטיה במים קרירים ואפשר לילדכם לשבת בו במשך 10-15 דקות.וודא שהמים לא קרים מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לאי נוחות נוספת.

3.הידרציה

התייבשות יכולה להיות סיבוך רציני של חום גבוה, ולכן חשוב לוודא שילדכם מקבל מספיק נוזלים.הציעו לילדכם הרבה מים או נוזלים אחרים כמו מיץ או מרק.

4.בגדים קלים

הלביש את ילדך בבגדים קלים כדי לעזור להפחית את טמפרטורת הגוף.הימנע מבגדים ושמיכות כבדים, מכיוון שאלו יכולים ללכוד חום ולהחמיר את החום.

5.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה ואלדרברי יכולים להועיל בהפחתת חום.הציעו לילדכם כוס תה צמחים חם כדי לעזור להפחית את החום ולספק נוחות.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית חום כאשר נלקח דרך הפה.מדללים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים והציעו אותו לילדכם מספר פעמים ביום.

7.לימונים

לימונים ארוזים בוויטמין C ונוגדי חמצון אחרים שיכולים לעזור להפחית חום.סוחטים את המיץ של לימון אחד לכוס מים ומציעים אותו לילדכם מספר פעמים ביום.

8.שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול בחום ומחלות אחרות.מרסקים שתי שיני שום ומוסיפים אותם לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות לפני שתציע אותו לילדך.

9.בצל

בצל הם תרופה טבעית נוספת לחום גבוה.חותכים בצל לשניים ומניחים אותו על מצח ילדכם למשך 10-15 דקות.זה יעזור להוציא את החום ולהפחית את החום.

10.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית חום.מערבבים כפית כורכום אחת עם כוס מים חמים ומציעים אותה לילדכם מספר פעמים ביום.

11.דבש ולימון

דבש ולימון משמשים זה מכבר לטיפול בחום.מערבבים כפית אחת כל אחת של דבש ומיץ לימון עם כוס מים חמים ומציעים אותו לילדכם מספר פעמים ביום.

12.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לחום גבוה.מרתיחים כפית אחת של ג’ינג’ר טרי בכוס מים אחת למשך 10 דקות.תן לזה להתקרר, ואז להתאמץ ולהציע אותו לילדך.

13.בזיל

בזיל שימש זה מכבר כתרופה טבעית לחום גבוה.מרתיחים קומץ עלי בזיליקום בכוס מים אחת למשך 10 דקות.תן לזה להתקרר, ואז להתאמץ ולהציע אותו לילדך.

14.אורגנו

אורגנו הוא עוד תרופות טבעיות טבעיות טבעיות שיעזרו להפיל את קדחת הילד

חום הוא סימפטום שכיח של רבים מה- ILLnesses אצל ילדים.אמנם זה יכול להיות מפחיד עבור ההורים, אך בדרך כלל זה לא גורם לדאגה.יש כמה דברים שההורים יכולים לעשות כדי לעזור להוריד את קדחת הילד שלהם בבית.להלן 18 תרופות סבתות אמינות וטבעיות כדי לעזור בהפחתת קדחת הילד.

1.קומפרס קר

ניתן ליישם קומפרס קר, כמו מטלית רטוץ רטובה, על המצח או גב הצוואר כדי לעזור להפחית את קדחתו של הילד.הקור יעזור לקרר את הגוף ולהוריד את החום.

2.אמבטיה פושרת

אמבטיה פושרת יכולה לעזור להוריד את קדחת הילד.המים הקרירים יעזרו להוריד את חום הגוף, וחום המים יעזור להרפות את הילד.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים, כולל עזרה בהפחתת החום.ניתן לערבב אותו עם מים ולנצל דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי כדי לעזור להפחית חום.

4.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם מצמצמים קדחת טבעית.ערבוב השניים יחד וצריכתם יכול לעזור להפחית חום.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מצמצם חום טבעי וניתן לצרוך אותו במגוון דרכים.ניתן להכין אותו לתה או להוסיף למאכלים ומשקאות.

6.שום

שום הוא עוד מפחית קדחת טבעית.צריכת שום גולמי יכולה לעזור להפחית חום.

7.בזיל

בזיל הוא צמצום חום טבעי וניתן לצרוך אותו כתה.

8.מי קוקוס

מי קוקוס הם מפחית קדחת טבעית.שתייה זה יכולה לעזור להפחית חום.

9.כורכום

כורכום הוא מפחית חום טבעי וניתן לצרוך אותו במגוון דרכים.

10.מנטה

מנטה הוא מפחית קדחת טבעית וניתן לצרוך אותו במגוון דרכים.

11.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם מפחית חום טבעי וניתן לצרוך אותם במגוון דרכים.

12.אלוורה

אלוורה היא מפחית קדחת טבעית וניתן ליישם אותה באופן אקטואלי כדי לעזור להפחית חום.

13.מי מלח

ניתן להשתמש במי מלח להפחתת חום.ערבוב כפית מלח לכוס מים חמים ושתייה זה יכול לעזור להפחית חום.

14.מיץ תפוזים

מיץ תפוזים הוא צמצום חום טבעי וניתן לצרוך אותו כדי לעזור להפחית חום.

15.מיץ דלעת מר

מיץ דלעתים מרים הוא מפחית חום טבעי וניתן לצרוך אותו כדי לעזור להפחית חום.

16.חלב ודבש

חלב ודבש הם שניהם מצמצמים קדחת טבעית וניתן לערבב יחד ולצרוך אותו כדי לעזור להפחית חום.

17.Asafoetida

Asafoetida הוא מפחית קדחת טבעית וניתן לצרוך אותו במגוון דרכים.

18.תה קמומיל

תה קמומיל הוא מפחית קדחת טבעית וניתן לצרוך אותו כדי לסייע בהפחתת חום.

סיכום

חום הוא סימפטום שכיח של מחלות רבות אצל ילדים ויכול לגרום להורים לדאוג.יש כמה דברים שההורים יכולים לעשות כדי לעזור להוריד את קדחת הילד שלהם בבית.להלן 18 תרופות של סבתא אמינה וטבעית שיכולות לעזור להוריד את קדחתו של ילד, כולל קומפרסים קרים, אמבטיות פושרות, חומץ תפוחים, דבש ולימון, ג’ינג’ר, שום, בזיליקום, מי קוקוס, כורכום, מנטה, זרעי חילוף, אלוהה, אלוה., מי מלח, מיץ תפוזים, מיץ דלעת מרים, חלב ודבש, אסאפואטידה ותה קמומיל.

שאלות נפוצות

ש: מה הכי טוב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן