דף הבית » תרופות סבתא » אלרגיה לאביב – 21 הסעדים של סבתא הגדולה שכדאי להכיר

אלרגיה לאביב – 21 הסעדים של סבתא הגדולה שכדאי להכיר

האביב הוא תקופה מרגשת של השנה, אך עבור רבים זה גם זמן של אלרגיות.אלרגנים כמו אבקת עצים, דשא וסמרטוטים משתחררים באוויר ויכולים לגרום להתעטשות, גירוד ועיניים מימיות.למרבה המזל, קיימים טיפולים העומדים לסייע בהקלה על הסימפטומים של אלרגיות באביב.אבל האם ידעת שלרבים מהטיפולים הללו יש את שורשיהם בסעדים ביתיים של סבתותינו?להלן 21 סעדים של סבתא הגדולה שכדאי להכיר לשימוש נכון בבקרה והפחתת הסימפטומים של אלרגיות האביב.

1.דבש

דבש הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.מחקרים אחרונים הראו כי דבש מקומי יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.התיאוריה היא שהדבש מכיל כמויות קטנות של אבקה מהאזור המקומי וכי כאשר הוא נצרך, הוא מסייע לרגישות הרגישות לאלרגנים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, וזה יכול להועיל גם בהקלה על הסימפטומים של אלרגיות באביב.האופי החומצי של החומץ מסייע בהפחתת הדלקת הנגרמת על ידי האלרגנים.זה יכול גם לעזור להפחית את כמות הריר המיוצר, מה שיכול לעזור להקל על העומס.

3.תה סרפד

תה סרפד שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לאלרגיות.סרפד מכיל היסטמינים טבעיים, שיכולים לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים של אלרגיות באביב.חשוב לציין כי יש לחבר תה סרפד למשך מספר דקות כדי להבטיח יעילות מקסימאלית.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאלרגיות.ניתן לצרוך אותו בתה או לקחת אותו בצורה כמוסה.ידוע גם שג’ינג’ר סובל מאפייני אנטיהיסטמין, שיכולים לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.

5.עיניים

Eyebright הוא צמח פורח יליד אירופה ומשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל אלרגיות.החומרים הפעילים ב- Eyebright יכולים לעזור להפחית את הדלקת והגירוי של העיניים, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות האביב.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-היסטמין, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.ניתן לצרוך אותו בצורת תה או לקחת אותו בצורה כמוסה.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאלרגיות.ניתן לצרוך אותו בתה או לקחת אותו בצורה כמוסה.ידוע שיש לו גם תכונות אנטיהיסטמין, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.

8.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור בחיזוק מערכת החיסון ולהפחית את חומרת הסימפטומים של אלרגיות האביב.ניתן לצרוך פרוביוטיקה בצורה תוספה או במזון מותסס כמו יוגורט וכבוש.

9.Butterbur

Butterbur הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל אלרגיות.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-היסטמין, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.חשוב לציין כי יש לקחת את Butterbur בצורה תוספה, שכן הצמח עצמו מכיל רעלים שונים.

10.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטי-היסטמין שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.ניתן לצרוך אותו בצורה גולמית או לקחת בצורה תוספה.

11.Quercetin

Quercetin הוא אנטיהיסטמין טבעי שנמצא בפירות וירקות רבים.זה יכול לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים של אלרגיות באביב.ניתן לקחת אותו גם בצורה תוספה.

12.ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאלרגיות.ניתן לצרוך אותו בצורה מזון או taken בצורת תוסף.

13.קמומיל

קמומיל הוא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל אלרגיות.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-היסטמין, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.ניתן לצרוך אותו בתה או לקחת אותו בצורה כמוסה.

<סיכום: סבתות עוזרות במחלות במשך מאות שנים.אף על פי שמדעי הרפואה התקדמו מאוד, רבים מהתרופות בהן סבתותינו השתמשו עדיין עובדות כיום.במאמר זה נדון ב -21 סעדים גדולים של סבתות שעדיין כדאי להכיר על התייחסות לאלרגיות באביב.נבחן כיצד ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם הרפואה המודרנית וכיצד למצוא את התרופה הטובה ביותר למצבך.לבסוף, נענה על שאלה נפוצה על אלרגיות באביב וטיפול בהן.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך מצוינת לטפל באלרגיות באביב.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות לבד או בשילוב עם טיפולים אחרים.

תה סרפד

תה סרפד הוא תרופה מסורתית לאלרגיות באביב.זה מיוצר על ידי עליית עלי סרפד מיובשים במים חמים.לתה סרפד יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.

סירופ אלדרברי

סירופ אלדרברי הוא תרופה מסורתית נוספת לאלרגיות באביב.זה מיוצר על ידי רתיחת פרחי סמלים בתמיסת סירופ.לאחר מכן נלקח הסירופ כתוסף יומי כדי להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.

ביטול מוצרי חלב

ביטול מוצרי חלב מהתזונה שלך יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.מוצרי חלב יכולים לגרום לעלייה בייצור הריר, מה שעלול להחמיר את הסימפטומים של אלרגיות באביב.

הגדל את צריכת חומצות השומן אומגה 3

הגדלת צריכת חומצות השומן אומגה 3 יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.חומצות שומן אומגה 3 נמצאות במזונות כמו סלמון, מקרל, אגוזי מלך וזרעי פשתן.הגדלת צריכת המזונות הללו יכולה לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאלרגיות באביב.

תרופות אחרות

בנוסף לתרופות צמחיות ושינויים תזונתיים, ישנם כמה תרופות אחרות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.

שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר ואקליפטוס יכולים לשמש כטיפול מקומי להפחתת הדלקת הקשורה לאלרגיות באביב.ניתן ליישם כמה טיפות של השמן על העור או להוסיף על מפזר כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות האביב.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאלרגיות באביב ויכול גם לעזור להפחית את הלחץ, מה שעלול להחמיר את הסימפטומים של אלרגיות באביב.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר לטפל באלרגיות באביב?

הדרך הטובה ביותר לטפל באלרגיות האביב היא לקבוע תחילה מה בדיוק גורם להם.ניתן לעשות זאת על ידי שיחה עם הרופא או האלרגיסט שלך.לאחר קביעת הגורם, הטיפול הטוב ביותר יהיה תלוי באדם.טיפולים מסוימים כוללים הימנעות מפעילים, נטילת תרופות או ניסיון לתרופות צמחיות או תזונתיות.חשוב למצוא טיפול הכי טוב עבורך.

האם ניתן למנוע אלרגיות באביב?

כן, ישנם כמה דברים שניתן לעשות כדי להפחית את הסיכון לאלרגיות באביב.הימנעות מפעילים כמו אבקה, עובש וחיית מחמד היא חיונית.ללבוש מסיכת פנים כשיצא החוצה יכול גם לעזור.בנוסף, שמירה על חלונות ודלתות סגורים ושימוש במטהר אוויר יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון לאלרגיות באביב.

לסיכום, ניתן לטפל באלרגיות באביב במגוון שיטות.תרופות צמחי מרפא, שינויים תזונתיים, שמנים אתריים ודיקור הם רק כמה מהתרופותשווה להכיר.ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם הרפואה המודרנית כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות באביב.בנוסף, הימנעות מפעילים ושימוש במטהר אוויר יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאלרגיות באביב.בעזרת הסעדים הנכונים ומדדי המניעה, ניתן לנהל את האלרגיות באביב ביעילות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן