דף הבית » תרופות סבתא » יתר של בלוטת התריס – 16 תרופות סבתות בטוחות ופופולריות
ddaada dadc ddcdddaa ddaadadda  daadaddaddaa daddaaddaa ddddd

יתר של בלוטת התריס – 16 תרופות סבתות בטוחות ופופולריות

הפרעות בבלוטת התריס: 16 תרופות של סבתא בטוחה ופופולרית ליתר בלוטת התריס
יתר של בלוטת התריס הוא מצב קליני בו בלוטת התריס מייצרת יותר מדי מההורמון תירוקסין.זהו מצב נפוץ מאוד ומוערך כי הוא משפיע על 1 מכל 20 אנשים ברחבי העולם.תסמינים של יתר של בלוטת התריס כוללים ירידה במשקל, חרדה, עייפות, פעימות לב מהירות וקושי שינה.

אם לא מטופלים, יתר של בלוטת התריס יכול להוביל לסיבוכים קשים כמו מחלות לב, אוסטאופורוזיס ואפילו מוות.אמנם לעתים קרובות טיפול רפואי נחוץ למקרים חמורים, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול הסימפטומים ולהפחתת הסיכון לסיבוכים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל יתר של בלוטת התריס.להלן כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לניהול יתר של בלוטת התריס:

  • לימון בלאם: לימון בלאם הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית את החרדה ולשפר את איכות השינה.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולתמוך במערכת החיסון.
  • Ashwagandha: Ashwagandha הוא עשב אדפוגני המסייע בהפחתת הלחץ ולשפר את רמות האנרגיה.הוכח שהוא גם עוזר לשנות את הורמוני בלוטת התריס.
  • בזיליקום קדוש: בזיליקום קדוש הוא אדפוגן רב עוצמה שיכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את יכולתו של הגוף להתמודד עם לחץ.הוכח שהוא גם עוזר לווסת את הורמון בלוטת התריס.
  • גוגול: גוגול הוא עשב המשמש באופן מסורתי ברפואה איורוודית כדי לסייע בוויסות הורמוני בלוטת התריס.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולתמוך במערכת החיסון.

תוספי תזונה

בנוסף לתרופות צמחי מרפא, תוספי תזונה מסוימים יכולים לעזור לתמוך בבלוטת התריס ולהפחית את הסימפטומים של יתר של בלוטת התריס.להלן כמה מהתוספים הפופולריים ביותר לניהול יתר של בלוטת התריס:

  • יוד: יוד הוא חומר מזין חיוני לתפקוד תקין של בלוטת התריס.נטילת תוסף יוד יכולה לעזור לתמוך בבלוטת התריס ולהפחית את הסימפטומים של יתר בלוטת התריס.
  • סלניום: סלניום הוא מינרל עקבות שממלא תפקיד חשוב בבריאות בלוטת התריס.נטילת תוסף סלניום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולתמוך בבלוטת התריס.
  • אבץ: אבץ הוא מינרל חיוני המסייע בוויסות ההורמונים של בלוטת התריס.נטילת תוסף אבץ יכולה לעזור להפחית דלקת ולתמוך בבלוטת התריס.
  • ויטמין B12: ויטמין B12 הוא ויטמין חיוני המסייע לתמוך במערכת העצבים ולשפר את רמות האנרגיה.נטילת תוסף ויטמין B12 יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של יתר של בלוטת התריס.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול להועיל גם לניהול יתר של בלוטת התריס.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת היטב יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את הבריאות הכללית.להלן מספר טיפים תזונתיים לניהול יתר של בלוטת התריס:

  • הגדל את צריכתך של מזונות עשירים בנוגדי חמצון כמו פירות יער, ירקות עלים ירוקים ואגוזים.
  • לאכול מזונות עשירים בחומצות שומן חיוניות כמו סלמון, מקרל וזרעי פשתן.
  • לאכול יותר מזונות עשירים באבץ, סלניום ויוד כמו פירות ים, שעועית וביצים.
  • הימנע ממזון מעובד, פחמימות מעודנות וסוכר.

אלה רק חלק מהתרופות הטבעיות הרבות שניתן להשתמש בהן לניהול הסימפטומים של יתר בלוטת התריס.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוספי מזון חדשים או לבצע שינויים תזונתיים גדולים.שילוב של תרופות צמחיות, תוספי תזונה ושינויים תזונתיים יכול להועיל לניהול יתר של בלוטת התריס ולהפחתת הסיכון לסיבוכים.

טיפ ייחודי ומועיל

לקיחת הפסקות קבועות לאורך היום כדי להפחית את הלחץ ושיפור איכות השינה יכולה להועיל לניהול יתר של בלוטת התריס.לוקח כמה דקותES להירגע ולהתמקד בנשימה שלך יכול לעזור להפחית את החרדה ולשפר את הבריאות הכללית.

עשבי תיבול נפוצים ותוספי מזון המשמשים לטיפול יתר של בלוטת התריס

טיפולי צמחים ליתר בלוטת התריס שימשו במשך מאות שנים.רבים מהטיפולים הללו הוכחו כיעילים בניהול תסמיני יתר של בלוטת התריס.להלן כמה מעשבי התיבול והתוספים הפופולריים ביותר המשמשים לטיפול יתר של בלוטת התריס:

  • סלניום: סלניום הוא מינרל חיוני המסייע בוויסות הורמוני בלוטת התריס.ניתן למצוא אותו במזונות כמו אגוזי ברזיל, טונה וזרעי חמניות.ניתן להשיג גם תוספי סלניום.
  • שורש ליקריץ: שורש ליקוריץ הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים בריאותיים, כולל יתר של בלוטת התריס.ניתן לקחת אותו בצורה של תמיסה או קפסולה.
  • אשווגנדה: אשווגנדה הוא עשב ששימש ברפואה איורוודית במשך מאות שנים.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והפחתת לחץ, שיכולים לעזור בניהול הסימפטומים של יתר של בלוטת התריס.
  • מגנזיום: מגנזיום הוא מינרל המסייע בוויסות ייצור הורמוני בלוטת התריס.ניתן למצוא אותו במזונות כמו תרד, שקדים ואבוקדו.ניתן להשיג גם תוספי מגנזיום.
  • גוגול: גוגול הוא עשב המשמש לעתים קרובות לטיפול בתנאי בלוטת התריס.על פי ההערכה, היא מסייעת בוויסות הורמוני בלוטת התריס ובשליטה בדלקת.
  • אבץ: אבץ הוא מינרל חיוני המעורב בייצור הורמוני בלוטת התריס.ניתן למצוא אותו במזונות כמו צדפות, סרטן ובקר.ניתן להשיג גם תוספי אבץ.
  • ויטמין B12: ויטמין B12 הוא ויטמין חיוני המעורב בייצור הורמוני בלוטת התריס.ניתן למצוא אותו במזונות כמו דגים, ביצים ודגנים מבוצרים.ניתן להשיג גם תוספי ויטמין B12.
  • יוד: יוד הוא מינרל חיוני המעורב בייצור הורמוני בלוטת התריס.ניתן למצוא אותו במזונות כמו פירות ים, מלח מיוד וביצים.ניתן להשיג גם תוספי יוד.

הסעדים של סבתא ליתר בלוטת התריס

סבתות משתמשות בתרופות מסורתיות לטיפול בהפרעות בלוטת התריס במשך מאות שנים.סעדים אלה נחשבים לבטוחים ויעילים, והם אלטרנטיבה נהדרת לתרופות מרשם.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא ליתר בלוטת התריס:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן