דף הבית » תרופות סבתא » אלרגיה לאף – 2 תרופות סבתות יעילות וטבעיות

אלרגיה לאף – 2 תרופות סבתות יעילות וטבעיות

אלרגיות יכולות להוות מטרד אמיתי.אם יש לך אלרגיות לאף, אתה יודע כמה קשה להיות לנהל את הסימפטומים.אבל אין צורך לסבול בשתיקה עוד!ישנם כמה תרופות של סבתא מנוסה ויכולות לעזור לך לנהל את הסימפטומים שלך ולחזור להרגיש טוב יותר.

נטי סיר

סיר נטי הוא דרך נהדרת לנקות את מעברי האף שלך ולהקל על המפלגות והגודש.זהו מכשיר פשוט ועם זאת יעיל שעובד על ידי שטיפת אלרגנים ומגרים מהסינוסים.כל שעליך לעשות הוא למלא את הסיר במים חמים וסטריליים וקורט מלח, להטות את הראש לצד ולשפוך בעדינות את הפיתרון לנחיריים אחד.לאחר מכן המים יזרמו במעברי האף שלך ויוצא את הנחיר האחר.

קצה סיר נטי

חשוב להשתמש רק במים סטריליים, מזוקקים או מבולבלים מראש כדי ליצור את הפיתרון.מי ברז יכולים להכיל חיידקים או מזהמים אחרים שיכולים להזיק בעת השימוש בסיר נטי.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא עוד תרופה פשוטה ועם זאת יעילה שיכולה לעזור לנקות את מעברי האף ולהקל על המילואים.כל שעליך לעשות הוא למלא קערה במים חמים ומאדים, להישען מעל הקערה ולנשום פנימה את הקיטור.ה- Hot Steam יעזור לפתוח את מעברי האף ולשחרר ריר, ויאפשר לך לנשום ביתר קלות.

קצה שאיפת קיטור

הקפד לא להתקרב יותר מדי לקערה, מכיוון שהקיטור יכול להיות חם ויכול לגרום לכוויות.עדיף להרחיק את הפנים לפחות במרחק של רגל מהקערה.כמו כן, הקפידו לשמור על עיניים עצומות בזמן שאפתם של האדים.

שני התרופות הפשוטות הללו יכולות לעזור לך לנהל את תסמיני האלרגיה לאף שלך ולחזור להרגיש טוב יותר.שניהם דרכים בטוחות ויעילות להקל על המוצא והגודש שיכולים לבוא עם אלרגיות.נסה להם ולראות אם הם עוזרים לך למצוא הקלה.

הסעדים של סבתא להקלה באלרגיה לאף

אלרגיות לאף מעצבנות, לא נוחות ויכולות להקשות על חיי היומיום שלך.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות ויעילות שהועברו מסבתות כדי לעזור לספק הקלה.להלן שתי סעדים של סבתא שיכולים לעזור בהקלה באלרגיה לאף.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית למגוון מצבים בריאותיים וניתן להשתמש בה כדי לעזור באלרגיות לאף.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת במעברי האף.שתיית תערובת של כפית 1 של חומץ תפוחים וכוס מים חמים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הנשימה.אתה יכול גם להשתמש בתרסיס לאף העשוי מחומץ תפוחים ומים כדי לעזור להקל על תסמיני אלרגיה לאף.

דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני האלרגיה באף.צריכת דבש עם מים חמים יכולה לעזור להפחית את גודש האף ולהפחית את חומרת תסמיני האלרגיה.אתה יכול גם להכין תרסיס לאף מבוסס דבש בבית.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של דבש ומים חמים בבקבוק ריסוס ולהשתמש בו בכל נחיריים כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הנשימה.

סיכום

אלרגיות לאף יכולות להיות לא נוחות ולהקשות על חיי היומיום שלך.עם זאת, ישנם כמה תרופות טבעיות ויעילות שיכולות לעזור לספק הקלה.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת במעבר האף.דבש ידוע גם בזכות תכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני האלרגיה לאף.שתי הסעדים הללו קלים לשימוש ויכולים לעזור לספק הקלה מאלרגיות לאף.

שאלות נפוצות

מהם היתרונות של חומץ תפוחים לאלרגיות?

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הנשימה במעברי האף.זה יכול לשמש גם לייצור תרסיס לאף שיכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיה לאף.

כיצד אוכל להשתמש בדבשלהקלה באלרגיה?

לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני האלרגיה באף.צריכת דבש עם מים חמים יכולה לעזור להפחית את גודש האף ולהפחית את חומרת תסמיני האלרגיה.אתה יכול גם להכין תרסיס לאף מבוסס דבש בבית על ידי ערבוב חלקים שווים של דבש ומים חמים בבקבוק ריסוס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן