דף הבית » תרופות סבתא » דרכים להפחתת חום אצל תינוקות – 8 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים והועברו במשפחה

דרכים להפחתת חום אצל תינוקות – 8 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים והועברו במשפחה

מהו חום בתינוקות?

חום אצל תינוקות הוא סימן למחלה או זיהום בסיסי.זה בדרך כלל נגרם על ידי נגיף או חיידקים ויכול להיות מלווה בתסמינים אחרים כמו שיעול, התעטשות וכאבי גרון.חשוב לזהות מתי לתינוק יש חום ולנקוט בצעדים הדרושים להפחתתו.עם טיפול נכון, חום בדרך כלל נפתר במהירות.

8 הסעדים של סבתא להפחתת חום בקרב תינוקות

חום יכול להיות דבר מפחיד עבור ההורים, במיוחד בעת התמודדות עם תינוק.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שהועברו לאורך דורות בטוחים ויעילים להפחתת חום אצל תינוקות.להלן 8 תרופות של סבתא להפחתת חום אצל תינוקות:

1.Hydrate

הצעד הראשון בהפחתת קדחת התינוק הוא לוודא שהם מקבלים מספיק נוזלים.תינוקות, במיוחד אלה החולים, צריכים לשמור על לחות.הצע לתינוק שלך כמויות קטנות של מים ונוזלים אחרים כמו חלב אם או פורמולה באופן קבוע לאורך כל היום.

2.אמבט ספוג

מתן לתינוק שלך אמבט ספוג יכול לעזור להוריד את חום גופם.מלאו קערה או אגן במים פושרים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר או קמומיל.ספג בעדינות את גופו של תינוקך במים, נמנע מפניהם ואז מייבש אותם במגבת רכה.

3.לבוש קלות

חשוב להלביש את התינוק שלך בבגדים קלים כשיש להם חום.זה יעזור לשמור על קור רוח ולעזור להפחית את החום שלהם.הימנע מללבוש אותם בבגדים או שמיכות כבדים מכיוון שזה יכול לגרום להם לחמים מדי ולהגדיל את החום שלהם.

4.קומפרסים מגניבים

החלת דחיסה מגניבה על מצחו או החזה של תינוקך יכולה לעזור להוריד את חום גופם.משרים מטלית כביסה במים קרירים וסובבים את עודפי המים.הניחו את מטלית הכביסה על מצחו או החזה של תינוקכם למשך 15-20 דקות בכל פעם.

5.הימנע מהתחממות יתר

התחממות יתר עלולה להחמיר חום, ולכן חשוב להימנע מכך בעת התמודדות עם קדחת התינוק.שמור על הקירור של החדר וודא שהתינוק שלך לא לובש יותר מדי שכבות בגדים.בדוק את הטמפרטורה של תינוקך בתדירות גבוהה והסר שכבות לבוש במידת הצורך.

6.הזן נוזלים חמים

הצעת נוזלים חמים לתינוקך כמו מרק או תה יכולה לעזור להפחית את החום שלהם.וודא שהנוזלים אינם חמים מדי ואינם מכילים קפאין.נוזלים חמים אלה יעזרו לתינוקכם להישאר לחות וגם לספק להם חומרים מזינים נוספים.

7.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר יכולים להועיל בהפחתת חום.הקפידו לתפוס את התה לפחות 10 דקות לפני שתציעו אותו לתינוקכם.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון לתה לקבלת פינוק טעים.

8.מנוחה

מנוחה חיונית להפחתת חום.וודא שהתינוק שלך יקבל מנוחה רבה והימנע מפעילויות מאומצות כמו ריצה או משחק.אפשר לתינוק שלך לישון כמה שיותר כדי לתת לגופם סיכוי להתאושש.

טיפ ייחודי

בעת התמודדות עם חום, חשוב לפקח על טמפרטורת התינוק שלך באופן קבוע.קח את הטמפרטורה שלהם מספר פעמים ביום ואם היא עוברת מעל 102 מעלות צלזיוס, צור קשר עם הרופא שלך מייד.

סיכום

במאמר זה סיפקנו שמונה תרופות של סבתא להפחתת חום אצל תינוקות המבוססים על מרכיבים טבעיים והועברו למשפחה.דנו כיצד תרופות אלה יכולות לעזור להוריד את טמפרטורת התינוק, לספק הקלה מכאב ולהפחית את הסיכון לסיבוכים חמורים.כללנו גם קטע שאלות נפוצות כדי לענות על כל שאלה שעלולה להתעורר.לבסוף, כללנו קישור להגדרת ויקיפדיה לגבי דרכים להפחתת חום אצל תינוקות.

דרכים להפחתת חום אצל תינוקות – 8 תרופות של סבתא

כאשר תינוק חולה, זה יכול להיות קשה לדעת את הדרך הטובה ביותר לספק הקלה.למרבה המזל, סבתות עוברות תרופות לבית במשך שנים שיכולות לעזור להפחית את קדחת התינוק.להלן שמונה תרופות טבעיות שיכולות לעזור rקדחת חום אצל תינוקות.

1.תן לתינוק אמבטיה קרירה

מתן אמבטיה קרירה יכול לעזור להפחית את החום ולספק הקלה מסוימת מאי נוחות.הקפד להשתמש במים פושרים (לא קרים) וודא שהתינוק לא יקרר מדי.

2.השתמש בקומפרס קר

שימוש בקומפרס קר על מצחו של התינוק יכול לעזור להפחית את החום.הניחו מטלית כביסה במים קרים, סובבים אותו ומורחים אותו על מצחו של התינוק.חזור על תהליך זה לפי הצורך.

3.תן לתינוק שפע נוזלים

מתן לתינוק רב נוזלים יסייע במניעת התייבשות ויכול גם לעזור להפחית את החום.הציעו את חלב השד או הפורמולה של התינוק אם הם מתחת לגיל שנה.אם הם בני שנה יותר, הציעו להם מים או מיץ.

4.הלביש את התינוק בבגדים קלים

הלבשת התינוק בבגדים קלים תעזור להפחית את החום.הימנע מללבוש אותם בשכבות רבות מדי או בבגדים צמודים מדי.

5.השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו לבנדר או קמומיל, יכולים לעזור להפחית חום אצל תינוקות.הניחו כמה טיפות של השמן האתרי על מטלית כביסה ומרחו אותו על מצחו או החזה של התינוק.

6.תן לתינוק אמבטיה שיבולת שועל

מתן לתינוק אמבטיה שיבולת שועל יכול לעזור להפחית את החום ולספק הקלה מכאב.טוחנים כוס שיבולת שועל לאבקה משובחת ומוסיפים אותה למי האמבט.

7.מציעים לתינוק טבעת בקיעת שיניים

מתן טבעת בקיעת שיניים לתינוק כדי ללעוס עליו יכול לעזור להפחית את החום.הטמפרטורה הקרה של טבעת בקיעת השיניים יכולה לעזור לקרר את טמפרטורת גופו של התינוק.

8.תן לתה קמומיל התינוק

תה קמומיל יכול לעזור להפחית את החום אצל תינוקות.הכינו כוס תה קמומיל ותנו אותו לתינוק בכמויות קטנות.

שאלות נפוצות

האם אוכל לתת את התינוק שלי תילנול לחום?

אין לתת תילנול לתינוקות מתחת לגיל שלושה חודשים.אם התינוק שלך מעל שלושה חודשים, עליך להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתתן להם את תילנול.

מה הדרך הטובה ביותר להפחית את חום התינוק?

הדרך הטובה ביותר להפחית את קדחת התינוק היא להשתמש בתרופות טבעיות כמו אמבטיות קרירות, קומפרסים קרים, נוזלים, בגדים קלים, שמנים אתרים, אמבטיות שיבולת שועל, טבעות בקיעת שיניים ותה קמומיל.עם זאת, אם החום נמשך, עליך לפנות לרופא שלך.

מסקנה

הפחתת חום אצל תינוקות יכולה להיות חוויה מלחיצה, אך ישנם תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה.סבתות עוברות את הסעדים הללו במשך שנים והן יכולות להיות יעילות בדיוק כמו תרופות.על ידי שימוש בסעדים אלה, אתה יכול לעזור להפחית את החום ולהעניק הקלה מכאב.למידע נוסף, תוכלו לקרוא את ההגדרה של ויקיפדיה אודות דרכים להפחתת חום בתינוקות .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן