דף הבית » תרופות סבתא » הקול שלי נעלם – 9 תרופות סבתא חמות ובריאות
ddaddc dadcd dadadcdd  daadaddaddaa daddaad ddeddaa dddaddd

הקול שלי נעלם – 9 תרופות סבתא חמות ובריאות

כוח הסעדים של סבתא: 9 פתרונות חמים ובריאים להרגיע את כאב הגרון

לא משנה בן כמה אתה, לעולם לא תוכל להשתבש עם מעט עצות מסבתא.זה נכון במיוחד כשמדובר בהרגעת כאב גרון.הסעדים של סבתא קיימים כבר מאות שנים, והם עמדו במבחן הזמן.מתה חמים לעשבי תיבול ואפילו דבש, הסעדים הללו בטוחים להביא קצת הקלה לקול רעוע.להלן 9 תרופות סבתות חמות ובריאות שיעזרו להרגיע את כאב הגרון ולהחזיר את קולך.

תה חם

תה חם הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לכאבי גרון.זוהי דרך נהדרת לעזור להקל על הדלקת והכאב הקשורים לכאבי גרון.להכנת תה חם, פשוט תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים רותחים למשך כעשר דקות.הוסף כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון לטעם נוסף ויתרונות ריפוי.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

גרגר צמחים

תרופה נוספת שנבדקה בזמן לכאבי גרון היא לגרגר עם תערובת של עשבי תיבול.כדי להכין תרופה זו, ערבבו כף מרווה מיובשת וכפית טימין מיובש בכוס מים רותחים.תן לעשבי התיבול תלולים במשך כעשר דקות, ואז לאנס את עשבי התיבול.גרגר עם תערובת הצמחים הזו פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת אפקט מרגיע במיוחד, הוסיפו כמה טיפות של שמן מנטה לתערובת גרגר הצמחים.זה יעזור להפחית עוד יותר את הדלקת ולספק תחושת קירור לגרון.

דבש

דבש הוא אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לכאבי גרון.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מערבבים כף דבש עם כפית מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להרגיע את הגרון.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי גרון.מי המלח מסייעים להפחתת הדלקת ועוזרים גם לשטוף את כל החיידקים או הנגיפים שעלולים להתעכב בגרון.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ישנה נוספת לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להכין תרופה, מערבבים כף חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

Steam

קיטור הוא דרך נהדרת לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי ליצור תרופת קיטור, מלאו סיר במים רותחים והוסיפו כמה טיפות שמן מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הסיר כדי לשאוף את הקיטור.עשו זאת במשך 10 עד 15 דקות פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שום

שום הוא תרופה עוצמתית נוספת לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשום כתרופה, טחון 2 עד 3 שיני שום טרי ומערבב אותו בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כורכום

כורכום הוא עשב ריפוי רב עוצמה ותרופה נהדרת לכאבי גרון.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי ליצור תרופה כורכום, מערבבים כפית כורכום בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טימין

טימין הוא עשב נוסף עם תכונות ריפוי עוצמתיות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי ליצור תרופה לתימין, תלול כפית של טימין מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלה רק כמה מהרדינים הרביםשסבתא השתמשה במהלך השנים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.עם מעט ניסויים וסבלנות, תוכלו למצוא את התרופה שהכי מתאימה לכם.זכרו, סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי.אם כאב הגרון שלך נמשך, הקפד לראות דוקטורמרית: לסבתא תמיד יש תרופה.במאמר זה אנו דנים בתשעה תרופות חמות ובריאות על כאב גרון ואובדן קול.אנו בוחנים את הגורמים השכיחים לכאבי גרון ואובדן קול, כמו גם דרכים מועילות להרגיע אותם.אנו מציגים גם שאלות נפוצות קשורות שיעזרו לקוראים למצוא את התשובות שהם מחפשים.

מה גורם לכאבי גרון ואובדן קול?

כאב גרון ואובדן קול יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו אלרגיות, זיהומים בסינוסים, הצטננות, שפעת, שימוש יתר בקול או נגיף.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מעישון, התייבשות, ריפלוקס חומצה וטפטוף שלאחר האף.

תרופות סבתא חמות ובריאות לכאבי גרון ואובדן קול

כאשר הקול שלך נעלם, הסעדים של סבתא יכולים לעזור להרגיע את גרונך ולהחזיר את קולך.להלן תשע תרופות סבתות חמות ובריאות שתוכלו לנסות:

1.לשתות נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים כמו תה או מרק יכולה לעזור להרגיע את גרונך ולהחזיר את קולך.הם גם עוזרים לשמור על לחות בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את הדלקת.

2.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.זה גם עוזר להפחית את כמות הריר בגרון.

3.דבש ולימון

ערבוב דבש ולימון במים חמים יכול לעזור להרגיע את גרונך ולהפחית את הדלקת.הדבש יכול גם לעזור בציפוי גרונך ולהגן עליו מפני גירוי נוסף.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר ריר ולהפחית את הגירוי בגרון.זה יכול גם לעזור לפתוח את דרכי הנשימה שלך.

5.שתו חומץ תפוחים

שתיית חומץ תפוחים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את מערכת החיסון שלך.זה יכול גם לעזור להפחית את כמות הריר בגרון.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את גרונך.זה יכול גם לעזור להפחית את כמות הריר בגרון.

7.תה שורש ג’ינג’ר

תה שורש ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את גרונך.זה יכול גם לעזור להפחית את כמות הריר בגרון.

8.תה Echinacea

תה Echinacea יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון שלך.זה יכול גם לעזור להפחית את כמות הריר בגרון.

9.תה חלקלקה תה

תה אלם חלקלק יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את גרונך.זה יכול גם לעזור להפחית את כמות הריר בגרון.

שאלות נפוצות

ש: מה התרופה הטובה ביותר לכאבי גרון ואובדן קול?

ת: התרופה הטובה ביותר לכאבי גרון ואובדן קול היא לשתות נוזלים חמים, לגרגר במי מלח ולקחת דבש ולימון במים חמים.תרופות אחרות כוללות שאיפת קיטור, שתיית חומץ תפוחים, שורש ליקוריץ, תה שורש ג’ינג’ר, תה אכלי ותה אלם חלקלק.

מסקנה

לסבתא יש תמיד תרופה, וכשקולך נעלם, תשעת התרופות הסבתות החמות והבריאות יכולות לעזור להרגיע את גרונך ולהחזיר את קולך.משתיית נוזלים חמים ועד נטילת דבש ולימון במים חמים, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.בנוסף, הם יכולים לעזור להפחית את כמות הריר בגרון ולהגביר את מערכת החיסון שלך.

הקול שלי נעלם יכול להיות חוויה מתסכלת, אבל עם התרופות הסבתות האלה אתה יכול למצוא הקלה ולשחזר את קולך.זכור לבדוק עם הרופא שלך אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים. דלקת גרון הוא המונח הרפואי לכאבי גרון ואובדן קול ויכול להיגרם על ידי מגוון גורמים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן