דף הבית » תרופות סבתא » דלקת שקדים – 15 תרופות סבתות יעילות ומשקמות
ddcdadaa dadadddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddcddaa ddedadade

דלקת שקדים – 15 תרופות סבתות יעילות ומשקמות

דלקת שקדים: 15 תרופות סבתות יעילות ומשקמות

דלקת שקדים היא מצב רפואי שכיח הנגרם כתוצאה מדלקת השקדים.בדרך כלל זה גורם לכאבי גרון, חום, קשיי בליעה ובלוטות לימפה נפוחות בצוואר.למרות שניתן להתייחס אליו באנטיביוטיקה, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות, ובמיוחד באלה שסבתותיהם השתמשו.כאן אנו מספקים 15 תרופות של סבתא היעילות ומשקמות לדלקת שקדים.

H2: שמנים אתרים
שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל דלקת שקדים.חלק מהשמנים האתריים המועילים ביותר לדלקת שקדים הם אקליפטוס, עץ תה, לבנדר ושמן מנטה.לשמנים אלה יש תכונות אנטי-חיטוי, אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת שקדים.כדי להשתמש בשמנים אתרים לדלקת שקדים, פשוט הוסיפו כמה טיפות לכוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H2: חומץ דבש ותפוחים
חומץ דבש וחומץ תפוחים שימשו במשך מאות שנים כתרופות טבעיות למחלות רבות, כולל דלקת שקדים.שניהם מכילים תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת שקדים.לשימוש, מערבבים שתי כפות דבש וכף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H3: טיפ מועיל
חשוב לציין כי אין להשתמש בחומץ דבש וחומץ תפוחים יחד.במקום זאת, השתמש בזה או אחר כדי לעזור בטיפול בדלקת שקדים.

H2: גרגר מי מלח
גרגרי מי מלח הם תרופה יעילה ומשקמת לדלקת שקדים.מי המלח מסייעים להפחתת נפיחות ודלקת, כמו גם להרוג כל חיידקים או וירוסים העלולים לגרום לזיהום.להכנת גרגר מים מלוחים, הוסיפו כפית מלח אחת לכוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H2: כורכום
כורכום הוא תבלין רב עוצמה המשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל דלקת שקדים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת שקדים.כדי להשתמש בכורכום לדלקת שקדים, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום לכוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H2: שום
שום הוא עשב חזק המשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל דלקת שקדים.יש לו תכונות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת שקדים.כדי להשתמש בשום לדלקת שקדים, פשוט הוסיפו שתי שיני שום כתוש לכוס מים חמים ומגרדים את התערובת למשך מספר דקות.

H2: ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא עשב עוצמתי המשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל דלקת שקדים.יש לו תכונות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת שקדים.כדי להשתמש בג’ינג’ר לדלקת שקדים, פשוט הוסיפו שתי כפיות ג’ינג’ר מגורד לכוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H2: לימון
לימון הוא פרי חזק המשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל דלקת שקדים.יש לו תכונות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת שקדים.כדי להשתמש בלימון לדלקת שקדים, פשוט הוסיפו את המיץ של לימון אחד לכוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H2: קמומיל
קמומיל הוא עשב עוצמתי המשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל דלקת שקדים.יש לו תכונות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת שקדים.כדי להשתמש בקמומיל לדלקת שקדים, פשוט תלולים שתי שקיות תה קמומיליות בכוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H2: שורש מרשמלו
שורש מרשמלו הוא עשב חזק המשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל דלקת שקדים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת שקדים.כדי להשתמש בשורש מרשמלו לדלקת שקדים, פשוט תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים וגרגר את התערובת למשך מספר דקות.

H2: שורש ליקוריץ
שורש ליקוריץ הוא עשב חזק ששימש במשך מאות שנים כ-

תרופות ביתיות יעילות לדלקת שקדים

דלקת שקדים היא זיהום בשקדים, שהם שתי הבלוטות הממוקמות בצידי הגרון.זה יכול לגרום לנפיחות וכאב, ויכול להיות מאוד לא נוח.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות בהן תוכלו להשתמש בכדי לעזור להקל על הסימפטומים של דלקת שקדים.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר:

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לדלקת שקדים.המלח מסייע בהפחתת דלקת ונפיחות, ובמקביל לשחרר ריר ועוזר לשטוף חיידקים.להכנת גרגר מים מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרד אותו למשך 30 שניות בכל שעה.

2.שתו תה חם

שתיית תה חם היא תרופה יעילה נוספת לדלקת שקדים.החום עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת, בעוד שהנוגדי החמצון בתה יכולים לעזור להפחית את הזיהום.תה ירוק מועיל במיוחד לדלקת שקדים שכן הוא מכיל רמות גבוהות של נוגדי חמצון.

3.דבש וקינמון

דבש וקינמון הם שני מרכיבים טבעיים בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.הם יכולים לעזור להפחית נפיחות וכאבים, תוך כדי להילחם בזיהום.להכנת טוניק טבעי, ערבבו שתי כפיות דבש וכפית קינמון אחת בכוס מים חמים.

4.שום

שום הוא תרופה עוצמתית נוספת לדלקת שקדים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשום כתרופה, מוחץ שתי שיני שום והוסף אותם לכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת לדלקת שקדים.יש לו תכונות אנטי -ויראליות, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות נוספות לדלקת שקדים

ישנם מספר תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על תסמיני דלקת שקדים.להלן כמה תרופות נוספות בהן תוכלו להשתמש:

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה יעילה מאוד לדלקת שקדים.חומצת לימון במיץ הלימון יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש במיץ לימון כתרופה, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כף דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת לדלקת שקדים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה עוצמתית לדלקת שקדים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה יעילה נוספת לדלקת שקדים.יש לה נמלה עוצמתיתתכונות איבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן אורגנו כתרופה, ערבבו טיפה אחת של שמן אורגנו עם כפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.שמן מנטה

שמן מנטה הוא תרופה עוצמתית נוספת לדלקת שקדים.יש לו תכונות אנטי -ויראליות, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן מנטה כתרופה, מערבבים טיפה אחת של שמן מנטה עם כפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת שקדים ולעזור לך להרגיש טוב יותר מהר.חשוב לזכור לשתות המון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן