דף הבית » תרופות סבתא » גוש בגרון – 15 תרופות של סבתא לרגיעה ומיוחד
ddda dddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dcdadddad ddeddd

גוש בגרון – 15 תרופות של סבתא לרגיעה ומיוחד

מה גוש בגרון?

גוש בגרון הוא תחושה של גוש או אטימות בגרון, שעלולה להיות מלווה בקושי בבליעה, הידוק בחזה ותחושת חנק.זהו סימפטום שכיח של חרדה, אך הוא יכול להיגרם גם כתוצאה מבעיות גופניות כמו בעיות בלוטת התריס, GERD ואלרגיות.למי שחווה את זה, זו יכולה להיות חוויה מכריעה ולא נוחה.

15 הסעדים של סבתא להרפיה והקלה

כשמדובר במציאת הקלה מאי הנוחות של הגוש בגרון, ישנם תרופות ביתיות רבות שסבתותינו נהגו להביא לנו הקלה.להלן 15 מהתרופות היעילות והשימוש הנרחב ביותר להרפיה ומיוחדים.

1.שתו כוס תה קמומיל

קמומיל הוא אחד העשבים העתיקים והנפוצים ביותר להרפיה.השפעותיו המרגיעות עוזרות להרגיע את הגרון ולהפחית את תחושת הגוש בגרון.פשוט תלול כפית יחידה של קמומיל מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, מתאמץ ותיהנה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו אותו שלוש פעמים ביום.

2.אכלו בננה

בננות משמשות זה מכבר כתרופה טבעית לחרדה.הם מקור עשיר למגנזיום ואשלגן, שיכולים לעזור להרפות את השרירים בגרון ולהפחית את תחושת ההידוק.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, אכלו בננה אחת ביום.

3.קח אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את תחושת ההידוק בגרון.הוסף כמה טיפות של שמן לבנדר למי האמבט כדי לשפר עוד יותר את ההשפעות המרגיעות.הספיקו באמבטיה לפחות 20 דקות כדי להשיג את המרב היתרונות.

4.תרגילי תרגילי נשימה עמוקים

תרגילי נשימה עמוקים יכולים לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את תחושת הגוש בגרון.התחל על ידי ישיבה ישר ושאיפה עמוק דרך האף שלך.החזיקו את הנשימה למשך מספר שניות, ואז נשפו לאט דרך הפה.חזור על תהליך זה מספר פעמים.

5.השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ואקליפטוס יכולים לעזור להרפות את שרירי הגרון ולהפחית את תחושת הגוש בגרון.פשוט הוסף כמה טיפות מהשמן שבחרת למפזר ותן לניחוח למלא את האוויר.לחלופין, הוסיפו כמה טיפות לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.

6.לשתות מי לימון

מי לימון יכולים לעזור להפחית את תחושת ההידוק בגרון.פשוט סוחטים את המיץ של לימון אחד לכוס מים פושרים ומערבבים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.צאו לטיול בטבע

בילוי בטבע יכול לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע את שרירי הגרון.צא לטיול נינוח בפארק או צא לטיול ביער.הרשו לעצמכם להיות מוקפים ביופיו של הטבע ותנו לו לעזור להרפות את גופכם ונפשכם.

8.לעשות יוגה או מדיטציה

יוגה ומדיטציה הם שתיהן דרכים מצוינות להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ.שני התרגולים עוזרים להביא את הגוף והנפש למצב של איזון ורגיעה.נסה לתרגל יוגה או מדיטציה לפחות פעם ביום לקבלת יתרונות מקסימליים.

9.האזינו למוזיקה מרגיעה

האזנה למוזיקה מרגיעה יכולה לעזור להרפות את שרירי הגרון ולהפחית את תחושת הגוש בגרון.בחר מוסיקה איטית ומרגיעה, כמו קלאסי או ג’אז.האזן למוזיקה לפחות 10 דקות ביום כדי להשיג את הכי הרבה היתרונות.

10.אכלו אוכל חריף

אכילת מזון חריף יכולה לעזור להפחית את תחושת הגוש בגרון.חריפות האוכל גורמת לשרירי הגרון להירגע, מה שיכול לעזור להפחית את תחושת ההידוק.נסה לכלול כמה אוכלים חריפים בתזונה שלך בכל יום.

11.להתקלח חם

מקלחת חמה יכולה לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את תחושת הגוש בגרון.חום המים עוזר להרפות את שרירי הגרון, מה שיכול לעזור להפחית את תחושת ההידוק.התקלח חם לפחות 10 דקות בכל יום.

12.השתמש במכונת אדים

באמצעות HUMidifier יכול לעזור להפחית את הסעדים של סבתא

לרגיעה ו

מיוחד

הגוש בגרון הוא סימפטום שכיח של לחץ וחרדה.זה יכול להיות די לא נוח, וחשוב למצוא דרכים להירגע ולהקל על המתח.אנשים רבים פונים לתרופות מסורתיות שהועברו דרך משפחותיהם כדי למצוא הקלה.להלן חמש עשרה תרופות של סבתא שיכולות לעזור לך להפחית את הגוש בגרון ולהירגע.

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית למגוון מחלות.זה שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע את העצבים ולהפחית את הלחץ.גם תה קמומיל ידוע כמפחית את מתח הגרון ועוזר להקל על הגוש בתחושת הגרון.עדיף לשתות שתיים עד שלוש כוסות תה קמומיל ביום להרפיה מקסימאלית.

2.שמן לבנדר

שמן לבנדר יש השפעה מרגיעה על הגוף והנפש.ידוע שהוא מפחית חרדה ועוזר בהרפיה.הוספת כמה טיפות של שמן לבנדר לאמבט חם או מפזר יכול לעזור להקל על המתח בגרון ולהרגיע את הגוף.עדיף להשתמש בשמן לבנדר על בסיס יומי לתוצאות הטובות ביותר.

3.שמן מנטה

שמן מנטה הוא עוד תרופה צמחית פופולרית להרפיה.זה שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית חרדה ולחץ.הוספת כמה טיפות שמן מנטה למים חמים ושתייה זה יכולה לעזור להקל על המתח בגרון ולהרגיע את הגוף.עדיף להשתמש בשמן מנטה על בסיס יומי להטבות מקסימום.

4.תה ג’ינג’ר

יד ידוע כי תה ג’ינג’ר מפחית את מתח הגרון ועוזר בהרפיה.ידוע גם שהוא מרגיע את הבטן ומסייע בהפחתת בחילות.שתיית שתיים עד שלוש כוסות תה ג’ינג’ר ביום יכולה לעזור להפחית את הגוש בתחושת הגרון ולהרגיע את הגוף.עדיף להשתמש בתה ג’ינג’ר על בסיס יומי לתוצאות הטובות ביותר.

5.תה רוזמרין

ידוע כי תה רוזמרין מפחית את הגוש בגרון ומרגיע את הגוף.ידוע גם שהוא מסייע בעיכול ולהפחית את הבחילה.שתיית שתיים עד שלוש כוסות תה רוזמרין ביום יכולה לעזור להפחית את הגוש בגרון ולהרגיע את הגוף.עדיף להשתמש בתה רוזמרין על בסיס יומי להטבות מקסימום.

6.תה שורש ליקריץ

ידוע ש-

תה שורש ליקוריץ מפחית את מתח הגרון ועוזר בהרפיה.ידוע גם כמפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.שתיית שתיים עד שלוש כוסות תה שורש ליקריץ ביום יכולה לעזור להפחית את הגוש בגרון ולהרגיע את הגוף.עדיף להשתמש בתה שורש ליקריץ על בסיס יומי לתוצאות הטובות ביותר.

7.תה שורש ולריאן

יד ידוע ש

תה שורש ולריאן מפחית חרדה ועוזר בהרפיה.ידוע גם שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול.שתייה של שניים עד שלוש כוסות תה שורש ולריאן ביום יכולה לעזור להפחית את הגוש בגרון ולהרגיע את הגוף.עדיף להשתמש בתה שורש ולריאן על בסיס יומי להטבות מקסימום.

8.תה לימון תה

יד ידוע ש

תה לימון בלאם מפחית את מתח הגרון ועוזר בהרפיה.ידוע גם כמפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.שתייה של שתיים עד שלוש כוסות תה לימון בלאם ביום יכולה לעזור להפחית את הגוש בגרון ולהרגיע את הגוף.עדיף להשתמש בתה לימון על בסיס יומי לתוצאות הטובות ביותר.

9.תה פרחי תשוקה

יד ידוע כי תה פרחי תשוקה מפחית חרדה ועוזר בהרפיה.ידוע גם כמפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.שתייה של שתיים עד שלוש כוסות תה פרחי תשוקה ביום יכולה לעזור להפחית את הגוש בתחושת הגרון ולהרגיע את הגוף.עדיף להשתמש בתה פרחי תשוקה על בסיס יומיומי ליתרונות מקסימליים.

10.תה ג’ינג’ר ודבש

ידוע ש

תה ג’ינג’ר ודבש מפחית את מתח הגרון ועוזר בהרפיה.ידוע גם כמפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.שתייה של שתיים עד שלוש כוסות תה ג’ינג’ר ותה דבש ביום יכולה לעזור להפחית את הגוש בגרון ולהרגיע את Bאודי.עדיף להשתמש בתה ג’ינג’ר ודבש על בסיס יומי לתוצאות הטובות ביותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן