דף הבית » תרופות סבתא » אף חסום בתינוקות – 6 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון וטיפול מהיר
dda ddaddd ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddad

אף חסום בתינוקות – 6 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון וטיפול מהיר

מטפל באף החסום של התינוק שלך
אף חסום יכול להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה עבור תינוקות, במיוחד אם הוא מלווה בקור או בשפעת.כהורה, זה יכול להיות קשה לראות את הקטנה שלך נאבק לנשום, וזה יכול להיות קשה לדעת איך לעזור.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך דורות כדי לעזור לפנות את האף החסום של התינוק.

H2: תרופות ביתיות לאף חסום
כשמדובר בפינוי אף חסום, חשוב לנקוט בגישה עדינה.המשמעות היא הימנעות מתרופות או דריזות שיכולות להיות קשות מדי למערכת העדינה של התינוק.להלן שישה טיפולים טבעיים שיעזרו לפנות את האף החסום של תינוקך.

1. טיפות מלח: טיפות מלח הן דרך בטוחה ועדינה לעזור להפחית ריר וגודש באף של תינוק.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים, ולהשתמש בנורת האף כדי להוריד את הפיתרון לנחיריים של התינוק שלך.

2. Steam: Steam יכול לעזור לשחרר ריר ולהעניק הקלה מהגודש.כדי ליצור אדים, הרתיחו סיר מים והעבירו אותו בזהירות למקום בטוח.הניחו את תינוקכם בכיסא ליד הסיר וכיסו את שניהם במגבת.הקפד להרחיק את התינוק שלך לפחות רגל הרחק מהקיטור.

3. קומפרסים חמים: החלת דחיסה חמה על אפ התינוק שלך יכולה לעזור להפחית את הריר והגודש.משרים מטלית כביסה במים חמים ומניחים אותו בעדינות על אפ התינוק שלך.

4. אמבטיות חמות: אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית את הריר והגודש.וודאו שהמים חמים, לא חמים, והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר כדי לעזור להרגיע ולהרגיע את תינוקכם.

5. אספיירור האף: אסירטור באף הוא מכשיר המשמש ליניקת ריר מאף התינוק.הקפד להשתמש בשאיפה נקייה וסטרילית בכל פעם.

6. מכשיר אדים: מכשיר אדים יכול לעזור להוסיף לחות לאוויר שיכול לעזור להפחית את הריר והגודש.הקפד לנקות באופן קבוע ולהחליף את המסנן על מכשיר האדים.

H2: טיפים מועילים לטיפול באף החסום של התינוק שלך
הטיפול באף החסום של התינוק יכול להיות אתגר, אך ישנם כמה טיפים פשוטים שיעזרו להקל על התהליך.

• הקפד להשתמש בשאיפה נקייה וסטרילית באף בכל פעם שאתה משתמש בו.חשוב גם להחליף את המסנן על מכשיר האדים באופן קבוע.

• אם לתינוק שלך יש אף מחניק, ייתכן שיהיה מועיל להעלות את הראש בכרית או בשמיכה נוספת.

• כאשר הם רחצים את תינוקך, וודא שהמים חמים, לא חמים.

• הקפד להשתמש במגע רך ועדין בעת ניקוי האף של התינוק שלך.

• אם אתה משתמש בטיפות מלח, וודא שהפתרון אינו חם מדי או קר מדי.

• הימנע משימוש בכל תרופות, דמיסטנטים או תרופות ללא מרשם מבלי להתייעץ תחילה עם הרופא שלך.

H3: טיפ ייחודי ומועיל
טיפ ייחודי ומועיל לטיפול באף החסום של תינוקך הוא להשתמש בכמה טיפות מנטול על כדור כותנה ולהניח אותו ליד אפו של התינוק שלך.המנטול עוזר להפחית ריר וגודש, וזה גם עוזר להרגיע ולהרגיע את התינוק שלך.הקפידו להשתמש רק בכמה טיפות מנטול וכדי להרחיק את כדור הכותנה מפני התינוק שלכם.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הוותיקות והנפוצות ביותר לאף חסום אצל תינוקות.הקיטור עוזר לשחרר ולדק את הריר באף של התינוק, מה שמקל על הנפוצה.שאיפת קיטור יכולה להיעשות בחדר האמבטיה או עם משאף קיטור.כדי להשתמש במשאף אדים, מלאו אותו במים רותחים, הניחו אותו מהתינוק ותנו לאדים למלא את החדר.לאחר מכן, מכסים את ראש התינוק במגבת ומאפשרים להם לשאוף את הקיטור למשך מספר דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום במידת הצורך.

5.טיפות באף מלח

ניתן להשתמש ב

טיפות באף מלח כדי לעזור לשחרר ולהדק את הריר באף של התינוק.ניתן לרכוש טיפות באף מלח ברוב בתי המרקחת או לייצר בבית עם תערובת של כפית מלח ו -8 אונקיות מים חמים.לשימוש, הטו את ראשו של התינוק לאחור, ואז זרוק 2-3 טיפות מהפתרון לכל נחיריים.יש לעשות זאת לפני השימוש במכשיר שאיפת קיטור או יניקה.

6.מכשיר יניקת האף

מכשירי יניקה לאף הם כלים מעוצבים במיוחד שיכולים לעזור בהוצאת ריר מאף התינוק.מכשירים אלה פועלים על ידי יניקה בעדינות את הריר מאף התינוק.יש להשתמש בהם רק לאחר שהתייחס לתינוק עם טיפת אף מלח או בשאיפת קיטור.מכשירי יניקה באף זמינים ברוב בתי המרקחת וניתן להשתמש בהם בבית.

שאלות נפוצות

  • ש: באיזו תדירות עלי להשתמש במכשיר יניקה לאף?

    א: יש להשתמש במכשירי יניקה באף רק לאחר הטיפול בתינוק בטיפה באף מלח או בשאיפת קיטור.עדיף להשתמש במכשיר לא יותר מפעם אחת ביום.
  • ש: כמה זמן עלי להחזיק את התינוק בקיטור?

    ת: יש לשמור על התינוק באדים למשך מספר דקות.עדיף להשתמש במכשיר לא יותר מפעם אחת ביום.

מסקנה

אפים חסומים אצל תינוקות יכולה להיות חוויה קשה ולא נוחה הן עבור התינוק והן עבור ההורים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.סבתות השתמשו בתרופות אלה במשך שנים, ועכשיו גם אתה יכול!שאיפת קיטור, טיפות באף מלח ומכשירי יניקה באף הם רק כמה מהדרכים בהן תוכלו לעזור לתינוקכם לקבל את ההקלה שהם צריכים.עם הטיפול הנכון, התינוק שלך ירגיש טוב יותר תוך זמן קצר.

לסיכום, אפים חסומים אצל תינוקות יכולים להיות חוויה לא נוחה הן עבור התינוק והן עבור ההורים.עם זאת, ישנם כמה תרופות ששימשו סבתות במשך שנים שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.אלה כוללים שאיפת קיטור, טיפות אף מלוחים ומכשירי יניקה באף.עם הטיפול הנכון, התינוק שלך ירגיש טוב יותר תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן