דף הבית » תרופות סבתא » תינוק חולה – 11 תרופות סבתות חשובות ועתיקות
daaddadda dddcd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa ddadaadda

תינוק חולה – 11 תרופות סבתות חשובות ועתיקות

נאבק לטפל בתינוק חולה
הטיפול בתינוק חולה הוא מלחיץ ומוחץ עבור הורים ומטפלים רבים.אחריות הטיפול בילד צעיר יכולה להיות מרתיעה, במיוחד כאשר הילד חולה ודורש תשומת לב מיוחדת.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות עתיקות שיכולות לעזור להרגיע ולנחם תינוק חולה.במאמר זה נחקור 11 מהסעדים החשובים והסבתא העתיקה ביותר לתינוק חולה.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור לפנות את מעברי האף של תינוקך ולהקל עליהם לנשום.כל מה שאתה צריך לעשות זה להרתיח קצת מים בסיר ולהוריד את הסיר מהתנור.הניחו את הסיר על שולחן או על השיש ועטפו מגבת מעל ראשו של תינוקכם והסיר.זה יעזור לקיטור להישאר מתחת למגבת ולהקל על התינוק שלך לנשום את הקיטור.עשה זאת במשך 10 עד 15 דקות ואז הסר את תינוקך מהסיר.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת להרגיע תינוק שיש לו בטן או בחילה מוטרדת.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הביאו כוס מים אחת לרתיחה והוסיפו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי.אפשר לתה להתלכד במשך 15 דקות לפני מתאמץ ולהגיש.אתה יכול להגיש את התה לתינוק שלך חם או בטמפרטורת החדר, תלוי בהעדפתם.

טיפ ייחודי:

הוסף כמות קטנה של דבש או מיץ לימון לתה הג’ינג’ר כדי לעזור להמתיק את הטעם ולהפוך אותו ליותר טעים לתינוק שלך.

מרק עוף

מרק עוף שימש זה מכבר כתרופה כדי לעזור להרגיע תינוק חולה.זה עשיר בחלבון ובחומרים מזינים, מה שהופך את זה לדרך נהדרת לעזור לתינוק שלך להשיג את ההזנה שהם צריכים בזמן שהם מרגישים תחת מזג האוויר.להכנת מרק עוף, פשוט הרתיחו כוס מרק עוף, כוס מים אחת וכמה כפות ירקות קצוצים.ברגע שהמרק מבושל, מסננים אותו והגישו אותו חם לתינוקכם.

אמבט מים חמים

אמבטיות מים חמים יכולות להיות מרגיעות מאוד לתינוק שחוש חולה.מלאו את האמבטיה במים פושרים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר כדי לעזור להרפות את תינוקכם.וודא שהמים לא חמים מדי או קרים מדי ופקח עין על התינוק שלך באמבטיה כדי להבטיח שהם נוחים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ולימון בלאם יכולים להועיל מאוד להרגעת תינוק חולה.כדי ליצור תרופה צמחית, תלולה כפית של עשבי תיבול יבשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתגישו אותו לתינוקכם.

תה שומר

תה שומר הוא דרך נהדרת לעזור להרגיע את הבטן של התינוק ולהפחית את כל אי הנוחות שהם עשויים להרגיש.להכנת תה שומר, פשוט הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו כפית אחת של שומר מיובש.אפשר לתה להתלכד במשך 10 דקות לפני שמתאמץ ולהגיש אותו לתינוקך.

שמן שום

שמן שום הוא תרופה נהדרת לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על כל כאב שהתינוק שלך עשוי להרגיש.כדי להכין שמן שום, פשוט מרסקים ציפורן שום אחד ומערבבים אותו עם כף שמן זית אחד.מרחו את השמן על חזהו של תינוקכם ובגב.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא דרך נהדרת לעזור להרגיע תינוק שמרגיש עמוס.פשוט לחמם כמה כפות שמן קוקוס ולעסוק אותו בעדינות על החזה והגב של התינוק שלך.שמן הקוקוס יעזור לשחרר כל ריר ולהקל על התינוק שלך לנשום.

תה חילבה

תה חילבה הוא תרופה נהדרת לסייע בהפחתת העומס ולהרגיע את כאב גרונו של התינוק.להכנת תה חילבה, פשוט הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו כפית אחת של זרעי חילבה.אפשר לתה להתלכד במשך 10 דקות לפני שמתאמץ ולהגיש אותו לתינוקך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לסייע בהפחתת העומס ולהקל על גרונו של התינוק.כדי להכין תרופת חומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.תן לתינוק שלך כמה לגימות מהתערובת מספר פעמים לאורך היום.

דבש ולימון

חלק 2: חלקם עושים ואל תועיל כאשר הם מטפלים בתינוק חולה

כאשר תינוק חולה, זה יכול להיות זמן מלחיץ ומדאיג למשפחתו.חשוב להבין מתי להשתמש בסעדים של סבתא ומתי לדבר עם רופא.הנה כמה ואל תעשה כשמדובר בטיפול בתינוק חולה.

DO:

  • שוחח עם רופא לפני שתשתמש בתרופות של סבתא כלשהי.
  • עקוב אחר הסימפטומים של תינוקך ועקוב אחר כל שינוי.
  • וודא שהתינוק שלך מתייבש ואוכל טוב.
  • וודא שהתרופות בהן אתה משתמש הם בטוחים ומתאימים לתינוק שלך.

אל:

  • השתמש בכל תרופה מבלי להתייעץ עם רופא או רוקח.
  • נניח שתרופה בה השתמשת קודם תהיה יעילה באותה מידה על תינוק אחר.
  • השתמש בתרופה שאינה מתאימה לגיל או למצב של תינוקך.
  • בצע כל שינויים דרסטיים בתזונה או בסגנון החיים של תינוקך מבלי להתייעץ עם רופא.

חשוב להבין שיש להשתמש בסעדים של סבתא רק כטיפול משלים ואין להסתמך עליהם אך ורק.עדיף לדבר עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לגיל או למצבו של תינוקך.

שאלות נפוצות

מה הם עושים ואל תעשה בכל מה שקשור לטיפול בתינוק חולה?

העשייה אמורה לדבר עם רופא לפני שתשתמש בתרופות של סבתא כלשהי, לעקובתִינוֹק.לא יש להשתמש בכל תרופה מבלי להתייעץ עם רופא או רוקח, נניח שתרופה בה השתמשת לפנישינויים דרסטיים בתזונה או בסגנון החיים של תינוקך מבלי להתייעץ עם רופא.

סיכום

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לעזור לטפל בתינוק חולה, אך חשוב להתייעץ עם רופא לפני השימוש בהם.חשוב גם להבין את העשייה ואל תעשה בכל מה שקשור לטיפול בתינוק חולה, כמו לוודא שהתינוק שלך מתייבש ואוכל טוב, ולהבטיח שהתרופות בהן אתה משתמש הם בטוחים ומתאימים לתינוק שלך.יתר על כן, לעולם אל תשתמש בתרופה מבלי להתייעץ עם רופא או רוקח, נניח שתרופה בה השתמשת בעבר תהיה יעילה באותה מידה על תינוק אחר, או תבצע שינויים דרסטיים בתזונה או בסגנון החיים של התינוק שלך מבלי להתייעץ עם רופא. תינוק חולה – 11 תרופות סבתות חשובות ועתיקות צריך לשמש רק כטיפול משלים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן