דף הבית » תרופות סבתא » שיעול ואף נזוז בתינוקות – 12 תרופות של סבתא שמזינים ועוזרים בהחלמה
daddaddc ddda daddd ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaa

שיעול ואף נזוז בתינוקות – 12 תרופות של סבתא שמזינים ועוזרים בהחלמה

שיעול ואף נזלת בתינוקות: 12 סעדים של סבתא שמזינים ועוזרים בהחלמה

שיעול ואף נזוז בתינוקות יכולים להיות חוויה מדאיגה.זה ללא ספק מצב מאתגר עבור ההורים מכיוון שאין דרך קלה לנחם אותם ולעזור להם להשתפר.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שהועברו דרך דורות של סבתות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות ולהאיץ את ההחלמה.

אלה תרופות טבעיות המתמקדות בהזנת התינוק ובספק להם נחמה.אם משתמשים בהם כראוי, הם יכולים לעזור בהקלת הסימפטומים ובסיוע בהחלמה.להלן 12 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של שיעול ואף נזלת אצל תינוקות.

1.שמור על התינוק לחות

אחת הדרכים הטובות ביותר לעזור לתינוק עם שיעול ואף נזלת היא לוודא שהם מתייבשים היטב.תן להם שפע נוזלים לשתות וודא שהם שותים לעיתים קרובות.זה יעזור לדלל את הריר ולהקל עליהם לנשום.מציעים נוזלים פושרים כמו מים, מיץ פירות מדולל ותה צמחים חם.

2.השתמש במכונת אדים

שימוש במכונת אדים בחדר התינוק יכול לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את גירוי השיעול והאף הנזוז.זה יעזור לשמור על התינוק בנוח ולעזור בנשימה.הקפד לשמור על ניקיון האדים ולהחליף את המים מדי יום.

3.אמבטיה מהבילה

אמבטיה חמה עם כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר וקמומיל יכולה לעזור להרגיע את גרונו וחזהו של התינוק.הקיטור יעזור לשחרר את הריר ולהקל על התינוק להשתעל אותו.

4.השתמש בטיפות מלח

שימוש בטיפות מלח יכול לעזור לדלל את הריר ולהקל על התינוק לנשום.הכניסו כמה טיפות באף של התינוק כמה פעמים ביום ואז השתמשו במזרק נורה כדי להניע בעדינות את הריר.

5.האכילו את המזונות החמים לתינוק

הזנת מזונות חמים לתינוק יכולה לעזור להפחית את הריר בגרונם ובחזה.בחר במזונות כמו דייסה, פירה וירקות מאודים.זה יעזור לשמור על התינוק מוזן ולספק להם חומרים מזינים חיוניים שיעזרו להם להחלים.

6.השתמש בשאיפה לאף

שימוש בשאיפה באף יכול לעזור לפנות את הריר מאף התינוק ולהקל עליהם לנשום.הקפידו להשתמש בשאיפה נקייה ולמצוק בעדינות את הריר.

7.השתמש בשפשוף חזה

שימוש בשפשוף בחזה יכול לעזור להפחית את העומס בחזהו של התינוק ולהקל עליהם לנשום.בחר חזה טבעי לשפשף ועסה אותו על חזה התינוק לפני השינה.

8.להציע תה צמחים

הצעת תה צמחים יכולה לעזור להרגיע את גרונו של התינוק ולהפחית את גירוי השיעול.בחר תה כמו קמומיל, אקליפטוס ושורש ליקוריץ.הקפידו להמתיק את התה בדבש כדי להפוך אותו ליותר טעים לתינוק.

9.השתמש במאוד מגניב של ערפל

שימוש במאדה ערפל מגניב בחדר התינוק יכול לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את גירוי השיעול.זה יעזור לשמור על התינוק בנוח ולעזור בנשימה.

10.השתמש בתרסיס לאף

שימוש בתרסיס לאף יכול לעזור לדלל את הריר ולהקל על התינוק לנשום.בחר תרסיס מלח טבעי והשתמש בו כמה פעמים ביום.

11.נסה ארומתרפיה

שימוש בארומתרפיה יכול לעזור להפחית את העומס בחזהו של התינוק ולהקל עליהם לנשום.הוסף כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או לבנדר לכוכב אדים או מאדה ותן לתינוק לנשום את הניחוח המרגיע.

12.השתמש בדבש

שימוש בדבש יכול לעזור להרגיע את גרונו של התינוק ולהפחית את גירוי השיעול.שים כפית דבש בכוס מים חמים ותן אותו ל

היתרונות של הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא לשיעול ואף נזלים אצל תינוקות יכולים להיות משאב לא יסולא בפז עבור ההורים.לא רק שהתרופות הללו פשוטות, לא נפרדותnsive, וקל למצוא, אך הם גם מכניסים מרכיבים טבעיים למשוואה.מרכיבים טבעיים עדינים לרוב במערכת העדינה של התינוק, ויכולים להיות יעילים יותר מתרופות קשות ללא מרשם.הסעדים מזינים גם הם ויכולים לעזור לגוף התינוק לרפא ולהתאושש מהמחלה.

שום ודבש

אחת התרופות היעילות והסבתות הנפוצות ביותר לשיעול של תינוק ואף נזלת הוא שום ודבש.בעוד ששום משמש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות, דבש ידוע גם בזכות תכונותיו המרגיעות והריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית דבש אחת עם ציפורן שום כתוש אחד.ניתן לתת תערובת זו לתינוק עד שלוש פעמים ביום.

תה צמחים

תה צמחים יכול להיות תרופה מצוינת לשיעול של תינוק ואף נזלת.תה צמחי מרפא מכילים מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להרגיע ולרפא את הסימפטומים של התינוק.אחד התה הטובים ביותר למטרה זו הוא תה קמומיל, הידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.כדי להכין את התה, פשוט תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים אחד למשך כחמש דקות.ניתן לתת תה זה לתינוק עד שלוש פעמים ביום.

הסעדים של סבתא אחרים

בנוסף לשום ודבש ותה צמחי מרפא, ישנם כמה תרופות של סבתות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בשיעול של התינוק ואף נזלת.תרופות אלה כוללות:

  • שאיפת קיטור: הקיטור ממקלחת חמה יכול לעזור לפנות את מעברי האף של התינוק ולשחרר ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט שב בחדר האמבטיה עם התינוק ושאף את הקיטור מהמקלחת.
  • מי לימון: מי לימון ידועים בתכונות הטיהור והטהרה שלהם.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים.ניתן לתת תערובת זו לתינוק עד שלוש פעמים ביום.
  • תה ג’ינג’ר: ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי, שיכולים לעזור להפחית את שיעולו של התינוק ואת האף הנזוף.להכנת התה, פשוט תלול כפית שורש ג’ינג’ר בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.ניתן לתת תה זה לתינוק עד שלוש פעמים ביום.
  • גרגר מים מלוחים: גרגרי מי מלח יכולים לעזור לשחרר ריר ולהפחית את העומס.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.ניתן לתת תערובת זו לתינוק עד שלוש פעמים ביום.

ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב זה עם זה כדי לעזור לטפל בשיעול של התינוק ואף נזלת.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לשיעול של תינוק ואף נזלת?

כמה תרופות טבעיות לשיעול של תינוק ואף נזלת כוללות שום ודבש, תה צמחים, שאיפת אדים, מי לימון, תה ג’ינג’ר וגרגלים של מי מלח.

האם הסעדים של סבתא בטוחים לתינוקות?

כן, הסעדים של סבתא בטוחים בדרך כלל לתינוקות.עם זאת, חשוב לוודא שהמרכיבים המשמשים בסעדים בטוחים לתינוקות, וכי התרופות משמשות במתינות.

לסיכום, הסעדים של סבתא לשיעול ואף נזלים אצל תינוקות יכולים להיות משאב לא יסולא בפז עבור ההורים.תרופות אלה פשוטות, לא יקרות וקלות למצוא ויכולות להכניס מרכיבים טבעיים למשוואה.הם גם מזינים ויכולים לעזור לגוף התינוק לרפא ולהתאושש מהמחלה.דוגמאות לתרופות אלה כוללות שום ודבש, תה צמחים, שאיפת אדים, מי לימון, תה ג’ינג’ר וגרגלים של מי מלח.בעוד שסעדים אלה בדרך כלל בטוחים לתינוקות, חשוב לוודא שהמרכיבים בטוחים לתינוקות וכי התרופות משמשות במתינות.

למידע נוסף על שיעול ואף נזלים אצל תינוקות, בקר בדף הוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן