דף הבית » תרופות סבתא » אלרגיה לאביב – 16 תרופות של סבתא מיוחדת המועברות במשפחה

אלרגיה לאביב – 16 תרופות של סבתא מיוחדת המועברות במשפחה

מה זה אלרגיה לאביב?

אלרגיה לאביב היא תגובה אלרגית לחלקיקים הנישאים באוויר כמו אבקה, אבק ודיידת חיית מחמד, אשר בדרך כלל מערבבים באוויר בחודשי האביב.תסמינים של אלרגיה לאביב יכולים לנוע בין קל לחמור ויכולים לכלול עיטוש, נזלת, עיניים מימיות, גרון מגרד וגודש.אנשים עם אלרגיות באביב עשויים גם לחוות כאבי ראש, עייפות והתקפות אסטמה.

16 הסעדים של סבתא לאלרגיה לאביב

אלרגיה לאביב יכולה להיות תנאי קשה לניהול, אך ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שהועברו לאורך הדורות.להלן 16 תרופות של סבתא מיוחדת שיכולות לעזור לספק הקלה מתסמיני אלרגיה לאביב:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים היה תרופה ארוכת שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל אלרגיה לאביב.מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 8 גרם מים ושותים אותו פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

2.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי והוא יכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי הנגרמים כתוצאה מאלרגיות באביב.צרכו 1 כפית דבש מקומי גולמי ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

3.Steam

קיטור יכול לעזור לפנות את מעברי האף ולהפחית את גודש האף.התקלח חם או הרתיח סיר מים ושאף את האדים כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

4.מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לעזור לשמור על לחות באוויר, מה שיכול לעזור להפחית את כמות האלרגנים באוויר.

5.שטיפת האף

שטיפת האף יכולה לעזור לשטוף אלרגנים וריר מעצבנים ממעברי האף.השתמש בתמיסת מלח כדי לשטוף בעדינות את מעברי האף.

6.נטי סיר

סיר נטי הוא תרופה מסורתית להקלה על הסימפטומים של אלרגיה לאביב.השתמש בסיר נטי מלא בתמיסת מלח כדי לשטוף את מעברי האף.

7.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הגודש.שתו 3-4 כוסות תה צמחים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

8.דיקור סיני

דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הדלקת ולעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.נסה כמה מפגשים של דיקור סיני כדי לעזור להפחית את תסמיני האלרגיה באביב.

9.ויטמין C

ויטמין C יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.צורכים מזונות עשירים בוויטמין C כמו פירות הדר וירקות עלים כהים.

10.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את חומרת תסמיני האלרגיה באביב.צרכו שום גולמי או קחו תוספי שום.

11.כורכום

כורכום מכיל כורכומין, תרכובת שיש לה תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.צרכו כורכום מדי יום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

12.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית דלקת ולהפחתת לחץ, מה שיכול לעזור להפחית את חומרת תסמיני האלרגיה באביב.נסה להשיג 30 דקות של פעילות גופנית ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

13.הומאופתיה

הומאופתיה היא סוג של רפואה אלטרנטיבית המשתמשת בתרופות טבעיות כדי לסייע בהפחתת התסמינים.ניתן ליטול תרופות הומיאופתיות דרך הפה או להשתמש בהן באופן מקומי כדי לעזור להפחית את תסמיני האלרגיה באביב.

14.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר ומנטה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את חומרת תסמיני האלרגיה באביב.נסה לשאוף את השמנים או להשתמש בהם באופן אקטואלי.

15.דיאטה

ביטול מזונות מסוימים מהתזונה שלך יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.הימנע ממזון מעובד, מוצרי חלב ומזונות עשירים בסוכר.

16.תוספי מזון

תוספי מזון מסוימים יכולים לעזור להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.נסה ליטול מולטי ויטמין יומי, חומצות שומן אומגה 3, פרוביוטיקה וויטמין D.

חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל טיפולים חדשים לאלרגיה לאביב.אבל עם ה- Rשילוב של טיפולים, ניתן לנהל אלרגיות באביב

תרופות לאלרגיות באביב

אלרגיות באביב יכולות להיות מטרד, אבל הן לא חייבות להיות.סבתות רבות העבירו את התרופות המיוחדות שלהן לטיפול באלרגיות באביב לנכדיהן.להלן כמה טיפולים מיוחדים המוכחים כמסייעים בהפחתת חומרת האלרגיות באביב.

דבש מקומי

אחד הטיפולים הוותיקים והפופולאריים ביותר לאלרגיות הוא דבש מקומי.הרעיון הוא שצריכת דבש מקומי תכניס לגופך כמויות קטנות של אבקה מקומית ותבנה את החסינות שלך לאלרגנים.הוכח כי זה יעיל במקרים רבים, אם כי יתכן שזה לא יעבוד עבור כולם.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות יכולות להיות יעילות מאוד לטיפול באלרגיות באביב.ידועים כולם עשבי תיבול כמו סרפד צורב, Eyebright ו- Butterbur כמפחיתים את חומרת האלרגיות.חשוב לוודא שאתה לוקח את המינון הנכון, מכיוון שכמה עשבי תיבול יכולים להשפיע לרעה אם הם נלקחים במינונים גדולים מדי.

מדדי מניעה

בנוסף לטיפולים שהוזכרו לעיל, ישנם כמה אמצעי מניעה שניתן לנקוט כדי להפחית את חומרת אלרגיות האביב.

הימנע מאלרגנים

הדרך הטובה ביותר לצמצם את חומרת אלרגיות האביב היא להימנע מלהגיע במגע עם אלרגנים.ניתן לעשות זאת על ידי שהייה בתוך הבית כאשר ספירת האבקה גבוהה, ועל ידי הימנעות מפעילויות כמו כיסוח הדשא או עליית עלים.

שטפו את שיערך

חשוב לשטוף את שיערך באופן קבוע במהלך האביב, שכן אבקה יכולה להצטבר בשיערך ולגרום לאלרגיות.חשוב גם להימנע משינה עם החלונות שלך פתוחים, מכיוון שזה יכול להגדיל את החשיפה שלך לאבקה.

מסקנה

אלרגיות באביב יכולות להיות מטרד, אך ישנן דרכים להפחית את חומרת הסימפטומים.סבתות העבירו תרופות רבות לטיפול באלרגיות באביב, כמו דבש מקומי, תרופות צמחיות, ואמצעים מניעים כמו הימנעות מאלרגנים ושטיפת שיערך באופן קבוע.עם הטיפולים הנכונים תוכלו ליהנות ממזג האוויר החם יותר מבלי שתצטרכו לסבול מאלרגיות.

שאלות נפוצות

כיצד אוכל למנוע אלרגיות באביב?

הדרך הטובה ביותר למנוע אלרגיות באביב היא להימנע ממגע במגע עם אלרגנים.ניתן לעשות זאת על ידי שהייה בתוך הבית כאשר ספירת האבקה גבוהה, ועל ידי הימנעות מפעילויות כמו כיסוח הדשא או עליית עלים.חשוב גם לשטוף את שיערך באופן קבוע ולהימנע משינה עם החלונות שלך פתוחים.

האם תרופות צמחיות יעילות לטיפול באלרגיות באביב?

כן, תרופות צמחיות יכולות להיות יעילות מאוד לטיפול באלרגיות באביב.ידועים כולם עשבי תיבול כמו סרפד צורב, Eyebright ו- Butterbur כמפחיתים את חומרת האלרגיות.חשוב לוודא שאתה לוקח את המינון הנכון, מכיוון שכמה עשבי תיבול יכולים להשפיע לרעה אם הם נלקחים במינונים גדולים מדי.למידע נוסף על תרופות צמחי מרפא לאלרגיות באביב, לחץ כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן