דף הבית » תרופות סבתא » הורדת קדחת התינוק – 6 תרופות של סבתא אמיתית וסבתא אמיתית
dddaddaa dadddaa ddaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaa

הורדת קדחת התינוק – 6 תרופות של סבתא אמיתית וסבתא אמיתית

הורדת קדחת התינוק: 6 תרופות של סבתא ביתית

כאשר לתינוק יש חום, זה יכול להיות זמן מדאיג להורים ולמטפלים.חיוני להשתמש במדחום כדי למדוד במדויק את הטמפרטורה ולפנות לייעוץ רפואי אם החום הוא מעל 100.4 מעלות צלזיוס.עם זאת, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להוריד את קדחתו של התינוק.להלן 6 תרופות של סבתא ביתית שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להוריד את קדחתו של התינוק.

1.אמבטיות ספוג

אמבטיות ספוג הן תרופה יעילה להפחתת קדחת התינוק.מלא כיור במים פושרים והוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.הניחו כמה מטליות רכיבות במים והשתמשו בהן כדי לספוג בעדינות את גופו של התינוק.וודא שהמים לא חמים מדי, מכיוון שזה יכול להחמיר את החום.אמבטיות ספוג יכולות לעזור להפחית את טמפרטורת גופו של התינוק ולהפוך אותם לנוחים יותר.

2.הגדל את ההידרציה

חשוב לוודא שהתינוק שלך מתייבש היטב כאשר יש להם חום.מציעים לגימות קטנות של מים או נוזלים אחרים לאורך היום.אם התינוק שלך אינו מסוגל לשתות, אתה יכול להשתמש במזרק כדי לתת להם כמויות קטנות של נוזלים.זה יעזור להפחית את החום ולמנוע התייבשות.

טיפ: אם התינוק שלך בן יותר משש חודשים, אתה יכול להציע להם פיתרון אלקטרוליט להתייבשותם מחדש.

3.קומפרסים מגניבים

קומפרסים מגניבים יכולים לעזור להוריד את קדחת התינוק.משרים מטלית כביסה רכה במים קרים ומפיצים אותו.הניחו את מטלית הכביסה על מצחו של התינוק, או על כל אזורים אחרים בגופם שמרגישים חם או סמוק.אתה יכול גם להניח קומפרס מגניב על רגליו והידיים של התינוק.קומפרסים מגניבים יכולים לעזור להפחית את טמפרטורת התינוק ולספק הקלה מסוימת.

4.בגדים קלים

חשוב לוודא שהתינוק שלך לובש בגדים קלים כאשר יש להם חום.זה יעזור לשמור על קור רוח בגופם ולהפחית את החום.במידת האפשר, הסר שמיכות או בגדים נוספים שיכולים להפוך אותם לחמים מדי.נסו לשמור על חדר התינוק בטמפרטורה נוחה, מכיוון שזה גם יעזור לשמור עליהם קרירים.

5.שום

שום הוא תרופה יעילה להורדת קדחת התינוק.קילוף ומכניס 2 שיני שום ומערבבים אותם עם כף דבש.תן את התערובת לתינוקך, וזה אמור לעזור להפחית את החום.אתה יכול גם להכין תה שום על ידי הרתחת כמה שיני שום במים ולתת את הנוזל המקורר לתינוק.

6.Tumeric

Tumeric הוא תרופה יעילה נוספת להפחתת קדחת התינוק.מערבבים 2 כפיות אבקה גידולית עם כוס מים חמים ונותנים אותה לתינוק.ה- Tumeric יעזור להפחית את החום ולספק הקלה מסוימת.

מסקנה

כאשר לתינוק יש חום, זה יכול להיות זמן מדאיג להורים ולמטפלים.עם זאת, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להוריד את קדחתו של התינוק.אמבטיות ספוג, הידרציה מוגברת, קומפרסים מגניבים, בגדים קלים, שום וגידול הם כולם תרופות יעילות להפחתת קדחת התינוק.חשוב תמיד לפנות לייעוץ רפואי אם החום הוא מעל 100.4 מעלות צלזיוס.

חום אצל תינוקות יכול להיות די מדאיג, אך ניתן לטפל בו ביעילות גם בתרופות הנכונות.אמנם אין פיתרון בגודל אחד מתאים לכל, אך חלק מהתרופות היעילות ביותר להורדת קדחת התינוק הם אלה שהועברו מדור לדור.להלן 6 סעדים של סבתא ביתית ואמיתית על הורדת קדחת התינוק.

1.אמבטיות ספוג

אמבטיות ספוג הן אחד התרופות הפופולריות ביותר להפחתת קדחת התינוק.לשם כך, מלאו קערה במים פושרים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.טבלו מטלית כביסה נקייה במים והשתמשו בבד כדי לספוג את התינוק בעדינות למטה.הקפידו להימנע מאזור הראש, הפנים ואברי המין.

2.קומפרסים מגניבים

שימוש בקומפרסים מגניבים הוא תרופה יעילה נוספת להפחתת קדחת התינוק.לשם כך, להשרות בד אניn מים קרים ומניעים אותם.הניחו את הבד על מצחו של התינוק ועל גב הצוואר.הקפד להחליף את הבד כל כמה דקות.

3.הידרציה

התייבשות יכולה לעתים קרובות להחמיר חום, ולכן חשוב לוודא שהתינוק שלך יקבל הרבה נוזלים.הצע את חלב השד או הפורמולה שלך אם הם מוזנים בבקבוקים, ומים או מיץ פירות מדולל אם הם בני יותר מששה חודשים.

4.בגדים קלים

חשוב לשמור על טמפרטורת גופך של תינוקך.לשם כך, הלביש את התינוק שלך בבגדים קלים והימנע מקבילה עם שמיכות או סוודרים.

5.תרופות הומיאופתיות

תרופות הומיאופתיות כמו בלדונה, אקוניט וגלסמיום יכולות להיות יעילות להפחתת החום.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך או עם מתרגל הומאופתי לפני שתתן תרופות הומאופתיות כלשהן לתינוקך.

6.ארומתרפיה

ארומתרפיה יכולה להיות גם יעילה להפחתת החום.הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר למפזר והניח אותו בחדר השינה של התינוק שלך.ארומה של השמן תעזור להפחית את החום ולספק אפקט מרגיע.

סיכום

חום אצל תינוקות יכול להיות מדאיג, אך ניתן לטפל בו ביעילות בתרופות הנכונות.חלק מהתרופות היעילות ביותר להורדת קדחת התינוק הם אלה שהועברו מדור לדור, כמו אמבטיות ספוג, קומפרס מגניב, הידרציה, בגדים קלים, תרופות הומיאופתיות וארומתרפיה.אמנם תרופות אלה יכולות להיות יעילות, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתן תרופות הומיאופתיות לתינוקך.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בקומפרס מגניב על התינוק שלי?

A:

חשוב להחליף את הבד כל כמה דקות בעת שימוש בקומפרס מגניב על התינוק שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן