דף הבית » תרופות סבתא » גרון כואב חריף – 12 תרופות של סבתא להכנה מהירה ואמינה
ddaddf dbddd ddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad ded

גרון כואב חריף – 12 תרופות של סבתא להכנה מהירה ואמינה

כאב גרון: 12 תרופות של סבתא להקלה מהירה ואמינה

גרון כאב הוא נגע נפוץ במשקי בית רבים, אך זה לא צריך להיות טיול לרופא או לרוקחות.סבתות ברחבי העולם העבירו תרופות שנבדקו בזמן להקלה על גרון כואב, שרבים מהם ניתן למצוא ממש במטבח שלך.המשך לקרוא כדי לגלות 12 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של גרון שיש לסבתא להציע.

דבש

כפית דבש היא תרופה קלאסית לגרון.יחד עם המתיקות הטבעית שלו, דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ובעל תכונות אנטיבקטריאליות.מערבבים כף דבש עם כוס מים חמים וגרגר למשך מספר שניות, ואז בולעים את התערובת להקלה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון.הוא מכיל תכונות טבעיות אנטי -ויראליות ונוגדות חמצון, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת להילחם בכאבי גרון.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול חתיכת ג’ינג’ר טרי במים חמים למשך 10 דקות, ואז הוסף כמה טיפות מיץ לימון ודבש.

טיפ:

אם אין לך ג’ינג’ר טרי, אתה יכול גם להשתמש בג’ינג’ר קרקע.פשוט מוסיפים כפית ג’ינג’ר טחון למים חמים ותלולים למשך 10 דקות.

מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה שנבדקה בזמן לכאבי גרון.זה עוזר להפחתת דלקת ובעל תכונות חיטוי.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר למשך מספר שניות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לגרון כאב.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת להקלה על כאב גרון.כדי להכין גרגר חומץ תפוחים, מערבבים כף חומץ תפוחים בכוס מים חמים ומגרגר למשך מספר שניות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

לימון ודבש

לימון ודבש הם שניהם מרכיבים יעילים לטיפול בכאבי גרון.ללימון יש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות, ואילו הדבש עוזר להרגיע את הגרון.כדי להכין לימון ודבש, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כף דבש וכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך מספר שניות ואז בולעים להקלה.

שום

שום הוא מרכיב פופולרי בסעדים ביתיים רבים, וזה נהדר גם לגרון כואב.יש לו תכונות טבעיות אנטי -ויראליות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להכין תרופה שום, טחון שן שום ומערבב אותו עם כף דבש וכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך מספר שניות ואז בולעים להקלה.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להכין תרופה של פלפל קאיין, מערבבים כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים וגרגר למשך מספר שניות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טימין

טימין הוא עשב פופולרי שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי טבעיות.כדי להכין תרופה לתימין, תלולים כמה שופטים של טימין בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים כמה טיפות דבש.גרגר את התערובת למשך מספר שניות ואז בולעים להקלה.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון.כדי ליצור תרופת שורש מרשמלו, תלול כפית שורש מרשמלו מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים כמה טיפות דבש.גרגר את התערובת למשך מספר שניות ואז בולעים להקלה.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון.כדי ליצור תרופת שורש ליקריץ, תלול כפית שורש ליקריץ מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים כמה טיפות דבש.גרגר את התערובת למשך מספר שניות ואז בולעים להקלה.

קמומיל

קמומיל הוא עשב פופולרי שיש בו אנטיבקטריאלי טבעי ונמליםI-instrammatory

חלק שני: הסעדים של סבתא לגרון כואב חריף

כאב גרון הוא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי מספר גורמים שונים, כולל חשיפה למזג אוויר קר, הצטננות, שפעת ואלרגיות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של כאב גרון, כולל אלה המומלצים על ידי סבתות.במאמר זה נבחן 12 תרופות שאושרו על סבתא להקלה מהירה ואמינה של גרון חריף.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שילוב קלאסי לטיפול בכאבי גרון.הדבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי ואנטי -חיטוי, ואילו הלימון מסייע בהפחתת הדלקת.מערבבים כף דבש אחת עם שתי כפות של מיץ לימון סחוט טרי וכוס מים חמים.מערבבים את התערובת הזו ולוגמים אותה לאט.תרופה זו מתאימה למבוגרים וילדים מעל גיל שנה.

ג’ינג’ר ודבש

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי גרון.מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כף דבש אחת וכוס מים חמים.מערבבים את התערובת הזו ולוגמים אותה לאט.תרופה זו מתאימה למבוגרים וילדים מעל גיל שנה.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון, כמו גם להפחית את כמות החיידקים הקיימים.מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו למשך 30 שניות ואז ירק אותה החוצה.יש לחזור על התרופה הזו מספר פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטיספטיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי גרון.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת וכוס מים חמים.מערבבים את התערובת הזו ולוגמים אותה לאט.תרופה זו מתאימה למבוגרים וילדים מעל גיל שנה.

שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי גרון.מרסקים שלוש שיני שום וחוברות אותם בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מוסיפים כף דבש אחת ומערבבים.שתו את התערובת הזו לאט.תרופה זו מתאימה למבוגרים וילדים מעל גיל שנה.

THYME

לטימין יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי גרון.תלול כפית אחת של טימין מיובש בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים, מוסיפים כף דבש אחת ומערבבים.שתו את התערובת הזו לאט.תרופה זו מתאימה למבוגרים וילדים מעל גיל שנה.

פלפל קאיין

לפלפל קאיין יש תכונות אנטי-חיפושיות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי גרון.מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כף דבש אחת וכוס מים חמים.מערבבים את התערובת הזו ולוגמים אותה לאט.תרופה זו מתאימה למבוגרים וילדים מעל גיל שנה.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי גרון.תלול כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים, מוסיפים כף דבש אחת ומערבבים.שתו את התערובת הזו לאט.תרופה זו מתאימה למבוגרים וילדים מעל גיל שנה.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי גרון.תלול כפית אחת של שורש ליקוריס מיובש בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים, מוסיפים כף דבש אחת ומערבבים.שתו את התערובת הזו לאט.תרופה זו מתאימה למבוגרים וילדים מעל גיל שנה.

fenugreek

לחילבה יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי גרון.תלול כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים, מוסיפים כף דבש אחת ומערבבים.שתו את התערובת הזו לאט.תרופה זו מתאימה למבוגרים וילדים מעל גיל שנה.

שמן אקליפטוס

לשמן אקליפטוס יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי גרון.מערבבים שתי טיפות של שמן אקליפטוס עם כף דבש אחת וכוס מים חמים.מערבבים את התערובת הזו ולוגמים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן