דף הבית » תרופות סבתא » כדי להוריד את חום התינוק – 9 התרופות של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים ושימושיים

כדי להוריד את חום התינוק – 9 התרופות של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים ושימושיים

קדחת התינוק – 9 הסעדים של סבתא

כאשר קדחת התינוק עולה, זה יכול להיות זמן מאוד מלחיץ ומדאג לכל הורה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות יעילות וטבעיות שהועברו מסבתות שיכולות לעזור להוריד את קדחת התינוק ולהעניק הקלה מסוימת.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שחום הוא סימן לכך שהגוף עושה את תפקידו כדי להילחם בזיהום.עם זאת, אם החום גבוה מדי או נמשך יותר ממספר ימים, חשוב ליצור קשר עם רופא.הסעדים הבאים יכולים לעזור להפחית את החום, אך לעולם אין להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי.

תרופות טבעיות

ישנם מגוון של תרופות טבעיות ששימשו כדי לסייע בהפחתת חום.התרופות הפופולריות והיעילות ביותר מופיעות להלן.

• קומפרס קר: אחד התרופות הקלות והנפוצות ביותר הוא להניח דחיסה קרה על מצחו או בתי השחי של התינוק.זה יעזור להפחית את הטמפרטורה ולספק הקלה מסוימת.

• אמבטיה מגניבה: תרופה פופולרית נוספת היא לתת לתינוק אמבטיה קרירה.המים הקרירים יסייעו בהפחתת חום הגוף ולספק הקלה מסוימת.

• בצל: הצבת פרוסת בצל על מצחו של התינוק יכולה לעזור להפחית את החום.ההערכה היא שהבצל עוזר להוציא את החום מהגוף.

• שום: מרתיחים קצת שום במים ואז נותנים לו להתקרר.שפשפו את מי השום על חזהו ועל רגליו של התינוק.זה יעזור להפחית את החום ולספק הקלה.

• חומץ תפוחים: מערבבים שתי כפיות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וספגו את גוף התינוק בתערובת.זה יכול לעזור להפחית את החום.

• ג’ינג’ר: הרתיחו קצת ג’ינג’ר במים והשתמשו בו כדי לספוג את גופו של התינוק.זה יעזור להפחית את החום ולספק הקלה מסוימת.

• דבש: מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים וספגו את גוף התינוק.זה יכול לעזור להפחית את החום ולספק הקלה מסוימת.

• לימון: סחטו את מיץ לימון אחד לכוס מים חמים וספג את גופו של התינוק בתערובת.זה יכול לעזור להפחית את החום ולספק הקלה מסוימת.

• מנטה: הרתיחו כמה עלי נענע במים והשתמשו בהם כדי לספוג את גופו של התינוק.זה יכול לעזור להפחית את החום ולספק הקלה מסוימת.

טיפים מועילים

• הקפידו לשמור על התינוק לחות על ידי מתן להם שפע נוזלים.

• הלביש את התינוק בבגדים קלים כדי לעזור להם להישאר קרירים.

• שמור את התינוק בחדר קריר ומאוד.

• עקוב אחר טמפרטורת התינוק באופן קבוע ופנה לרופא אם החום נמשך יותר ממספר ימים.

טיפ ייחודי

קצה אחד ייחודי ומועיל להפחתת קדחת התינוק הוא להשתמש בבד לח הספוג בתערובת של חלקים שווים חומץ תפוחים ומים קרירים.הניחו את הבד על מצחו וכפות רגליו של התינוק כמה דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את החום ולספק הקלה מסוימת.

תרופות ביתיות נוספות כדי להוריד את חום התינוק

חום אצל תינוקות יכול להיות חוויה מפחידה ומאתגרת עבור ההורים, במיוחד אם זה לא מגיב לתרופות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות נוספות שיכולות לעזור להוריד את קדחתו של התינוק.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, ובטוח לשימוש על תינוקות.שאיפת ניחוח שמן לבנדר יכולה לעזור להפחית את קדחת התינוק.זה יכול לשמש גם באופן אקטואלי כדחיסה מגניבה על המצח כדי להפחית חום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את הדלקת.מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת והשתמשו בבד כדי למרוח אותו על מצחו של התינוק.זה יעזור להפחית חום וגם להרגיע את עור התינוק.

תרופות צמחיות כדי להוריד את חום התינוק

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות גם כדי לסייע בהפחתת קדחת התינוק.סעדים אלה בטוחים וטבעיים, והם יכולים להיות יעילים לטיפול בחום.

Echinacea

Echinacea הוא עשב שניתן להשתמש בו לטיפול בחום אצל תינוקות.זוהי סיסי חיסון יעיליםממריץ TEM ויכול לעזור להפחית חום.ניתן ליטול אקינצאה כתה או תמיסה, או שניתן ליישם אותו באופן אקטואלי כדחיסה.

קמומיל

קמומיל הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית חום אצל תינוקות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות, וניתן לקחת אותו כתה או תמיסה.ניתן ליישם אותו גם באופן אקטואלי כדחיסה.

שאלות נפוצות

האם זה בטוח להשתמש בשמן לבנדר על תינוק?

כן, שמן לבנדר בטוח לתינוקות וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת החום.

האם תרופות צמחיות בטוחות לתינוקות?

כן, תרופות צמחיות כמו Echinacea ו- Chamomile הן בטוחות לתינוקות ויכולות להיות יעילות בטיפול בחום.

לסיכום, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להוריד את קדחתו של התינוק.סעדים אלה בטוחים ויעילים, וניתן להשתמש בהם בשילוב עם תרופות.על הורים להתייעץ תמיד עם רופא לפני שהם מנסים תרופות ביתיות כלשהן, מכיוון שחלקם לא מתאימים למצב של ילדם.בנוסף, על ההורים לפקח על תסמיני התינוק שלהם ולחפש טיפול רפואי אם החום אינו מגיב לתרופות הביתיות.

שימוש במרכיבים טבעיים כמו חומץ תפוחים, שמן לבנדר, אכינצאה וקמומיל יכול להועיל בהפחתת קדחת התינוק.סעדים אלה בטוחים ויעילים, והם יכולים לעזור להרגיע את התינוק ולהפחית את החום.על הורים להתייעץ תמיד עם הרופא שלהם לפני שהם משתמשים בסעדים ביתיים כלשהם, ועליהם לעקוב אחר הסימפטומים של התינוק שלהם ולפנות לטיפול רפואי אם החום אינו מגיב לתרופות הביתיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן