דף הבית » תרופות סבתא » דלקת חניכיים חריפה – 9 תרופות מומלצות וסבתות מיוחדות

דלקת חניכיים חריפה – 9 תרופות מומלצות וסבתות מיוחדות

מהי דלקת חניכיים חריפה?

דלקת חניכיים חריפה היא סוג של דלקת חניכיים הנגרמת על ידי חיידקים בפה.זוהי הצורה הנפוצה ביותר של מחלת חניכיים, והיא משפיעה על מיליוני אנשים בכל שנה.זה מאופיין בחניכיים אדומות, נפוחות ועדינות שיכולות לדמם בקלות.דלקת חניכיים חריפה נגרמת בדרך כלל על ידי היגיינת דרך הפה לקויה, כמו אי צחצוח וחוט דנטלי באופן קבוע או שימוש במברשת שיניים שגויה.גורמים אחרים כוללים תרופות מסוימות, שינויים הורמונליים ומצבים בריאותיים בסיסיים.

הסעדים של סבתא לדלקת חניכיים חריפה

נראה שסבתא תמיד יודעת את הסעדים הטובים ביותר עבור כל מה שמאפשר לך, והיא לא שונה בכל מה שקשור לדלקת חניכיים חריפה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להפחית תסמינים ולקדם ריפוי.להלן תשעה תרופות מומלצות וסבתות מיוחדות לדלקת חניכיים חריפה.

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה עתיקה למחלות רבות, והם יכולים גם לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת חניכיים חריפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים ולהשתמש בו כשטיפת פה.זה יעזור להפחתת דלקת וכאב, וזה גם יהרוג חיידקים בפה.

2.שטיפת סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב בחניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ולהשתמש בו כשטיפת פה.זה יעזור לנטרל את ה- pH בפה ולהפחית את כמות החיידקים.

3.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא חיטוי טבעי ומשכך כאבים שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בחניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן ציפורן בכוס מים חמים ולהשתמש בו כשטיפת פה.זה יעזור להפחתת דלקת וכאב, וזה גם יהרוג חיידקים בפה.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בחניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ולהשתמש בו כשטיפת פה.זה יעזור להפחתת דלקת וכאב, וזה גם יהרוג חיידקים בפה.

5.שטיפה של מי חמצן

מי חמצן הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בחניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות מי חמצן בכוס מים חמים ולהשתמש בהם כשטיפת פה.זה יעזור להפחתת דלקת וכאב, וזה גם יהרוג חיידקים בפה.

6.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ומשכך כאבים שיכולה לעזור להפחתת דלקת וכאב בחניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות אלוורה בכוס מים חמים ולהשתמש בהן כשטיפת פה.זה יעזור להפחתת דלקת וכאב, וזה גם יהרוג חיידקים בפה.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בחניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ולהשתמש בו כשטיפת פה.זה יעזור להפחתת דלקת וכאב, וזה גם יהרוג חיידקים בפה.

8.Echinacea

Echinacea הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בחניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של תמיסת Echinacea בכוס מים חמים ולהשתמש בהם כשטיפת פה.זה יעזור להפחתת דלקת וכאב, וזה גם יהרוג חיידקים בפה.

9.שום

שום הוא חיטוי טבעי ואנטי -מיקרוביאלי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב בחניכיים.כל שעליך לעשות הוא לטפל ציפורן שום ומערבב אותו עם כף שמן זית.מרחו תערובת זו ישירות על החניכיים והשאירו אותה מספר דקות.זה יעזור להפחתת דלקת וכאב, וזה גם יהרוג חיידקים בפה.

טיפ מועיל

חשוב לתרגל היגיינת דרך הפה טובה כדי למנוע ולהפחית את הסימפטומים של דלקת חניכיים חריפה.הקפד לצחצח ולחוט דנטלי באופן קבוע,

חלק 2: GRהסעדים של ואמה לדלקת חניכיים חריפה

סבתות

סבתות ידועות בזכות הסעדים הביתיים שלהן לתיקון מחלות נפוצות.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויות להיות מיושנות, חוכמתם וניסיוןם האישי עם דלקת חניכיים עדיין יכולים לעזור מאוד לאלה הסובלים מהמצב.להלן תשע תרופות של סבתא לדלקת חניכיים חריפה.

1.משיכת שמן

משיכת שמן היא תרופה איורוודית הכוללת שמן הסתובבות, כמו קוקוס או שמן סומסום, סביב הפה במשך מספר דקות.זה עוזר להפחתת דלקת ולהסיר חיידקים מהפה.השמן עוזר גם לשמן את החניכיים ולהפחית כל אי נוחות.

2.שטיפת מי מלח

שימוש במי מלח לשטוף את הפה הוא תרופה פשוטה ויעילה לדלקת חניכיים חריפה.מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים והשתמשו בתמיסה זו כדי לשטוף את הפה.זה עוזר להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בפה.זה יכול גם להפחית כל אי נוחות מדלקת הצניחה.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה במים והשתמשו בזה כדי לשטוף את הפה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בפה, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני דלקת חניכיים.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.מערבבים כפית אבקת כורכום במים והשתמשו בזה כדי לשטוף את הפה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג כל חיידקים שנמצאים בפה.

5.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקתי טבעי ובעל תכונות אנטיבקטריאליות.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו מספר דקות לפני השטיפה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג כל חיידקים שנמצאים בפה.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.לדלל כמה טיפות של חומץ תפוחים במים ולהשתמש בזה כדי לשטוף את הפה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג כל חיידקים שנמצאים בפה.

7.Myrrh

myrrh הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.לדלל כמה טיפות של מירר במים ולהשתמש בזה כדי לשטוף את הפה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג כל חיידקים שנמצאים בפה.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.מדללים כמה טיפות מיץ לימון במים והשתמשו בזה כדי לשטוף את הפה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג כל חיידקים שנמצאים בפה.

9.ציפורן

ציפורן הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.מרחו שמן ציפורן ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג כל חיידקים שנמצאים בפה.

מסקנה

דלקת חניכיים חריפה היא מצב שכיח העלול לגרום לאי נוחות וכאב.סבתות העבירו את חוכמתן וניסיון עם המצב, ויש הרבה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בפה.ניתן להשתמש בתרופות אלה לצד טיפולים מסורתיים כדי לעזור להקל על הסימפטומים של דלקת חניכיים חריפה.

שאלות נפוצות

  • מהי דלקת חניכיים חריפה? דלקת חניכיים חריפה היא דלקת של החניכיים הנגרמת בדרך כלל על ידי היגיינת דרך הפה לקויה.זה יכול לגרום לכאב, נפיחות ודימום ולעתים קרובות מלווה בנשימה רעה.
  • מהם כמה תרופות ביתיות לדלקת חניכיים חריפה? כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בפה כוללים משיכת שמן, שטיפת מי מלח, שמן עץ התה, כורכום, אלוורה, חומץ תפוחים, מירר, מיץ לימון וציפורן.

<p

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן