דף הבית » תרופות סבתא » איך להיפטר מנקודות אקנה על הפנים – 7 תרופות סודיות ובריאות
ddda dcdddadda dedadaddddaa ddadad dadc ddadaddd  daadadda

איך להיפטר מנקודות אקנה על הפנים – 7 תרופות סודיות ובריאות

מה גורם לכתמי אקנה על הפנים?

כתמי אקנה על הפנים הם בעיה נפוצה עבור אנשים רבים, אך הם יכולים להיות קשה להיפטר ממנה.אקנה נגרם על ידי מגוון גורמים, כולל נטייה גנטית, הורמונים, חיידקים, לחץ והרגלי טיפוח עניים.כתמי אקנה יכולים לנוע בין עדין לחמור, ויכולים להופיע בכל חלק מהפנים והגוף.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה על הפנים.

7 הסעדים של סבתא להיפטר מנקודות אקנה על הפנים

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול במקומות אקנה על הפנים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור להפחית דלקת ולחסל חיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד מחומץ סיידר תפוחים עם 3 חלקים של מים והמרחו אותו על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות, כמו גם להיפטר מחיידקים העלולים לגרום לאקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו חוחובה או שמן שקדים, ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

3.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי וחומר אנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת, כמו גם להרגיע את העור.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות, ואז שטפו במים קרירים.

4.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם מספיק מים ליצירת משחה ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

5.דבש

דבש הוא חומר טבעי אנטי בקטריאלי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות ודלקת, כמו גם להיפטר מחיידקים העלולים לגרום לאקנה.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 10-15 דקות, ואז שוטפים במים קרירים.

6.עגבנייה

עגבניות הן מעיקות טבעיות ויכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.כדי להשתמש בו, חתוך עגבנייה לשניים ושפשף אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי ויכולה לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה על הפנים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית 1 של סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

עצה לכתמי אקנה על הפנים

חשוב לשמור על עורך נקי ולחות על מנת למנוע ולהפחית את המראה של כתמי אקנה.השתמש במנקה עדין וקרם לחות המתאים לסוג העור שלך והימנע ממוצרים קשים ושוחקים.כמו כן, הקפידו להסיר את כל עקבות האיפור לפני השינה, מכיוון שזה יכול לסתום נקבוביות ולגרום לפריצות.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה ואדמומיות.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור לאזן את רמות החומציות הטבעיות של העור.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולטפוח על העור יבש.

4.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה עשירים בחלבונים וויטמינים A ו- D, שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה.כדי להשתמש בהם, הפרד את לבן הביצה מהחלמון והקציף אותו עד שהוא קצף.החל אותו על האזורים המושפעים והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולטפוח על העור יבש.

באיזו תדירות עלי לנוE חלבוני ביצה למקומות אקנה?

חלבוני ביצה יכולים לשמש לעתים קרובות כמו פעם או פעמיים בשבוע כדי לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מענק טבעי שיכול לעזור לייבש כתמי אקנה ולהפחית את המראה שלהם.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים בקערה.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולטפוח על העור יבש.

האם אוכל להשאיר מיץ לימון על לילה?

לא מומלץ להשאיר מיץ לימון על לילה, מכיוון שהוא עלול לגרום לגירוי בעור.עדיף להשתמש בו במהלך היום ולשטוף אותו לאחר 10 דקות.

6.דבש

דבש הוא חומר חומר טבעי שיכול לעזור לחות את העור ולהפחית את המראה של כתמי אקנה.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.כדי להשתמש בו, מרחי שכבה דקה של דבש גולמי על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולטפוח על העור יבש.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.כדי להשתמש בו, מערבבים שלוש טיפות שמן עץ התה עם כפית מים אחת.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולטפוח על העור יבש.

האם ניתן להשתמש בשמן עץ התה על עור רגיש?

שמן עץ התה אינו מומלץ לשימוש על עור רגיש מכיוון שהוא עלול לגרום לגירוי.אם יש לך עור רגיש, עדיף להשתמש בתרופה מתונה יותר כמו דבש או מיץ לימון.

שבע הסעדים של סבתא הסודית והבריאה הללו יכולים לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה על הפנים.החל מחומץ תפוחים לשמן עץ התה, יש תרופה טבעית לכל סוג עור.זכור להשתמש בתרופות אלה במשורה, מכיוון ששימוש יתר עלול להוביל לגירוי בעור ונזק.עם שימוש עקבי, אתה יכול לראות תוצאות בעוד מספר שבועות.

לסיכום, כתמי אקנה יכולים להיות בעיה מביכה אך בעזרת שבע הסעדים של סבתא הסודית והבריאה הללו, תוכלו להפחית את המראה של כתמי אקנה ולהחזיר עור בריא וזוהר.הקפד להשתמש בתרופות במשורה ולעולם לא להחיל אותם על עור שבור או מגורה.זכור להתייעץ תמיד עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתנסה טיפולים חדשים באקנה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן