דף הבית » תרופות סבתא » הפחתת חום – 20 תרופות של סבתא מזינה וחשובה
ddaddaadaa dddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad dddaddd

הפחתת חום – 20 תרופות של סבתא מזינה וחשובה

טיפול בחום עם הסעדים של סבתא

חום הוא סימפטום שכיח של מחלה ויכול להיות לא נוח ומדאיג.אמנם חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם החום שלך נמשך, אך ישנם מספר תרופות מסורתיות ששימשו במשך מאות שנים ויכולות לעזור להפחית חום בקרב מבוגרים וילדים.סבתות לאורך הדורות העבירו את חוכמתן לגבי תרופות ביתיות אלה, שיכולות להיות דרך בטוחה ויעילה להפחתת חום.להלן 20 סעדים מזינים וחשובים שיכולים לעזור להפחית את החום.

תרופת שום וג’ינג’ר

שום וג’ינג’ר הם שני המרכיבים החזקים ביותר בכל מה שקשור להפחתת חום.שניהם מכילים תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות חזקות אשר הופכות אותם לתרופה אידיאלית לחום.כדי ליצור תרופה זו, פשוט מערבבים יחד כפית אחת של שום מרוסק טרי וכפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי.מוסיפים תערובת זו לכוס מים חמים ומערבבים.שתו זאת פעמיים ביום כדי להפחית חום.

קינמון ודבש תרופה

קינמון ודבש הם שניים מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לחום.לשניהם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית חום.כדי להכין תרופה זו, מערבבים יחד כפית דבש אחת וכפית אחת של אבקת קינמון.מוסיפים תערובת זו לכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום כדי להפחית את החום.

טיפ

חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי.אם החום שלך נמשך, עדיף לפנות לטיפול רפואי.

תרופת לימון ודבש

לימון ודבש הם שני מרכיבים שיכולים לעזור להפחית חום.לימון ארוז בוויטמין C בעל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות, ואילו לדבש יש תכונות אנטי-ויראליות טבעיות.כדי להכין תרופה זו, מערבבים יחד כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי וכפית דבש אחת.מוסיפים תערובת זו לכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום כדי להפחית את החום.

תרופת כורכום

כורכום הוא תבלין רב עוצמה המשמש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל חום.כורכום מכיל תרכובת הנקראת כורכומין בעלת תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות.כדי להכין תרופה זו, מערבבים יחד כפית אחת של אבקת כורכום וכפית דבש אחת.מוסיפים תערובת זו לכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום כדי להפחית את החום.

תרופת מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה טבעית לחום בגלל תכולת האשלגן הגבוהה שלהם.אשלגן מסייע בוויסות טמפרטורת הגוף ויכול לעזור להפחית חום.כדי להכין תרופה זו, מערבבים יחד כוס מי קוקוס וכפית דבש אחת.שתו תערובת זו פעמיים ביום כדי להפחית חום.

תרופת תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לחום.ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטי-ויראלי ויכול לעזור להפחית חום.כדי להכין תרופה זו, מערבבים יחד כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי וכוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים כפית דבש אחת.שתו תה זה פעמיים ביום כדי להפחית חום.

תרופת תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה ביתית פופולרית לחום בגלל השפעותיו המרגיעות והמרגיעות.זהו גם אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית חום.כדי ליצור תרופה זו, מערבבים יחד שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים וכוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים כפית דבש אחת.שתו תה זה פעמיים ביום כדי להפחית חום.

תרופת חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית לחום בגלל התכונות הטבעיות האנטי-ויראליות והאנטי דלקתיות שלו.כדי להכין תרופה זו, מערבבים יחד כפית אחת של חומץ תפוחים וכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום כדי להפחית חום.

תרופת בזיליקום

בזיל הוא תרופה טבעית לחום בגלל תכונותיו האנטי-ויראליות והאנטי דלקתיות.כדי להכין תרופה זו, מערבבים יחד כפית אחת של עלי בזיליקום קצוצים טריים וכוס בוי אחתמי לינג.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים כפית דבש אחת.שתו תה זה פעמיים ביום כדי להפחית חום.

תרופת שומר

שומר הוא תרופה טבעית לחום בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והאנטי-ויראליות.כדי להכין תרופה זו, מערבבים יחד כפית אחת של זרעי שומר וכוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים כפית דבש אחת.שתו את

חלק 2: תרופות של סבתא מזינה וחשובה להפחתת חום

סבתות ידועות בחוכמה, בידע ובניסיון העצום בסעדים עבור מחלות נפוצות רבות.סבתות היו מזמן מקור לנוחות במשך דורות של משפחות, והתרופות הטבעיות שלהן להפחתת חום אינן יוצאת דופן.להלן רשימה של 20 תרופות של סבתא מזינה וחשובה להפחתת חום.

1.מרק חריף

אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא להפחתת חום הוא מרק חריף.סבתות לעתים קרובות מכינות מרק עם שילוב של פלפלים חמים, שום, בצל ותבלינים אחרים.מרק זה פועל להפחתת החום על ידי הגדלת טמפרטורת הגוף, מה שבתורו מסייע להפחתת החום.חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופה זו במתינות, מכיוון שיותר מדי חום יכול להיות מסוכן.

2.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה של סבתא נוספת להפחתת חום.תה זה מיוצר עם ג’ינג’ר מגורד טרי וממתיק, כמו דבש או סוכר.תה זה עוזר להפחתת החום על ידי הגדלת טמפרטורת הגוף והפחתת הדלקת.חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופה זו במתינות, מכיוון שיותר מדי ג’ינג’ר יכול להיות מסוכן.

3.תה בזיליקום

תה בזיליקום הוא גם התרופה הפופולרית של סבתא להפחתת חום.תה זה מיוצר עם עלי בזיליקום קצוצים טריים וממתיק, כמו דבש או סוכר.תה זה עוזר להפחתת החום על ידי הגדלת טמפרטורת הגוף והפחתת הדלקת.חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופה זו במתינות, מכיוון שיותר מדי בזיליקום יכול להיות מסוכן.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה של סבתא אחרת להפחתת חום.תרופה זו מיוצרת עם כף 1 של חומץ תפוחים מעורבב עם כוס מים חמים.תרופה זו מסייעת להפחתת החום על ידי הגדלת טמפרטורת הגוף והפחתת הדלקת.חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופה זו במתינות, מכיוון שיותר מדי חומץ תפוחים יכול להיות מסוכן.

5.תה מנטה

תה פפרמינט הוא התרופה של סבתא נוספת להפחתת חום.תה זה מיוצר עם עלי מנטה קצוצים טריים וממתיק, כמו דבש או סוכר.תה זה עוזר להפחתת החום על ידי הגדלת טמפרטורת הגוף והפחתת הדלקת.חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופה זו במתינות, מכיוון שיותר מדי מנטה יכולה להיות מסוכנת.

6.מרק שום

מרק שום הוא התרופה של סבתא נוספת להפחתת חום.מרק זה מיוצר עם שילוב של שום, בצל ותבלינים אחרים.מרק זה פועל להפחתת החום על ידי הגדלת טמפרטורת הגוף, מה שבתורו מסייע להפחתת החום.חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופה זו במתינות, מכיוון שיותר מדי שום יכול להיות מסוכן.

7.תה לימון

תה לימון הוא תרופה של סבתא אחרת להפחתת חום.תה זה מיוצר עם מיץ לימון סחוט טרי וממתיק, כמו דבש או סוכר.תה זה עוזר להפחתת החום על ידי הגדלת טמפרטורת הגוף והפחתת הדלקת.חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופה זו במתינות, מכיוון שיותר מדי לימון יכול להיות מסוכן.

8.חלב כורכום

חלב כורכום הוא התרופה של סבתא פופולרית להפחתת חום.חלב זה מיוצר בשילוב של כורכום, חלב וממתיק, כמו דבש או סוכר.חלב זה מסייע בהפחתת החום על ידי הגדלת טמפרטורת הגוף והפחתת דלקתנ.חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופה זו במתינות, מכיוון שיותר מדי כורכום יכול להיות מסוכן.

9.תה קינמון

תה קינמון הוא התרופה של סבתא נוספת להפחתת חום.תה זה מיוצר עם קינמון טחון טרי וממתיק, כמו דבש או סוכר.תה זה עוזר להפחתת החום על ידי הגדלת טמפרטורת הגוף והפחתת הדלקת.חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופה זו במתינות, מכיוון שיותר מדי קינמון יכול להיות מסוכן.

10.שמן מנטה

שמן מנטה הוא התרופה של סבתא אחרת להפחתת חום.זֶה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן