דף הבית » תרופות סבתא » תת פעילות של בלוטת התריס – 7 תרופות סבתות ריפוי וסבתא מוסמכות
daadaa dadaddcddaa dadc ddcdddaa ddaadadda  daadaddaddaa daddaaddaa

תת פעילות של בלוטת התריס – 7 תרופות סבתות ריפוי וסבתא מוסמכות

מה זה תת פעילות של בלוטת התריס?

תת פעילות של בלוטת התריס הוא מצב בו בלוטת התריס אינה מייצרת מספיק מהורמוני בלוטת התריס, השולטים במטבוליזם, ייצור אנרגיה ותפקודי גוף אחרים.זה יכול להוביל למגוון תסמינים, כולל עייפות, עלייה במשקל, דיכאון, עור יבש, עצירות ועוד.בעוד שלעתים קרובות מטפלים בטיפול של בלוטת התריס בטיפול בהחלפת הורמון בלוטת התריס הסינטטי, ישנם גם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להחזיר את האיזון לגוף.

7 תרופות ריפוי וסבתות מוסמכות לתת -פעילות של בלוטת התריס

1.לצרוך מזונות המכילים יוד

יוד הוא מינרל חיוני לתפקוד בלוטת התריס, והוא נמצא במזונות רבים.מזונות העשירים ביוד כוללים אצות, רכיכה ומוצרי חלב.אכילת תזונה מאוזנת הכוללת מזונות אלה יכולה לעזור להבטיח שגופך יקבל את היוד שהוא צריך לתפקד כראוי.

2.צרכו מזונות המכילים סלניום

סלניום הוא מינרל חיוני לבריאות בלוטת התריס, והוא נמצא במזונות רבים.מזונות עשירים בסלניום כוללים אגוזי ברזיל, דגים וביצים.אכילת תזונה מאוזנת הכוללת מזונות אלה יכולה לעזור להבטיח שגופך יקבל את הסלניום שהוא צריך לתפקד כראוי.

3.שתו תה ירוק

תה ירוק גבוה בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות בלוטת התריס.זהו גם מקור טוב לפוליפנולים, שיכול לעזור להפחית את הסיכון לסרטן בלוטת התריס.שתיית כוסות של כוסות תה ירוק ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני יתר של בלוטת התריס.

4.קח תוספי ויטמין D

ויטמין D ממלא תפקיד חשוב בייצור הורמוני בלוטת התריס.אם אינך מקבל מספיק ויטמין D מהשמש או מהתזונה שלך, נטילת תוסף יכולה לעזור להבטיח שגופך יקבל את הוויטמין D שהוא צריך כדי לייצר את הורמוני בלוטת התריס.

5.לאכול אוכל גבוה באבץ

אבץ חיוני לייצור הורמוני בלוטת התריס, והוא נמצא במזונות רבים.מזונות עתירי אבץ כוללים צדפות, בשר אדום, עופות, שעועית, אגוזים ודגנים מלאים.אכילת תזונה מאוזנת הכוללת מזונות אלה יכולה לעזור להבטיח שגופך יקבל את האבץ שהוא צריך לתפקד כראוי.

6.הפחתת לחץ

לחץ יכול להשפיע לרעה על בריאות בלוטת התריס, ולכן חשוב להפחית אותו ככל האפשר.ישנן דרכים רבות להפחתת לחץ, כמו מדיטציה, יוגה, נשימה עמוקה, יומן ובילוי בטבע.

7.קבל מספיק שינה

השינה מספיק שינה חיונית לבריאות טובה, וזה חשוב במיוחד לאנשים עם תת פעילות של בלוטת התריס.כוון למשך 7-9 שעות שינה בלילה, ונסה ללכת לישון ולהתעורר באותו זמן בכל יום.

טיפ מועיל

אם אתה מתמודד עם תת פעילות של בלוטת התריס, חשוב לוודא שאתה מקבל את כל הוויטמינים והמינרלים החיוניים שגופך זקוק להם.אכילת תזונה מאוזנת הכוללת מזונות עשירים ביוד, סלניום, אבץ וויטמין D, כמו גם צמצום הלחץ וקבלת מספיק שינה, יכולה לעזור להבטיח שלגופך יש את החומרים המזינים שהוא צריך לתפקד כראוי.

תרופות אלטרנטיביותעבור תת פעילות של בלוטת התריס

תת פעילות של בלוטת התריס הוא מצב בו בלוטת התריס אינה מייצרת מספיק הורמוני בלוטת התריס.זה יכול לגרום למגוון תסמינים כמו עייפות, עלייה במשקל, דיכאון ועור יבש.בעוד שטיפולים מסורתיים כמו טיפול החלפת הורמונים יכולים לעזור בניהול המצב, ישנם גם מספר סעדים אלטרנטיביים שעשויים להועיל.להלן שבעה סעדים של סבתא ריפוי וסבתא מוסמכים שעשויים להועיל בניהול תת פעילות של בלוטת התריס.

1.טיפולי צמחים

טיפולי צמחים יכולים להיות דרך נהדרת לתמוך באופן טבעי בבריאות בלוטת התריס.חלק מהעשבים שהוכחו כמועילים לאנשים עם תת פעילות של בלוטת התריס כוללים את אשווגנדה, גוגול ושלפוחית השתן.עשבי תיבול אלה שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור לתמוך בתפקוד בריא בבלוטת התריס.חשוב לשוחח עם ספק שירותי בריאות לפני שלקחת עשב כלשהוS או תוספי מזון, מכיוון שחלקם עלולים להפריע לתרופות אחרות.

2.שינויים בתזונה

ביצוע שינויים בתזונה יכול לעזור גם בניהול תת פעילות של בלוטת התריס.אכילת תזונה עשירה במזונות שלמים, במיוחד אלה עשירים בוויטמינים B, חומצות שומן אומגה 3 וסלניום, יכולה לעזור לתמוך בבריאות בלוטת התריס.הימנעות ממזון מעובד ומעודן והפחתת צריכת הסוכר שלך יכולה גם להועיל.

3.ניהול מתח

לחץ יכול להיות גורם מרכזי בתת -פעילות של בלוטת התריס, ולכן חשוב למצוא דרכים לנהל לחץ.לקחת זמן לעצמך, לישון מספיק ולהתעסק בפעילויות שמביאות לך שמחה יכול לעזור להפחית את רמות הלחץ.בנוסף, נוהלי מיינדפולנס כמו יוגה ומדיטציה יכולים לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חלק חשוב בניהול תת פעילות של בלוטת התריס.פעילות גופנית קבועה עוזרת להגביר את רמות האנרגיה ולהפחתת הלחץ.בנוסף, פעילות גופנית יכולה לעזור לך לשמור על משקל בריא, שיכול לעזור בשיפור הסימפטומים.

5.תוספי מזון

תוספי מזון מסוימים יכולים להועיל גם לאנשים עם תת פעילות של בלוטת התריס.ויטמין B12, חומצות שומן אומגה 3 ויוד יכול לעזור כולם לתמוך בבריאות בלוטת התריס.חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות לפני נטילת תוספי מזון, מכיוון שחלקם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות.

6.דיקור סיני

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכוללת הכנסת מחטים לגוף כדי לעורר נקודות ספציפיות.זה יכול להועיל לאנשים עם תת פעילות של בלוטת התריס, מכיוון שזה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולהגביר את רמות האנרגיה.חשוב למצוא דיקור חוזר מוסמך כדי להבטיח שהטיפול מבוצע בבטחה.

7.רפואה איורוודית

רפואה איורוודית היא מערכת ריפוי הודית עתיקה המתמקדת בטיפול בגוף בכללותו.הוא משתמש במגוון טכניקות, כולל תרופות צמחי מרפא, עיסוי ושינויי תזונה, כדי לקדם את הבריאות הכללית.זה יכול להועיל לאנשים עם תת פעילות של בלוטת התריס, מכיוון שזה יכול לעזור לאזן הורמונים ולהפחתת לחץ.

מסקנה

תת פעילות של בלוטת התריס הוא מצב בו בלוטת התריס אינה מייצרת מספיק הורמוני בלוטת התריס.בעוד שטיפולים מסורתיים כמו טיפול החלפת הורמונים יכולים לעזור בניהול המצב, ישנם גם מספר סעדים אלטרנטיביים שעשויים להועיל.אלה כוללים טיפולי צמחים, שינויים בתזונה, ניהול מתח, פעילות גופנית, תוספי מזון, דיקור סיני ורפואה איורוודית.חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות.

שאלות נפוצות

1.האם טיפולי צמחים יעילים לנתרואידיזם?

טיפולי צמחים יכולים להיות דרך נהדרת לתמוך באופן טבעי בבריאות בלוטת התריס.חלק מהעשבים שהוכחו כמועילים לאנשים עם תת פעילות של בלוטת התריס כוללים את אשווגנדה, גוגול ושלפוחית השתן.חשוב לשוחח עם ספק שירותי בריאות לפני נטילת עשבי תיבול או תוספי מזון, מכיוון שחלקם עשויים להפריע לתרופות אחרות.

2.כיצד אוכל להפחית את רמות הלחץ כשיש לי תת פעילות של בלוטת התריס?

לחץ יכול להיות גורם מרכזי בתת -פעילות של בלוטת התריס, ולכן חשוב למצוא דרכים לנהל לחץ.לקחת זמן לעצמך, לישון מספיק ולהתעסק בפעילויות שמביאות לך שמחה יכול לעזור להפחית את רמות הלחץ.בנוסף, נוהלי מיינדפולנס כמו יוגה ומדיטציה יכולים לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן