דף הבית » תרופות סבתא » אני מחוץ לקול – 12 תרופות סבתות רפואיות וטבעיות
ddad deddda dcdaddc  daadaddaddaa daddaaddaa dadadddddaa dd

אני מחוץ לקול – 12 תרופות סבתות רפואיות וטבעיות

כשאתה מחוץ לקול, זה יכול להיות אתגר לתקשר עם אחרים.בין אם זה נובע מבעיה רפואית או שפשוט השתמשת יתר בקול שלך, יש כמה תרופות סבתות טבעיות ורפואיות שתוכל לנסות להחזיר את קולך.במאמר זה נדון בתריסר תרופות וטיפים שונים כיצד להשתמש בהם כדי לשחזר את קולך.

מותק ולימון

Honey and Lemon הוא תרופה ביתית קלאסית לכאבי גרון.מערבבים שתי כפות דבש עם כף אחת של מיץ לימון סחוט טרי.לוגם את התערובת לאט ותן לה לצבוע את גרונך לקבלת אפקט מרגיע.

טיפול בקיטור H2
הרתיחו סיר מים, מוציאים אותו מהאש ועטפו מגבת גדולה מעל הראש.נשען מעל הסיר ושאף את הקיטור מספר דקות.הקיטור יעזור להפחית נפיחות במיתרי הקול שלך ולהקל על הדיבורים.

H2 Hydration
להישאר לחות חיוני לשמירה על בריא קולך.שתו הרבה מים לאורך כל היום והימנעו משקאות המכילים קפאין או אלכוהול, מכיוון שהם יכולים להתייבש עוד יותר.

מנוחה H2
תן את הקול שלך הפסקה על ידי הימנעות מלדבר או לצעוק ככל האפשר.אם אתה חייב לדבר, נסה לשמור על קולך נמוך והמשפטים שלך קצרים.

מכשיר האדים H2
השימוש במכונת אדים בחדר השינה שלך יכול לעזור לשמור על גרון לח בזמן שאתה ישן.זה יעזור להפחית את כמות המתח על מיתרי הקול שלך ולהקל על הדיבורים.

גרון H2 גרון
יניקה על גרון שופכים יכולה לעזור להרגיע את גרונך ולהפחית את הכאב והדלקת.חפשו לוזנגים המכילים מנטול או אקליפטוס לתוספת הקלה.

גרגר מי מלח H2
מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומגרדים את התערובת למשך מספר שניות.מי המלח יכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת בגרון.

שורש מרשמלו H2
שורש מרשמלו משמש במשך מאות שנים כתרופה צמחית לגרון כואב.אתה יכול להכין תה על ידי הרתחת כפית השורש בכוס מים למשך מספר דקות, ואז מסננים ושותים את התה.

חומץ תפוחים H2
מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומגרדים את התערובת למשך מספר שניות.החומץ יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על השיחה.

כורכום H2
כורכום הוא אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום עד לשחזור קולך.

H2 ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא עוד אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.מרתיחים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בכוס מים למשך מספר דקות, מסננות ושותות את התה.

שורש ליקוריץ H2
שורש ליקוריץ מכיל מרכיב פעיל בשם glycyrrhizin שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בגרונך.הכינו תה על ידי הרתחת כפית השורש בכוס מים למשך מספר דקות, ואז מסננים ושותים את התה.

עלה מרשמלו H2
עלה מרשמלו הוא תרופה צמחית נוספת שיכולה לעזור להרגיע את גרונך ולהפחית את הדלקת.מרתיחים כפית העלים בכוס מים למשך מספר דקות, מסננים ושותים את התה.

טיפ מועיל H3
אם אתה מחוץ לקול, חשוב להישאר רגועים ונינוחים.מתח יכול להחמיר את הסימפטומים שלך ולהקשות על החזרת הקול שלך.קח קצת זמן להירגע ולתרגל תרגילי נשימה עמוקים כדי לעזור להפחית את הלחץ והמתח.

חלק 2: כיצד לטפל באובדן קול עם תרופות ביתיות טבעיות

לאבד את הקול שלך יכול להיות חוויה מפחידה, אך ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור לך להחזיר את קולך.להלן 12 תרופות סבתות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את גרונך ולהחזיר את הקול שלך למסלול.

1.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה ביתית נפוצה שיכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולספק הקלה על אובדן קול.להכנת גרגר מים מלח מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.חזור על שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.תערובת דבש ולימון

השילוב של דבש ולימון עוזר להרגיע את כאב הגרון ולספק הקלה מאובדן הקול.להכנת תערובת דבש ולימון, מערבבים 1 כף דבש ו -1 כף מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.תה ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את דלקת הגרון ולהקל על אובדן הקול.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש למתיקות.שתו את התה מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את גרונכם.

4.תה שורש מרשמלו

תה שורש מרשמלו הוא תרופה צמחית פופולרית לגרונות כאב ואובדן קול.להכנת תה שורש מרשמלו, תלול 1 כפית שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש למתיקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.תה חילבה

תה חילבה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את דלקת הגרון ולספק הקלה מאובדן קול.להכנת תה חילבה, תלול 1 כפית זרעי חילבה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש למתיקות.שתו את התה מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את גרונכם.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את דלקת הגרון ולספק הקלה מאובדן קול.להכנת טוניק חומץ תפוחים, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים, 1 כפית דבש וכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.תה שורש ליקריץ

תה שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולספק הקלה מאובדן קול.להכנת תה שורש ליקריץ, תלול 1 כפית שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש למתיקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.מיץ בצל ודבש

מיץ בצל ודבש יכולים לעזור להפחית את דלקת הגרון ולספק הקלה מאובדן קול.כדי להכין תרופה זו, מערבבים 1 כף של מיץ בצל סחוט טרי עם כף דבש.קח את התערובת הזו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.חלב כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את דלקת הגרון ולספק הקלה מאובדן קול.להכנת חלב כורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם.שתו את החלב מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.מיץ שום ודבש

מיץ שום ודבש יכולים לעזור להפחית את דלקת הגרון ולספק הקלה מאובדן קול.כדי להכין תרופה זו, מערבבים 1 כף מיץ שום סחוט טרי עם כף דבש.קח את התערובת הזו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.מיץ בצל ומי מלח גרגר

מיץ בצל ומי מלח גרגר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את דלקת הגרון ולהעניק הקלה מאובדן קול.כדי להכין תרופה זו, מערבבים 1 כף מיץ בצל סחוט טרי עם כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו למשך 30 שניות.חזור על שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.שאיפת קיטור שמן אקליפטוס

שאיפת קיטור שמן אקליפטוס יכולה לסייע בהפחתת דלקת בגרון ולספק הקלה מאובדן קול.כדי לבצע תרופה זו, הוסף 4-5 טיפות אוקלי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן