דף הבית » תרופות סבתא » חום בתינוקות – 4 ללא מרשם והכנה מהירה של הסעדים של סבתא
dddd ddaaddaddaddaa  dcdcd dedadadd dddbdad dedddad dadc d

חום בתינוקות – 4 ללא מרשם והכנה מהירה של הסעדים של סבתא

מהו חום בקרב תינוקות?

חום אצל תינוקות מוגדר כטמפרטורת גוף של יותר מ- 100.4 F (38 צלזיוס).זהו סימפטום שכיח של זיהום, אך הוא יכול להיגרם גם על ידי גורמים אחרים כמו בקיעת שיניים, חיסונים ולחץ.חשוב לפקח על הטמפרטורה של תינוקך, ואם הוא מוגבה, עדיף לפנות להתייעצות עם איש מקצוע רפואי.

ארבע התרופות של סבתא ללא מרשם לחום בתינוקות

כאשר לתינוק שלך יש חום, זה טבעי לרצות לעשות משהו כדי להפוך אותו לנוח.למרות שישנן תרופות רבות זמינות לחום, זה יכול להועיל לנסות כמה תרופות ללא מרשם.להלן ארבע תרופות ששימשו סבתות במשך דורות כדי לעזור להוריד חום בתינוקות:

1.השתמש בקומפרס מגניב

ניתן להכין דחיסה מגניבה על ידי השריית מטלית כביסה במים קרירים ואז למרוח אותו על מצחו של תינוקך.זה יעזור להפחית את טמפרטורת עורם ויכול לספק אפקט מרגיע ומרגיע.חשוב לזכור את הטמפרטורה של הדחיסה, מכיוון שהוא לא אמור להיות קר מדי.

2.תן אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה להיות מרגיעה וגם לעזור להפחית את החום.וודא שטמפרטורת המים אינה חמה מדי ושהתינוק שלך נוח.חשוב גם לפקח על הטמפרטורה שלהם לאורך האמבטיה, מכיוון שהמים יכולים לפעמים להחמיר את החום.

3.הלביש את התינוק שלך בבגדים קלים

לבוש את התינוק שלך בבגדים קלים יעזור לשמור עליהם קור רוח.הימנע משימוש בשמיכות או פריטים כבדים אחרים, מכיוון שאלו יכולים ללכוד חום ולהחמיר את החום.

4.תן הרבה נוזלים

מתן תינוקך שפע נוזלים יעזור לשמור עליהם לחות ויכול לעזור להפחית את החום.הקפד לתת נוזלי התינוק שלך המיועדים במיוחד לתינוקות, כמו חלב אם או פורמולה.

טיפים להכנה מהירים לתרופות של סבתא

ניתן להשתמש בתרופות אלה במהירות ובקלות במקרה של חום.להלן מספר טיפים שיעזרו לך להכין:

  • תמיד יש קומפרס מגניב מוכן במקרה של חום.
  • שמור על טמפרטורות האמבטיה של תינוקך נוחות, לא חמות מדי או קר מדי.
  • הלביש את התינוק שלך בבגדים קלים כדי לשמור עליהם קרירים.
  • דאג לתת לתינוקך שפע נוזלים.

תרופות אלה שימשו במשך דורות כדי לעזור להפחית חום אצל תינוקות.זכור להתייעץ תמיד עם איש מקצוע רפואי אם הטמפרטורה של תינוקך מוגברת ולפקח על הטמפרטורה שלהם מקרוב.

טיפ ייחודי ומועיל

אם התינוק שלך מרגיש לא בנוח בגלל חום, זה יכול להועיל לתת להם חיבוק מרגיע.זה יכול לעזור לספק נוחות ויכול גם לעזור להפחית את הטמפרטורה שלהם.

תרופות ביתיות נפוצות לחום לתינוקות

הורים פונים לעתים קרובות לתרופות לבית כדי להקל על קדחת התינוק שלהם.אמנם אין הוכחות רפואיות המצביעות על כך שהסעדים הללו יעילים, אך הורים רבים נשבעים על ידיהם.להלן ארבע מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לחום לתינוקות:

1.תן לתינוק שלך אמבטיה קרירה

מתן אמבטיה קרירה יכול לעזור להפחית את החום שלהם.המים הקרירים יעזרו להוריד את חום גופם.עם זאת, חשוב לא להפוך את המים לקרים מדי, מכיוון שזה יכול לזעזע את גופם.וודא שהמים פושרים, ושהתינוק שלך לא נשאר באמבטיה יותר מדי זמן.

2.הלביש את התינוק שלך בבגדים קלים ורופפים

לבוש את התינוק שלך בבגדים קלים ורופפים יכול לעזור לווסת את חום גופם.הימנע משימוש בשמיכות או בגדים כבדים שהם הדוקים מדי.זה יכול לגרום לחום שלהם לעלות.

3.תן לתינוק שלך שפע נוזלים

חשוב לשמור על התינוק שלך לחות במהלך חום.וודא שהם מקבלים הרבה נוזלים, כמו חלב אם או פורמולה.הימנע ממתן להם משקאות מסוכרים, מכיוון שזה יכול להחמיר את קדחתם.

4.השתמש בקומפרס מגניב

שימוש בקומפרס מגניב יכול לעזור להפחית את חום התינוק שלך.אתה יכול להשתמש בלחמטלית כביסה או חיתול בד קריר.הניחו את הדחיסה על מצחו או גופו של תינוקכם.הקפד לבדוק את הטמפרטורה של הדחיסה לפני שמריח אותה כדי לוודא שהוא לא קר מדי.

הסעדים של סבתא לחום לתינוקות

ידוע כי סבתות משתמשות במגוון תרופות ביתיות לטיפול בחום אצל תינוקות.רבים מהתרופות הללו הועברו לאורך דורות והם עדיין משמשים כיום.להלן ארבעה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לחום לתינוקות:

1.קומפרס חומץ תפוחים

קומפרס חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לחום לתינוקות.כדי להכין את הדחיסה, מערבבים כוס אחת של חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים קרים.משרים בד בתערובת ואז החל אותו על מצחו של תינוקך.

2.דחיסת שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בהשפעותיו המרגיעות, ונחשב גם שהוא מסייע בהפחתת החום.לייצור דחיסה, מערבבים כפית אחת של שמן לבנדר עם שתי כוסות מים קרים.משרים בד בתערובת ואז החל אותו על מצחו של תינוקך.

3.דחיסת שום

על פי ההערכה, שום הוא תרופה טבעית לחום.להכנת דחיסה, מערבבים כפית אחת של אבקת שום עם שתי כוסות מים קרים.משרים בד בתערובת ואז החל אותו על מצחו של תינוקך.

4.קומפרס ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ומאמר שהוא מסייע בהפחתת החום.להכנת דחיסה, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר טחון עם שתי כוסות מים קרים.משרים בד בתערובת ואז החל אותו על מצחו של תינוקך.

תרופות ביתיות אלה לא הוכחו מדעית כיעילות בטיפול בחום אצל תינוקות, אך הורים רבים נשבעים על ידיהם.חשוב לזכור שאם החום של התינוק שלך לא יורד לאחר השימוש בתרופות הביתיות, עדיף להתקשר לרופא שלך.

סיכום

חום אצל תינוקות יכול לדאוג להורים, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית אותו.תרופות ביתיות נפוצות כוללות לתת לתינוק שלך אמבטיה קרירה, לבוש אותם בבגדים קלים, רופפים, לתת להם שפע נוזלים, ושימוש בדחיסה מגניבה.התרופות של סבתא לקדחת תינוקות כוללות שימוש בחומץ תפוחים, שמן לבנדר, שום וקומרי ג’ינג’ר.אמנם תרופות ביתיות אלה לא הוכחו מדעית כיעילות, אך הורים רבים נשבעים על ידיהם.אם החום של התינוק שלך לא יורד לאחר השימוש בתרופות הביתיות, עדיף להתקשר לרופא שלך.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להפחית את קדחת התינוקות?

הדרך הטובה ביותר להפחתת קדחת התינוקות היא באמצעות תרופות ביתיות.תרופות ביתיות נפוצות כוללות לתת לתינוק שלך אמבטיה קרירה, לבוש אותם בבגדים קלים, רופפים, לתת להם שפע נוזלים, ושימוש בדחיסה מגניבה.התרופות של סבתא לקדחת תינוקות כוללות שימוש בחומץ תפוחים, שמן לבנדר, שום וקומרי ג’ינג’ר.אם התינוק שלך ‘

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן