דף הבית » תרופות סבתא » דלקת חריפה של השן – 5 תרופות סבתות ישנות וחמות
ddcdadaa ddaddad dadc ddadf  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddaa d

דלקת חריפה של השן – 5 תרופות סבתות ישנות וחמות

דלקת שיניים חריפה: 5 הסעדים של סבתא

התמודדות עם דלקת שיניים חריפה יכולה להיות אחת החוויות הכואבות והלא נוחות ביותר.זה יכול להיות גם אחד הקשים ביותר לטיפול, מכיוון שרבים מהטיפולים המסורתיים יותר המומלצים על ידי רופאי שיניים עשויים לא תמיד להיות היעילים ביותר.למרבה המזל, יש כמה תרופות של סבתא ישנה וחמה שעשויות להיות בדיוק הדבר שאתה צריך כדי לספק הקלה מכאב השיניים שלך.

1.משיכת שמן

משיכת נפט היא נוהג עתיק ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת בשיניים.כדי לבצע משיכת שמן, קח כף של שמן קוקוס אורגני, אורגני, שמן זית או שומשום, וסובב אותו בפה במשך כ 20 דקות.השמן עוזר להוציא רעלים וחיידקים שעלולים לגרום לכאב השיניים שלך.כשתסיים, ירק את השמן ושטוף את הפה שלך במים חמים.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי חזק שהוכח כי הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות ומשכך כאבים.כדי להשתמש בו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית מים חמים ושטפו את הפה שלכם איתו.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום עד שכאב השיניים שלכם שוכך.

טיפ: הקפד להשתמש רק בכמה טיפות של שמן עץ התה ולדלל אותו במים, מכיוון שהוא יכול להיות חזק למדי ועלול לעצבן את החניכיים שלך אם משתמשים בכמויות גדולות.

3.שטיפת מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי ומשמשים במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב שיניים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים ושלטו אותה בפה למשך כמה דקות.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום עד שכאב השיניים שלכם שוכך.

4.קומפרס קר

קומפרס קר יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרדים את הכאב הקשור לכאב שיניים.כדי להשתמש בו, עטפו כמה קוביות קרח בבד והמרחו אותו על האזור הפגוע עד 10 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שכאב השיניים שלכם שוכך.

5.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא הרדמה טבעית ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בכאב שיניים.כדי להשתמש בו, ערבבו כמה טיפות שמן ציפורן עם כפית מים חמים והשתמשו בהם כדי לשטוף את הפה.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום עד שכאב השיניים שלכם שוכך.

חמש הסעדים של סבתא ותיקים וחמים אלה יכולים להיות דרך נהדרת לספק הקלה מכאבי שיניים הנגרמים כתוצאה מדלקת שיניים חריפה.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בסעדים אלה במקום ייעוץ רפואי מקצועי.אם כאב השיניים שלך נמשך יותר מכמה ימים, הקפד לבקר את רופא השיניים שלך כדי לקבל אבחנה וטיפול נאותים.

הסעדים של סבתא לדלקת חריפה של השן

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים כדי לטפל במגוון מחלות.דלקת חריפה של השן היא אחת מאותן מחלות שניתן לטפל בתרופות טבעיות.להלן חמש תרופות סבתות ישנות וחמות לדלקת חריפה של השן.

שטיפת תה מרווה

תה מרווה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שניתן להשתמש בו להפחתת כאב שיניים ודלקת חניכיים.להכנת התה, תלולות שתי כפיות של עלי מרווה מיובשים בכוס מים רותחים.אפשר לתה להתקרר לפני השימוש בו כשטיפה.שוטף את התה בפה שלך בערך דקה, ואז ירק אותו.

שטיפת מי מלח

ניתן להשתמש במי מלח להפחתת נפיחות ודלקת בחניכיים.כדי לגרום לשטיפה, להמיס כפית מלח אחת בכוס מים חמים.לשטוף את מי המלח בפה שלך לרגע, ואז לירוק אותם.

תרופות צמחי מרפא

ניתן להשתמש בצמחי מרפא להפחתת דלקת ולספק הקלה מכאב.להלן כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר המשמשים לטיפול בכאבי שיניים ודלקת מסטיק:

  • קמומיל
  • שמן ציפורן
  • ג’ינג’ר
  • myrrh
  • Peppermint
  • טימין

עשבי תיבול אלה יכולים לשמש כתה, תמיכים או שמנים.הקפד לעקוב אחר ההוראות על החבילהE בעת השימוש בהם.

שינויים באורח החיים

בנוסף לתרופות ביתיות, ישנם כמה שינויים באורח החיים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהקל על הכאב.להלן מספר טיפים שכדאי לזכור:

  • הימנע מאוכלים ומשקאות ממותקים.
  • צחצח וחילוט שיניים באופן קבוע.
  • הימנע מטבק ואלכוהול.
  • אכל תזונה מאוזנת הכוללת שפע של פירות וירקות.
  • שתו הרבה מים.
  • בקר ברופא השיניים שלך באופן קבוע לבדיקות.

ביצוע שינויים באורח החיים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהבטיח שהשיניים והחניכיים שלך יישארו בריאים.

שאלות נפוצות: מה גורם לדלקת חריפה של השן?

דלקת חריפה של השן נגרמת בדרך כלל על ידי חיידקים שנכנסו לשן ולחניכיים.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מטראומה לפה, כמו לנשוך על משהו קשה, או על ידי טחינה או קמצוץ שיניים.

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת חריפה של השן.ניתן להשתמש בתה מרווה, מי מלח ותרופות צמחיות כדי להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.ביצוע שינויים באורח החיים כמו הימנעות ממאכלים ומשקאות ממותקים, צחצוח וחוט דנטלי באופן קבוע, וביקור של רופא השיניים שלך באופן קבוע יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על שיניים וחניכיים בריאים.בסופו של דבר, חשוב להתייעץ עם רופא השיניים שלך אם אתה חווה סימנים של כאב שיניים או דלקת מסטיק.

על ידי שילוב הסעדים של סבתא אלה לדלקת חריפה של השן, אתה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא השיניים שלך אם התסמינים נמשכים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן