דף הבית » תרופות סבתא » גנגליון – 14 הסעדים של סבתא חשובה וזקנה

גנגליון – 14 הסעדים של סבתא חשובה וזקנה

גנגליון: הסעדים של סבתא להקל על הכאב

גנגליון הוא מצב כואב המשפיע על הרקמה הרכה של פרק כף היד, הקרסול והמרפק.זה נגרם על ידי הצטברות נוזלים ברקמת החיבור, ולעתים קרובות די כואב.אמנם אין תרופה לגנגליון, אך ישנם מספר תרופות ביתיות ששימשו במשך מאות שנים כדי להקל על הכאב ואי הנוחות.להלן ארבע עשרה מהתרופות הוותיקות והיעילות ביותר של סבתא לטיפול בגנגליון.

1.דחיסה

דחיסה היא אחת הדרכים הוותיקות והיעילות ביותר לטיפול בגנגליון.זה כרוך בעטיפה של האזור הפגוע בתחבושת אלסטית כדי להפחית נפיחות ואי נוחות.התחבושת צריכה להיות נוחה אך לא הדוקה מדי.דחיסה יכולה גם לעזור להפחית את גודל הגוש, מה שהופך אותו פחות מורגש.

2.חבילת קרח

שימוש בחבילת קרח הוא דרך קלה ויעילה להפחתת נפיחות וכאב.הניחו את חבילת הקרח על האזור המושפע למשך 15-20 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהפחית את אי הנוחות.

3.תרופות הומיאופתיות

תרופות הומיאופתיות הן דרך נהדרת להתייחס לגנגליון באופן טבעי.ארניקה ורוטה הם שניים מהתרופות ההומאופתיות הנפוצות ביותר לגנגליון.ניתן ליישם אותם דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול בגנגליון.משרים כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו ישירות על הגוש.תן לזה לשבת כרבע שעה ואז שוטפים במים קרים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות ולעזור להקל על אי הנוחות.

5.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה עתיקה המשמשת לעתים קרובות לטיפול בגנגליון.משרים כדור כותנה בשמן קיק ומרחי אותו ישירות על האזור הנגוע.תן לזה לשבת 15 דקות ואז לשטוף במים קרים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות ואי נוחות.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.מערבבים כפית כורכום עם כף דבש ומורחים אותו ישירות על הגנגליון.תן לזה לשבת 15 דקות ואז לשטוף במים קרים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.משרים כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.תן לזה לשבת 15 דקות ואז לשטוף במים קרים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.התחל עם קומפרס חם למשך 10 דקות, ואז לעבור לדחיסה קרה למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.מערבבים שתי כפות מלח אפסום עם כוס מים חמים וספגו את האזור המושפע למשך 15-20 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים וספגו את האזור המושפע למשך 15-20 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.מערבבים כפית ג’ינג’ר מגורד עם כף דבש ומורחים אותו ישירות על הגנגליון.תן לזה לשבת 15 דקות ואז לשטוף במים קרים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.שום

שום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.מרסקים שן שום ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.תן לזה לשבת 15 דקות ואז לשטוף במים קרים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

13.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אתרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.מערבבים כפית של C

חלק ב ‘: הסעדים של סבתא לגנגליון

גנגליון הוא מצב שכיח שמשפיע על אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות העומדות לטיפול בכאב ואי נוחות הקשורים לגנגליון.להלן 14 תרופות חשובות וזקן ששימשו לטיפול בגנגליון:

1.טיפול בחום וקור

טיפול בחום וקור הוא תרופה נפוצה המשמשת לסייע בהפחתת הכאב הקשור לגנגליון.החלת חום על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.החלת חבילה קרה יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרדים את האזור.לסירוגין בין טיפול בחום לקור יכול להיות דרך יעילה לטיפול בכאב הקשור לגנגליון.

2.אמבטיה מלח אפסום

השרייה באמבט מלח אפסום היא תרופה מכובדת לטיפול בגנגליון.מלח אפסום מכיל מגנזיום, שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבט מים חמים וספגו למשך 15 עד 20 דקות.

3.דחיסת שמן קיק

שמן קיק משמש זה מכבר כתרופה לגנגליון.כדי להכין דחיסת שמן קיק, משרים בד בשמן קיק ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.מכסים את הבד עם תחבושת והשאירו אותו לילה.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לטיפול בגנגליון.משרים מטלית בחומץ תפוחים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

5.קומפרס ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לגנגליון.להכנת דחיסת ג’ינג’ר, מערבבים שתי כפות של ג’ינג’ר מגורד טרי עם שתי כפות מים חמים.מרחו את התערובת על האזור המושפע ומכסים אותה בתחבושת.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

6.דחיסת כורכום

כורכום הוא עוד אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לגנגליון.להכנת דחיסת כורכום, מערבבים שתי כפות אבקת כורכום עם שתי כפות מים חמים.מרחו את התערובת על האזור המושפע ומכסים אותה בתחבושת.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

7.שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת הקשורים לגנגליון.לעסות את האזור הפגוע בכמה טיפות שמן זית למשך 15 עד 20 דקות.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית לטיפול בגנגליון.משרים בד במיץ לימון ומרחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

9.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לגנגליון.להכנת דחיסת פלפל קאיין, מערבבים שתי כפות פלפל קאיין עם שתי כפות מים חמים.מרחו את התערובת על האזור המושפע ומכסים אותה בתחבושת.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

10.דחיסת שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לגנגליון.להכנת דחיסת שום, מערבבים שתי כפות שום טחון טחון עם שתי כפות מים חמים.מרחו את התערובת על האזור המושפע ומכסים אותה בתחבושת.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

11.דחיסת בצל

בצל הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לגנגליון.לייצור דחיסת בצל, מערבבים שתי כפות בצל טחון טרי עם שתי כפות מים חמים.מרחו את התערובת על האזור המושפע ומכסים אותה בתחבושת.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

12.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית כאב ודלקתקשור לגנגליון.לעסות את האזור המושפע עם ג’ל אלוורה במשך 15 עד 20 דקות.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן