דף הבית » תרופות סבתא » תרופות סבתות אמיתיות ולא מרשם ללסת צמודה
daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaadddaa ddcd dedadadd dcdcdadaa daded

תרופות סבתות אמיתיות ולא מרשם ללסת צמודה

מה גורם ללסת הדוקה?

לסת הדוקה יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל לחץ, מתח או טחינה בשיניים במהלך השינה.זה יכול להיגרם גם כתוצאה ממצב רפואי כמו הפרעת מפרקים זמניים (TMJ), שהיא הפרעה של המפרק המחברת את הלסת התחתונה לגולגולת.גורמים אחרים ללסת הדוקה כוללים בעיות בסינוסים, דלקת פרקים וטראומת לסת.

תרופות סבתות אמיתיות ולא מרשם ללסת הדוקה

תרופות סבתות הן טבעיות וסעדים ביתיים המועברים מדור לדור.בעוד שתרופות סבתות מסוימות עשויות להיות יעילות למקרים קלים עד בינוניים של לסת הדוקה, חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם הכאב נמשך.

1.טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה כמו נשימה עמוקה, הרפיה של שרירים מתקדמת ותמונות מודרכות יכולות לעזור להרפות את הלסת ולהפחית את המתח.חשוב לתרגל טכניקות אלה באופן קבוע, מכיוון שהן יכולות לעזור להפחית את תדירות פרקי הלסת הדוקים.

2.נמתח

מתיחות ועיסוי יכול לעזור לשחרר את שרירי הלסת ולהפחית את המתח.ישנן מספר מתיחות שניתן לעשות כדי לעזור להרפות את הלסת, כמו פתיחת הפה לרווחה ודחיפת הלסת קדימה ואחורה, ולחץ על הלשון על גג הפה ודוחף את הלסת קדימה ואחורה.

3.טיפול בחום וקור

החלת חום או קור על הלסת יכולה לעזור להפחית את המתח ולהקל על הכאב.טיפול בחום מגביר את זרימת הדם לאזור, שיכול לעזור להרפות את השרירים, בעוד שטיפול קר יכול לעזור להפחית את הדלקת.

4.תרופות ללא מרשם

תרופות ללא מרשם כמו איבופרופן ואצטמינופן יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.חשוב לקרוא את ההוראות על החבילה ולעקוב אחר כל ההוראות בזהירות.

5.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר ומנטה יכולים לעזור להפחית את המתח ולהקל על הכאב.ניתן להשתמש בשמנים אלה במפזר, או שניתן ליישם אותם ישירות על האזור.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב להימנע מאכילת אוכל קשיח או פריך, מכיוון שאלו יכולים להחמיר את הכאב ולגרום ללסת להיות הדוקה עוד יותר.

לסיכום, ישנם מגוון של תרופות סבתא אמיתיות ולא מרשם שיכולות לעזור להפחית את המתח ולהקל על הכאב מהלסת הדוקה.חשוב להתייעץ עם רופא אם הכאב נמשך, מכיוון שזה יכול להיות סימן למצב רפואי חמור יותר.

תרופות סבתות אמיתיות עבור לסת הדוקה

האמרה נמשכת “אם זה לא נשבר, אל תתקן את זה”, אבל כשמדובר בטיפול בלסת הדוקה, לפעמים התרופות המיושנות הן הטובות ביותר.להלן כמה מהתרופות הסבתות האמיתיות ללסת הדוקה שהועברו במהלך השנים:

1.קומפרס חם/קר

ניתן להשתמש ב

דחיסה חמה או קר כדי להרפות את שרירי הלסת ולהקל על הכאב הקשור בלסת הדוקה.התחל על ידי השריית בד במים חמים והנחתו על הלסת למשך מספר דקות.לאחר מכן, עברו לדחיסה קרה למשך מספר דקות והתחלפו בין השניים לכמה סיבובים.זה יעזור להפחית את הדלקת בשרירי הלסת ולהעניק הקלה נחוצה לאזור.

2.עיסוי

העיסוי

הוא גם תרופה מצוינת ללסת הדוקה.התחל על ידי עיסוי בעדינות את שרירי הלסת עם קצות האצבעות שלך בתנועה סיבובית.זה יעזור להקל על המתח בשרירים ולהפחית כל כאב.אתה יכול גם להשתמש בכמות קטנה של שמן או שמנת כדי לעזור לעיסוי להיות יעיל יותר.

3.תרגילי לסת

תרגילי לסתות

הם דרך נהדרת נוספת לטפל בלסת הדוקה.כמה תרגילים פשוטים שניתן לעשות כוללים פתיחת הפה לרווחה והחזקתו למשך מספר שניות, ואז לחזור על התרגיל מספר פעמים.אתה יכול גם להזיז את הלסת התחתונה שלך מצד לצד, ומעלה ומטה, כדי לעזור לשחרר את השרירים.ביצוע תרגילים אלה מספר פעמים ביום יכול לעזור להקל על הכאב ולהפחית את ההידוק בלסת.

ללא תוארn תרופות לסבתא ללסת צמודה

עבור אלה המחפשים גישה טבעית יותר ולא מרשם לטיפול בלסת הדוקה, ישנם מספר תרופות לסבתא שניתן להשתמש בהן.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

1.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם תרופה נהדרת ללסת הדוקה.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים ללסת הדוקה.כמה עשבי תיבול שידועים כיעילים כוללים קמומיל וג’ינג’ר.פשוט תלול כפית של עשבי התיבול בכוס מים חמים, ואז מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום.תרופה זו תעזור להפחית כאבים ודלקת באזור הלסת.

2.שמנים אתרים

שמנים אתרים הם תרופה נהדרת נוספת ללסת הדוקה.לשמנים אתרים רבים יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים שיכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור ללסת הדוקה.חלק מהשמנים האתריים היעילים ביותר למטרה זו כוללים לבנדר, אקליפטוס ופפרמינט.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של השמן האתרי לשמן נשא, כמו קוקוס או שמן חוחובה, ועיסוי לאזור הלסת.זה יעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים להידוק.

3.Acupressure

אקופרסורה היא תרגול סיני עתיק המשתמש בנקודות לחץ כדי להקל על הכאב והמתח.על ידי יישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף, יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף מופעלות.עבור לסת צמודה, ישנן מספר נקודות אקופרסורה שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב והמתח.נקודות אלה כוללות את המקדשים, מפרק הלסת והאזור ממש מתחת לתנוכים האוזניים.הפעלת לחץ על נקודות אלה למשך מספר דקות בכל יום יכולה לעזור להפחית את ההידוק והכאב הקשורים ללסת.

תרופות סבתות אמיתיות ולא מרשם יכולות להיות דרך יעילה לטפל בלסת הדוקה.עם קצת סבלנות ומסירות, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים ללסת הדוקה.בין אם תבחר להשתמש בקומפרס חם/קר, עיסוי, תרגילי לסת, תה צמחים, שמנים אתריים או אקופרסורה, תרופות אלה יכולות לעזור לספק הקלה מלסת הדוקה ולהחזיר אותך לחיות את חייך.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות לסבתא ללסת הדוקה?

כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר ללסת הדוקה כוללות קומפרס חם/קר, עיסוי, תרגילי לסת, תה צמחים, שמנים אתריים, וקרופרסורה.כל הסעדים הללו יכולים להיות יעילים להפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים ללסת הדוקה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן