דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להוריד חום גבוה – 19 הסעדים של סבתא מסייעים בהחלמה ויעילים
dbddad dcdddadd dddd dddd  ddadadddd dadc daddaad deda

כיצד להוריד חום גבוה – 19 הסעדים של סבתא מסייעים בהחלמה ויעילים

הטיפול בחום גבוה הוא יותר מסתם נטילת תרופות ומנוחה.מדובר על הבנת הגורם לחום ושימוש בטכניקות הנכונות כדי להפיל אותו.במאמר זה נחקור 19 תרופות של סבתא להפחתת חום גבוה ולעזור לגופך להתאושש.נדון כיצד להשתמש בתרופות אלה בבטחה וביעילות כדי להוריד את הטמפרטורה שלך.המשך לקרוא כדי לגלות מה אתה יכול לעשות כדי להוריד את החום שלך ולהרגיש טוב יותר מהר.

מהו חום גבוה?

חום גבוה מוגדר כטמפרטורה גבוהה מ- 100.4 מעלות צלזיוס.זה יכול להיגרם על ידי מגוון מחלות, כמו שפעת, זיהום חיידקי או מצב רפואי בסיסי.חום גבוה יכול להיות מסוכן אם הוא לא מטופל, ולכן חשוב לנקוט בצעדים כדי להוריד אותו בהקדם האפשרי.

איך להוריד חום גבוה: 19 תרופות של סבתא

כשמדובר בהורדת חום גבוה, יש המון תרופות מנוסות ואמויות לפנות אליהן.להלן 19 תרופות סבתות מסורתיות ויעילות בהן תוכלו להשתמש בכדי לעזור להוריד את החום שלכם ולהרגיש טוב יותר מהר.

H2: אמבטיות מים קרירים

אמבטיה של מים קרירים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת חום.מלא את האמבטיה שלך במים פושרים והוסף כמה כוסות מים קרירים.יש להשרות 15 דקות כדי לעזור להוריד את הטמפרטורה שלך.הקפד לשמור על הראש מעל המים ולהתייבש עם מגבת לאחר שתסיים.

H2: קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית חום על ידי קירור חום גופך.משרים מטלית במים קרים וסובבים אותו.הניחו את הבד על המצח או על גב צווארכם למשך 15-20 דקות בכל פעם.אתה יכול גם להניח חבילה קרה על המצח שלך או על גב הצוואר שלך.הקפידו לעטוף את החפיסה הקרה במגבת כדי להימנע מתקררות מדי.

H3: טיפ מועיל

בעת שימוש בקומפרסים קרים, הקפד לעטוף את החפיסה הקרה במגבת כדי להימנע מתקרר מדי.

חום גוף מוגבה וגורמים שכיחים

חום גבוה, הידוע גם כחום ממוצא לא ידוע (FUO), הוא מצב רפואי המוגדר כטמפרטורת גוף של יותר מ- 100.4 מעלות צלזיוס או 38 מעלות צלזיוס.חום הוא סימן אזהרה חשוב לכך שמשהו לא בסדר בגוף ויכול להיות סימן לזיהום, הפרעה אוטואימונית או מצבים רפואיים אחרים.הגורמים השכיחים לחום גבוה כוללים נגיפים, חיידקים, פטריות וטפילים.גורמים אחרים עשויים לכלול תגובה אלרגית, תגובה לתרופות מסוימות, או תגובה לחשיפה לחום.

זיהוי מקור החום

חשוב לזהות את מקור החום לפני שניסו לצמצם אותו.אם החום נובע מזיהום, הרופא עשוי להמליץ על אנטיביוטיקה לטיפול בזיהום.אם החום נובע מתגובה לתרופה או לאלרגיה, הרופא עשוי להמליץ על אנטיהיסטמין או תרופה אחרת כדי להפחית את הסימפטומים.חשוב גם להיות מודע לפוטנציאל התייבשות מחום גבוה ולהבטיח שהאדם יהיה מתייבש כראוי.

19 הסעדים של סבתא כדי לעזור להוריד חום גבוה

ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת חום גבוה.להלן 19 תרופות מנוסות ואמיתיות ששימשו במשך דורות כדי לסייע בהפחתת חום גבוה ולעזור בהחלמה.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית חום על ידי קירור טמפרטורת הגוף.כדי להשתמש בקומפרס קר, להשרות מטלית במים קרים ולסחוב אותו.מניחים את הבד על המצח או החזה והשאירו למשך 15 דקות.חזור על התהליך כל שעה עד שהחום ירד.

2.ספוג

ספוג הגוף במים קרירים יכול לעזור להפחית את החום על ידי קירור טמפרטורת הגוף.כדי להשתמש בשיטה זו, מלאו קערה במים קרים והוסיפו כמה טיפות מיץ לימון.משרים ספוג במים וסובבים אותו.ספג בעדינות את הגוף עם הבד למשך 10 דקות.חזור על התהליך כל שעה עד שהחום ירד.

3.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר יכולים לעזור להפחית חום על ידי קירור הגוף ועזרה בהפחתת הדלקת.להשתמששיטה זו, מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים כפית אחת של העשב הרצוי.תנו לתה תלול למשך 10 דקות ואז לאנס.שתו את התה בזמן שהוא עדיין חם.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים יכול לעזור להפחית חום על ידי עזרה באיזון רמות החומציות של הגוף.כדי להשתמש בשיטה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחד ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

5.דבש ולימון

דבש ולימון יכולים לעזור להפחית חום על ידי עזרה בהפחתת הדלקת ועזרה בהגברת מערכת החיסון.כדי להשתמש בשיטה זו, מערבבים כפית דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום.

6.שום

שום יכול לעזור להפחית חום על ידי עזרה בהגברת מערכת החיסון.כדי להשתמש בשיטה זו, לרסק שתי שיני שום ומערבבים אותם עם כפית דבש אחת.אכלו את התערובת פעמיים ביום.

7.כורכום

כורכום יכול לעזור להפחית חום על ידי עזרה בהפחתת הדלקת ועזרה בהגברת מערכת החיסון.כדי להשתמש בשיטה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותה שלוש פעמים ביום.

8.בזיל

בזיל יכול לעזור להפחית חום על ידי עזרה בהפחתת הדלקת ועזרה בהגברת מערכת החיסון.כדי להשתמש בשיטה זו, הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו כפית אחת של עלי בזיליקום מיובשים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז מסננים.שתו את התה בזמן שהוא עדיין חם.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית חום על ידי עזרה בהפחתת הדלקת ועזרה בהגברת מערכת החיסון.כדי להשתמש בשיטה זו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר כתוש בכוס מים חמים ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

10.מנטה

מנטה יכולה לעזור להפחית חום על ידי עזרה בהפחתת הדלקת ועזרה בהגברת מערכת החיסון.כדי להשתמש בשיטה זו, מערבבים כפית אחת של עלי נענע כתוש בכוס מים חמים ושתות אותה שלוש פעמים ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן