דף הבית » תרופות סבתא » שפתיים נפוחות – 16 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ונפלא

שפתיים נפוחות – 16 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ונפלא

שפתיים נפוחות – 16 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ונפלא

האם אי פעם התעוררת עם שפתיים נפוחות?זה יכול להיות מאוד לא נוח ומביך.שפתיים נפוחות יכולות להיגרם על ידי מגוון מצבים וטיפולים משתנים בהתאם.למרבה המזל, יש המון תרופות של סבתא שיכולות לספק הקלה מהירה ונפלאה מהאי נוחות.

H2 – גורמים נפוצים לשפתיים נפוחות

ישנם גורמים רבים ושונים לשפתיים נפוחות.אלרגיות, זיהומים ועקיצות חרקים הן חלק מהגורמים השכיחים ביותר.גורמים פוטנציאליים אחרים כוללים כוויות שמש, פגיעה גופנית, נהלי שיניים ומצבים רפואיים מסוימים כמו הרפס.

H2 – 16 התרופות של סבתא לטיפול מהיר ונפלא

1. קומפרס קר – החלת דחיסה קרה על האזור המושפע יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את אי הנוחות.

2. חבילת קרח – ניתן להשתמש בחבילת קרח להפחתת הנפיחות ולספק הקלה מכאב.

3. פרוסות מלפפון – ניתן להניח פרוסות מלפפון על השפתיים כדי להפחית נפיחות ולספק תחושת קירור.

4. אלוורה ורה – ניתן ליישם ג’ל אלוורה על השפתיים כדי להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

5. דבש-דבש הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לספק הקלה מאי הנוחות של שפתיים נפוחות.

6. שקיות תה – ניתן להשתמש בשקיות תה ספוג כדי להפחית את הדלקת ולספק הקלה מאי הנוחות של שפתיים נפוחות.

7. מי מלח – ניתן להשתמש במי מלח להפחתת הנפיחות ולספק הקלה מאי הנוחות של שפתיים נפוחות.

8. חלב – ניתן להשתמש בחלב להפחתת דלקת ולהרגיע את אי הנוחות של שפתיים נפוחות.

9. כורכום-לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות וניתן ליישם אותה על השפתיים כדי להפחית נפיחות ולהקלה.

10. שמן קוקוס – ניתן ליישם שמן קוקוס על השפתיים כדי להפחית דלקת ולספק הקלה מאי הנוחות של שפתיים נפוחות.

11. לוז מכשפה – לוז מכשפה יכול לשמש להפחתת נפיחות ולספק הקלה מאי הנוחות של שפתיים נפוחות.

12. חומץ תפוחים – חומץ תפוחים יכול לשמש כדי להפחית את הדלקת ולספק הקלה מאי הנוחות של שפתיים נפוחות.

13. סודה לשתייה – ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי להפחית נפיחות ולספק הקלה מאי הנוחות של שפתיים נפוחות.

14. מיץ לימון – ניתן להשתמש במיץ לימון להפחתת הדלקת ולספק הקלה מאי הנוחות של שפתיים נפוחות.

15. שמן זית – ניתן להשתמש בשמן זית להפחתת הדלקת ולספק הקלה מאי הנוחות של שפתיים נפוחות.

16. תה קמומיל – ניתן להשתמש בתה קמומיל כדי להפחית את הדלקת ולספק הקלה מאי הנוחות של שפתיים נפוחות.

H3 – טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין שחלק מהתרופות הללו עלולות לגרום לגירוי נוסף, ולכן עדיף לבדוק שטח קטן לפני שהם יישמו אותם על האזור המושפע כולו.

מה גורם לשפתיים נפוחות?

שפתיים נפוחות נגרמות על ידי מגוון גורמים, כולל תגובות אלרגיות, זיהומים וטראומה.תגובות אלרגיות יכולות לגרום לנפיחות של השפתיים כתוצאה מתגובה למזונות, תרופות או חומרים סביבתיים מסוימים.זיהומים עשויים להיגרם כתוצאה מפטריות, נגיפים או חיידקים, העלולים לגרום לדלקת בשפתיים.טראומה, כמו ביס או צריבה, יכולה גם לגרום לנפיחות של השפתיים.

הסעדים של סבתא לטיפול מהיר ונפלא

שפתיים נפוחות יכולות להיות לא נוחות ומביכות כאחד.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הנפיחות ולספק טיפול מהיר ונפלא.להלן 16 תרופות של סבתא לשפתיים נפוחות:

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהפחית את הדלקת.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית במים קרים ומרחי על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

2.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול להרגיע את העור ולהפחית נפיחות.מרחו שכבה דקה של דבש גולמי ואורגני על האזור המושפע והשאירו למשך 15-20 דקות.שוטפים במים חמים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא גרייT תרופה טבעית לשפתיים נפוחות.זהו חומר אנטי דלקתי ומסייע בהפחתת דלקת ונפיחות.מרחו כמות קטנה על האזור המושפע והשאירו 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בלוז המכשפה ומרחי על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

5.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית מצוינת לשפתיים נפוחות.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העור.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע והשאיר למשך 15-20 דקות.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.מרחו על האזור המושפע והשאירו 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית נהדרת לשפתיים נפוחות.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העור.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בתה קמומיל ומורח על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

8.יוגורט

יוגורט הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מרחו שכבה דקה של יוגורט רגיל על האזור הפגוע והשאירו 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.מלפפון

מלפפון הוא תרופה טבעית נהדרת לשפתיים נפוחות.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העור.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות ולהחיל על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

10.שמן מנטה

שמן מנטה הוא תרופה טבעית נהדרת לשפתיים נפוחות.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העור.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן מנטה עם שמן נשא ומרחים על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לשפתיים נפוחות.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העור.כל שעליך לעשות הוא לספוג כדור כותנה בחומץ סיידר תפוחים ולהחיל על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

12.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נהדרת לשפתיים נפוחות.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העור.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא ומרחים על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

13.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נהדרת לשפתיים נפוחות.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העור.פשוט מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה.מרחו על האזור המושפע והשאירו 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

14.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית נהדרת לנפוח

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן