דף הבית » תרופות סבתא » בחילה וסחרחורת – 12 תרופות של סבתא מהמטבח ומזין
ddddcd ddaddadddadaa  daadaddaddaa dadc daddaad deddeddd

בחילה וסחרחורת – 12 תרופות של סבתא מהמטבח ומזין

בחילה וסחרחורת: 12 תרופות של סבתא מהמטבח
מרגיש מרושע ומבלבל?בחילה וסחרחורת יכולים להיגרם על ידי דברים רבים ושונים, כולל מחלת תנועה, לחץ, תרופות מסוימות ורטיגו.אמנם תנאים אלה יכולים להיות לא נוחים, אך החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות פשוטות וטבעיות שייתכן שסבתא שלך המליצה לטיפול בבחילה וסחרחורת.להלן 12 מהתרופות הנפוצות ביותר שתוכלו למצוא במטבח.

H2 – ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבחילה וסחרחורת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה, והוא יכול לעזור להפחית את הסחרחורת.אתה יכול לצרוך ג’ינג’ר בצורות רבות ושונות, כולל תה ג’ינג’ר, שורש ג’ינג’ר טרי וכמוסות ג’ינג’ר.אם תבחר להשתמש בג’ינג’ר טרי, פשוט גרד כמה חתיכות ג’ינג’ר והוסף אותו למים חמים להכנת תה.אתה יכול גם להוסיף אותו למאכלים אחרים כמו שייקים ומעורבות.

H2 – לימון
לימון הוא תרופה מסורתית נוספת לבחילה וסחרחורת.זה ידוע בתכונותיו נגד בחילה, והוא יכול לעזור להפחית את הסחרחורת על ידי הרגעת הקיבה ושיפור העיכול.הדרך הקלה ביותר לצרוך לימון היא להכין כוס תה לימון.כל שעליך לעשות הוא להוסיף מיץ של לימון אחד לכוס מים חמים ולהמתיק דבש או סוכר אם תרצה.אתה יכול גם להוסיף מיץ לימון למזונות אחרים כמו סלטים ושייקים.

H3 – טיפ ייחודי
אם אתה מרגיש בחילה במיוחד, נסה להכין כוס תה לימון עם קמצוץ ג’ינג’ר טחון וכפית דבש.ידוע כי שילוב זה יעיל במיוחד בהקלה על בחילות וסחרחורת.

H2 – קמומיל
קמומיל היא תרופה צמחית פופולרית לבחילה וסחרחורת.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-בחילה, והוא יכול גם לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.הדרך הקלה ביותר לצרוך קמומיל היא להכין כוס תה קמומיל.פשוט תלול כמה כפיות פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף פרחי קמומיל לאוכל שלך או לקחת אותו בצורה קפסולה.

H2 – נענע
מנטה היא תרופה מסורתית לבחילה וסחרחורת.זה יכול לעזור להפחית בחילות ויש לו תכונות מרגיעות שיכולות לעזור בסחרחורת.אתה יכול לצרוך נענע בצורות רבות ושונות, כולל תה, עלי נענע טריים ומנטה אבקה.להכנת כוס תה נענע, פשוט תלול כמה כפיות עלי נענע יבשים או טריים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף נענע למזונות אחרים כמו סלטים ושייקים.

H2 – שומר
שומר הוא תרופה פופולרית נוספת לבחילה וסחרחורת.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-עקסמודיות, וזה יכול לעזור להפחית את בחילות וסחרחורת.הדרך הקלה ביותר לצרוך שומר היא להכין כוס תה שומר.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה כפיות של זרעי שומר מיובשים או טריים לכוס מים חמים ותלול למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף זרעי שומר למזונות אחרים כמו סלטים ושייקים.

H2 – קינמון
קינמון הוא תרופה פופולרית לבחילה וסחרחורת.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-בחילה, והוא יכול גם לעזור בשיפור העיכול ולהפחתת הלחץ.הדרך הקלה ביותר לצרוך קינמון היא להכין כוס תה קינמון.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה כפיות קינמון טחון לכוס מים חמים ותלול למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף קינמון למזונות אחרים כמו שיבולת שועל ושייקים.

H2 – הל
הל הוא עשב המשמש במשך מאות שנים כתרופה לבחילות וסחרחורת.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-בחילה, והוא יכול לעזור בשיפור העיכול ולהפחתת הלחץ.הדרך הקלה ביותר לצרוך הל היא להכין כוס תה הל.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה כפיות הל טחון לכוס מים חמים ותלול למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף הל למזונות אחרים כמו קארי ושייקים.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לבחילה וסחרחורת.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-בחילה, והוא יכול לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את STRESS.הדרך הקלה ביותר לצרוך חומץ תפוחים היא להוסיף כף אחת ממנה לכוס מים חמים ולשתות אותו לפני הארוחות.אתה יכול גם להוסיף אותו למזונות אחרים כמו סלטים ושייקים.

H2 – שורש ליקוריץ
שורש ליקוריץ הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילות וסחרחורת.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-בחילה,

התרופות של סבתא לבחילה וסחרחורת

בחילה וסחרחורת יכולים להיות לא נעימים ואפילו תנאים מתישים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על התסמינים.סבתות הן לרוב מקור לחוכמה בכל הנוגע לתרופות ביתיות, ורבים ניתן למצוא במטבח.להלן 12 סעדים של סבתא מהמטבח שעשויים לעזור לספק הקלה מהבחילה והסחרחורת.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לבחילה וסחרחורת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות או אבקה.הוספת כמה טיפות של שמן אתרי ג’ינג’ר לאמבטיה חמה יכולה גם לעזור.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לבחילה וסחרחורת בגלל תכונותיו האלקטרוניות.זה עוזר לאזן את רמות החומציות של הגוף ולהפחית את החומציות.ניתן לצרוך אותו בצורה של משקה, מעורבב במים או מיץ, או להילקח ככמוסה.

3.לימון

לימון הוא תרופה טבעית לבחילה וסחרחורת.הוא עשיר בוויטמין C ומסייע בהפחתת החומציות בגוף.ניתן להוסיף מיץ לימון למים או תה, או שהוא יכול לקחת אותו ככמוסה.

4.בזיל

בזיל ידוע בהשפעותיו המרגיעות על הגוף וביכולתו להפחית את הבחילה.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות או אבקה.הוספת כמה טיפות של שמן אתרי בזיליקום לאמבטיה חמה יכולה גם לעזור.

5.קמומיל

קמומיל הוא תרופה פופולרית לבחילה וסחרחורת.יש לו תכונות מרגיעות ואנטי -פסמות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או כמוסות.

6.שומר

שומר ידוע ביכולתו להפחית את בחילות וסחרחורת.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות או אבקה.הוספת כמה טיפות שמן שומר שומר לאמבטיה חמה יכולה גם לעזור.

7.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לבחילה וסחרחורת בגלל השפעותיו המרגיעות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות או אבקה.הוספת כמה טיפות של שמן אתרי מנטה לאמבט חם יכולה גם לעזור.

8.קינמון

קינמון הוא תרופה פופולרית לבחילה וסחרחורת בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות או אבקה.הוספת כמה טיפות של שמן אתרי קינמון לאמבטיה חמה יכולה גם לעזור.

9.ציפורן

ציפורן ידועים ביכולתם להפחית את הבחילות והסחרחורת.ניתן לצרוך אותם בצורה של תה, כמוסות או אבקה.הוספת כמה טיפות שמן אתרי ציפורן לאמבטיה חמה יכולה גם לעזור.

10.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית לבחילה וסחרחורת בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות או אבקה.הוספת כמה טיפות של שמן אתרי כורכום לאמבטיה חמה יכולה גם לעזור.

11.הל

הל הוא תרופה פופולרית לבחילה וסחרחורת בגלל תכונותיו האנטי -פסמודיות והמרגיעות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות או אבקה.הוספת כמה טיפות של שמן אתרי הל לאמבטיה חמה יכולה גם לעזור.

12.אניס

אניס ידוע ביכולתה להפחית בחילות וסחרחורת.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות או אבקה.הוספת כמה טיפות של שמן אתרי אניס לאמבטיה חמה יכולה גם לעזור.

מסקנה

בחילה וסחרחורת יכולים להיות קשה לחיות איתם, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה.סבתות הן לרוב מקור לחוכמה בכל מה שקשור לתרופות ביתיות, ורבים מהם ניתן למצוא במטבח.T12 הסעדים של סבתא מהמטבח שנדונו במאמר זה עשויים לספק הקלה מהבחילות וסחרחורת.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לבחילה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן