דף הבית » תרופות סבתא » אף מחניק לתינוק – 17 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וטבעי
dda deddadda dcdaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc

אף מחניק לתינוק – 17 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וטבעי

אלרגיות, הצטננות ושפעת יכולים להוביל לאף מחניק אצל תינוקות.אף מחניק יכול לגרום לתינוק להתקשות לנשום, להיות עצבני ולהתקשה לישון.למרבה המזל, ישנם טיפולים טבעיים רבים שיכולים לעזור להקל על האף המחניק של התינוק.להלן רשימה של 17 תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי לטפל ביעילות ובטבעיות על אף מחניק אצל תינוקות.

טיפות מלח

טיפות מלח הן דרך יעילה לטפל באופן טבעי באף המחניק של התינוק.טיפות מלח מורכבות ממלח ומים ויכולות לעזור לשחרר ולשטוף ריר ממעברי האף.יש להשתמש בטיפות מלח מספר פעמים ביום, וגם לפני השינה לתוצאות אופטימליות.

Steam ו- Hionifier

שימוש במכונת אדים בחדר התינוק יכול לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את המגרש באף התינוק.בנוסף, שימוש במאדה קיטור בחדר התינוק יכול לעזור לשחרר ולפנות את הריר.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב להבטיח כי נוקבים באופן קבוע את מכשיר האדים ו/או המאדה כדי למנוע צמיחת חיידקים ועובש.

אספיירור האף

שימוש בשאיפה באף יכול לעזור להסיר את הריר מאף התינוק.שאף האף הוא מכשיר המשמש ליניקה בעדינות את הריר מהאף של התינוק.חשוב להשתמש בשאיפה באף בעדינות כדי להימנע מעצבן מעברי האף העדינים של התינוק.

הידרציה

חשוב להבטיח שהתינוק ישתתן היטב כדי לעזור לדלל את הריר ולהפחית את המילוי באף של התינוק.מציעים לתינוק לגימות תכופות של חלב אם, פורמולה, מים או נוזלים אחרים לאורך כל היום.

טכניקת מפוצצת אף

הטכניקה המפוצצת באף היא דרך פשוטה לעזור לפנות את אפו של התינוק.כדי להשתמש בטכניקה המפוצצת באף, הניחו את התינוק על גבו או שלה וצבט בעדינות את הנחיריים נסגרו למשך מספר שניות.לאחר מכן, שחרר את הנחיריים ואפשר לתינוק לפוצץ את הריר.

קומפרס חם

שימוש בדחיסה חמה יכול לעזור להקל על המילוי באף של התינוק.כדי להשתמש בדחיסה חמה, פשוט משרים מטלית כביסה במים חמים ומרחים אותו על פני התינוק למשך מספר דקות.זה יעזור לשחרר את הריר ולהפחית את המגרש באף של התינוק.

ריסוס האף

שימוש בתרסיס לאף יכול לעזור להפחית את המגרש באף של התינוק.ניתן לרכוש תרסיסי האף ללא מרשם, או שתוכלו להכין משלכם באמצעות תערובת של מלח ומים.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים, כמו אקליפטוס ושמן מנטה, כדי לעזור להפחית את המציאות באף של התינוק.הוסף כמה טיפות שמן אתרי לדחיסה או מפזר חם ומאפשר לתינוק לנשום את האדים להקלה.

הרם את ראש התינוק

הרמת ראשו של התינוק בזמן השינה יכולה לעזור להפחית את המלאכות באף של התינוק.הניחו כרית או מגבות מגולגלות מתחת למזרן כדי להעלות את ראשו של התינוק בזמן השינה.

ריסוס אף מלח

תרסיסים לאף מלח יכולים לעזור להפחית את המגרש באף של התינוק.ניתן להשיג תרסיסי האף מלח ללא דלפק וניתן להשתמש בהם מספר פעמים ביום להקלה.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את המגרש באף של התינוק.לשימוש, מערבבים 1 כפית מלח עם 1 כוס מים חמים ושיהיה לגרגר התינוק עם התערובת למשך מספר שניות.

השקיה באף

השקיה באף יכולה לעזור להפחית את המילוי באף של התינוק.לשימוש, מלאו מזרק נורה בתמיסת מלח ונותרים בעדינות את הפיתרון לנחיריים של התינוק.זה יעזור לשחרר ולשטוף את הריר ממעברי האף.

רצועות האף

רצועות האף יכולות לעזור להפחית את המילוי באף של התינוק.רצועות האף הן רצועות דבק המונחות על גשר האף כדי לעזור לפתוח את מעברי האף.

שום

GAR

הבנת הגורמים לאף מחניק אצל תינוקות

אף מחניק, המכונה גם גודש באף, הוא בעיה שכיחה אצל תינוקות.זהנגרם על ידי דלקת במעברי האף כתוצאה מהצטננות, אלרגיות או זיהום.זה יכול להוביל לקושי נשימה ואי נוחות לתינוק.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהפוך את התינוק שלך לנוח יותר.

טיפול באף מחניק אצל תינוקות עם תרופות ביתיות

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול באף מחניק אצל תינוקות במשך מאות שנים.להלן 17 מהטיפולים היעילים והטבעיים ביותר:

  • טיפות מלח: ניתן להשתמש בטיפות מלח להפחתת גודש באף אצל תינוקות.לייצור טיפות מלח, מערבבים 1 כפית מלח עם 2 כוסות מים חמים.הכניסו את התערובת לסטיפה נקייה והרחו אותה על נחירי התינוק כמה פעמים ביום.
  • קיטור: קיטור יכול לעזור לפתוח את מעברי האף ולהפחית את גודש האף.כדי ליצור אדים, הרתיחו מעט מים והניחו את הסיר במקום בטוח.שים מגבת מעל הראש של התינוק שלך והסיר, ותנשום את התינוק שלך בקיטור למשך 10 דקות.
  • Aspirator Nasal: אספיירטור לאף הוא מכשיר שניתן להשתמש בו כדי למצוץ את הריר מאף התינוק שלך.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולהקל על הנשימה.שואפי האף זמינים ברוב בתי המרקחת.
  • מכשיר אדים: מכשירי אדים יכולים לעזור לשמור על האוויר בביתכם לחים, שיכולים להפחית את גודש האף.הקפד לשמור על ניקיון האדים כדי למנוע עובש וחיידקים לצמוח בתוכו.
  • מגבת חמה: מגבת חמה יכולה לעזור להפחית את גודש האף אצל תינוקות.משרים מגבת במים חמים, סובבים אותה והניחו אותה על החזה או האחורי של התינוק שלך למשך 10 דקות.
  • שום: שום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את עומס האף.הכינו משחה של שום ומים והמרחו אותה על החזה והגב של התינוק שלכם.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.
  • שמנים אתרים: שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ולבנדר יכולים לעזור להפחית את עומס האף.הוסף כמה טיפות של השמן לקערה של מים חמים מהבילים ולגרום לתינוק שלך לנשום את הקיטור למשך 10 דקות.
  • ריסוס האף: תרסיסי אף יכולים לעזור להפחית את גודש האף אצל תינוקות.חפש תרסיס לאף מבוסס מלח הבטוח לתינוקות.
  • דבש: דבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את גודש האף.שים כמות קטנה של דבש על לשון התינוק שלך לפני השינה.
  • תה צמחים: תה צמחים כמו קמומיל, נענע וג’ינג’ר יכולים לעזור להפחית את עומס האף.שים כמה טיפות התה בכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 10 דקות.תן לתינוק שלך ללגום על התה כמה פעמים ביום.
  • חלב אם: חלב אם יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את עומס האף.שים כמה טיפות חלב אם בנחירי התינוק שלך כמה פעמים ביום.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את עומס האף.מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ותנו לתינוקכם ללגום עליו כמה פעמים ביום.
  • שמן אקליפטוס: שמן אקליפטוס יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את העומס באף.שים כמה טיפות של השמן בקערה של מים חמים מהבילים ותנשום את התינוק שלך בקיטור למשך 10 דקות.
  • רצועות האף: רצועות האף יכולות לעזור לפתוח את מעברי האף ולהפחית את גודש האף.חפש רצועות האף הבטוחות לתינוקות.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את עומס האף.לעשות משחה של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן