דף הבית » תרופות סבתא » גרון צרוד – 8 תרופות של סבתא אמיתית ועתיקה
ddaddf dadadd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaaddaa ddadaadda

גרון צרוד – 8 תרופות של סבתא אמיתית ועתיקה

גרון צרוד: 8 תרופות של סבתא אמיתית ועתיקה
גרון צרוד יכול להיות סימן למחלה בסיסית, אך זה יכול להיות גם תוצאה של התאמת אקורדי הקול.לא משנה מה הסיבה, ישנם מספר סעדים מנוסים ונבדקו שהועברו מדורות של סבתות.כאן אנו מסתכלים על שמונה מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר לגרון צרוד.

מותק ולימון
H2: דבש ולימון
שילוב של דבש ולימון הוא תרופה עתיקה לגרון צרוד.הדבש יכוון את הגרון ויסייע להרגיע כל דלקת, ואילו הלימון מכיל ויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור בחיזוק מערכת החיסון.כדי להכין את התרופה, מערבבים שתי כפות דבש עם מיץ של חצי לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

ג’ינג’ר
H2: ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להכין תרופה, מגרד סנטימטר אחד של ג’ינג’ר טרי וחלוק אותו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כף דבש ומיץ של חצי לימון.שתו את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

גרגר מי מלח
H2: גרגר מי מלח
גרגר מי מלח הוא דרך יעילה להפחתת דלקת בגרון ולעזור להרגיע גרון צרוד.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את הפיתרון מספר פעמים ביום.

שורש מרשמלו
H2: שורש מרשמלו
שורש מרשמלו הוא הרס טבעי שיכול לעזור להרגיע את הגרון.כדי ליצור את התרופה, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש ומיץ חצי לימון.שתו את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

H3: טיפ מועיל
בעת ביצוע אחד מהתרופות לעיל, הקפד להשתמש רק במרכיבים אורגניים ולא מעובדים.

שורש ליקוריץ
H2: שורש ליקוריץ
שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי ליצור את התרופה, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש ומיץ חצי לימון.שתו את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

חומץ תפוחים
H2: חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להכין את התרופה, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם מיץ של חצי לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

כּוּרכּוּם
H2: כורכום
כורכום הוא אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי ליצור את התרופה, מערבבים כפית כורכום אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

תה עם לימון ודבש
H2: תה עם לימון ודבש
תה עם לימון ודבש הוא תרופה מרגיעה לגרון צרוד.כדי להכין את התרופה, תלול כפית עלי תה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש ומיץ חצי לימון.שתו את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

חלק 2: תרופות ביתיות

תרופות ביתיות יכולות להיות דרך יעילה להרגיע גרון צרוד.רבים מהתרופות הללו הועברו לאורך דורות והם שימשו במשך מאות שנים.להלן 8 סעדים של סבתא אמיתית ועתיקה שעשויים לעזור להקל על גרון צרוד.

דבש ולימון

דבש ולימון יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון, להפחית דלקת ולהפחית את הגירוי.דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות, ואילו לימון הוא חיטוי טבעי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד חלקים שווים דבש ומיץ לימון.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח יכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי לשטוף מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח לכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי -חיוביות והאנטיבקטריאליות.להשתמש tהתרופה שלו, מערבבת 1 כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו 1 כוס מים והוסיפו 1 כפית זרעי חילבה.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

תה טימין

טימין ידוע בתכונותיו האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות.להכנת תה טימין, הוסף 1 כפית של טימין מיובש לכוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.שתו את התה בזמן שהוא עדיין חם.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסף 1 כפית ג’ינג’ר מגורד לכוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.שתו את התה בזמן שהוא עדיין חם.

קאיין פלפל ודבש

פלפל קאיין ודבש יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הגירוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד 1 כפית פלפל קאיין ו -1 כף דבש.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

שום ודבש

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות, ואילו דבש ידוע בתכונותיו המרגיעות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד 1 שן שום טחון ו -1 כף דבש.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

8 הסעדים של סבתא אמיתית ועתיקה אלה יכולים לעזור להרגיע גרון צרוד ולהפחית את הגירוי.חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לייעוץ רפואי, ואין להשתמש בהן במקום לראות רופא.

שאלות נפוצות

מהו גרון צרוד?

גרון צרוד הוא מצב בו הקול הופך להיות מחוספס וחלש, ומקשה על הדיבור.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו אלרגיות, זיהומים נגיפיים או שימוש יתר בקול.

כיצד אוכל לטפל בגרון צרוד?

הדרך הטובה ביותר לטפל בגרון צרוד היא לנוח את קולך ולשתות הרבה נוזלים.אתה יכול גם לנסות כמה מהתרופות הביתיות המפורטות לעיל כדי לעזור להרגיע את גרונך.אם הסימפטומים שלך נמשכים, חשוב לפנות לרופא.

לסיכום, גרון צרוד יכול להיות מצב מעצבן ולא נוח.עם זאת, ישנם כמה סעדים של סבתא אמיתית ועתיקה שיכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון.תרופות אלה כוללות דבש ולימון, שטיפת מי מלח, חומץ תפוחים, זרעי חילבה, תה טימין, תה ג’ינג’ר, פלפל קאיין ודבש, ושום ודבש.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה במקום לראות רופא. Wikipedia יש מידע נוסף על גרון צרוד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן