דף הבית » תרופות סבתא » תינוקות גז – 7 תרופות סבתא בריאות והכנה מהירה ללואיזה
daaddaddaddaa dd  daadaddaddaa daddaad ddaddddaa dddbdad de

תינוקות גז – 7 תרופות סבתא בריאות והכנה מהירה ללואיזה

תינוקות גז – 7 תרופות סבתא בריאות והכנה מהירה ללואיזה

הגעתו של תינוק חדש יכולה להיות מרגשת ומדהימה כאחד.אבל מה אם צרור השמחה שלך יש קצת בעיה עם גז וקוליק?זה לא נדיר שתינוקות יתנסו בגז, אבל זה יכול להיות די לא נוח ואפילו כואב עבורם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ונבדקות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של הגז אצל תינוקות.

אם אתם מחפשים דרכים לעזור לקטנה שלכם, הנה 7 תרופות סבתא בריאות וטיפים להכנה מהירה ללואיזה:

1.BURP באופן קבוע

תינוקות יכולים לייצר הרבה גז וזה יכול להיות לא נוח עבורם.דרך נהדרת להפחית את אי הנוחות הזו היא לוודא שאתה מגדל את התינוק שלך כל כמה דקות במהלך ארוחה ואחריה.זה עוזר לשחרר את הגז ויכול למנוע את הבנייתו בבטן.

2.נסה עיסוי עדין

עיסוי בעדינות של הבטן של לואיזה יכול גם לעזור להקל על אי הנוחות של הגז.לחמם את הידיים לפני שתעסה את הבטן שלה בתנועה עגולה בכיוון השעון.זה יכול לעזור להרפות את שריריה ולהפחית את כל כאבי הגז.

3.נסה אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה להיות גם דרך נהדרת לעזור להקל על הדלק.וודא שהמים לא חמים מדי, ואל תשתוקק את לואיזה במים.במקום זאת, פשוט השתמש בידיים שלך כדי לעסות בעדינות את הבטן שלה בזמן שהיא באמבטיה.

4.נסה מים אחיזה

מי אחיזה הם תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הגז.זה עשוי ממרכיבים כמו ג’ינג’ר, שומר וקמומיל, שכולם הוכחו כמי שיש להם תכונות מרגיעות ועיכול.

5.הזן במצב זקוף

הזנת לואיזה במצב זקוף יכולה לעזור להפחית את כמות האוויר שהיא בולעת בעת האכילה.זה יכול לעזור להפחית את כמות הגז שהיא מייצרת.

6.נסה מוצץ

שימוש במוצץ יכול גם לעזור להפחית את כמות הגז לואיזה מייצרת.הסיבה לכך היא שיניקת מוצץ מעודדת אותה לבלוע, מה שיכול לעזור להפחית את כמות האוויר שהיא בולעת בזמן האכילה.

7.נסה קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה גם כדי להקל על אי הנוחות של הגז.פשוט מרחי קומפרס חם על הבטן של לואיזה וזה יכול לעזור להרפות את שריריה ולהפחית את כל כאבי הגז שהיא חווה.

טיפ ייחודי ומועיל

אם לואיזה חווה הרבה גז, יתכן ויועיל לנסות פרוביוטיקה.פרוביוטיקה הם חיידקים חיים ושמרים טובים לבריאות הבטן שלך, והם יכולים לעזור להפחית את הגז והנפיחות.ניתן למצוא פרוביוטיקה במזונות רבים, כמו יוגורט וחמוצים, או שתוכלו לרכוש תוספי פרוביוטיקה.שוחח עם הרופא שלך לפני שתנסה את התרופה הזו.

גז אצל תינוקות יכול להיות די לא נוח, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ונבדקות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.החל ממצב באופן קבוע ועד לנסות דחיסה חמה, יש המון דרכים לעזור לקטנטן שלך להרגיש טוב יותר.עם 7 תרופות סבתא בריאות אלה וטיפים להכנה מהירה, אתה יכול לעזור לתינוק שלך לחוות הקלה מסוימת מאי הנוחות של הגז.

סבתא תרופה מספר 1 – תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה עתיקה לבעיות עיכול כמו גז וקביעת עיכול.זה קל להכין ויכול להיות מוכן תוך דקות.כדי להכין תרופה זו, פשוט הרתיחו כוס מים והוסיפו כפית של ג’ינג’ר טרי מגורד.אפשר לתערובת לתלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ושתייה.אתה יכול להוסיף דבש או לימון לפי הטעם.

תה זנגביל ידוע כדרך יעילה להפחתת גז ונפיחות.זה יכול גם לעזור להפחית בחילות ולהקל על התכווצויות בטן.תרופה זו בטוחה לתינוקות, כך שזו אפשרות נהדרת עבור לואיזה.

סבתא רמדי מספר 2 – תה שומר

תה שומר הוא תרופה יעילה נוספת לגז ונפיחות.כדי להכין תרופה זו, הרתיחו 1 כוס מים והוסיפו 1 כפית זרעי שומר מרוסקים.אפשר לתערובת לתלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ושתייה.אתה יכול להוסיף דבש או לימון לפי הטעם.

תה שומר ידוע כדרך יעילה להפחתת גז ונפיחות.זה יכול גם לעזור להפחית את NAUsea ומקל על התכווצויות בטן.תרופה זו בטוחה לתינוקות, כך שזו אפשרות נהדרת עבור לואיזה.

סבתא רמדי מספר 3 – תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה ביתית פופולרית לגז ונפיחות.כדי להכין תרופה זו, פשוט הרתיחו כוס מים והוסיפו 2 כפיות של פרחי קמומיל מיובשים.אפשר לתערובת לתלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ושתייה.אתה יכול להוסיף דבש או לימון לפי הטעם.

תה קמומיל ידוע כדרך יעילה להפחתת גז ונפיחות.זה יכול גם לעזור להפחית בחילות ולהקל על התכווצויות בטן.תרופה זו בטוחה לתינוקות, כך שזו אפשרות נהדרת עבור לואיזה.

סבתא תרופה מס ‘4 – זרעי אניס

זרעי אניס הם עוד תרופה ביתית פופולרית לגז ונפיחות.כדי להכין תרופה זו, פשוט הרתיחו כוס מים והוסיפו 1 כפית זרעי אניס.אפשר לתערובת לתלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ושתייה.אתה יכול להוסיף דבש או לימון לפי הטעם.

זרעי אניס ידועים כדרך יעילה להפחתת גז ונפיחות.זה יכול גם לעזור להפחית בחילות ולהקל על התכווצויות בטן.תרופה זו בטוחה לתינוקות, כך שזו אפשרות נהדרת עבור לואיזה.

סבתא רמדי מספר 5 – תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה ביתית פופולרית לגז ונפיחות.כדי להכין תרופה זו, פשוט הרתיחו כוס מים והוסיפו 2 כפיות עלי מנטה מיובשים.אפשר לתערובת לתלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ושתייה.אתה יכול להוסיף דבש או לימון לפי הטעם.

יד ידוע כי תה מנטה הוא דרך יעילה להפחתת גז ונפיחות.זה יכול גם לעזור להפחית בחילות ולהקל על התכווצויות בטן.תרופה זו בטוחה לתינוקות, כך שזו אפשרות נהדרת עבור לואיזה.

סבתא רמדי מספר 6 – זרעי קארוויי

זרעי קארווי הם תרופה ביתית פופולרית נוספת לגז ונפיחות.כדי להכין תרופה זו, פשוט הרתיחו כוס מים והוסיפו 1 כפית זרעי מטרה.אפשר לתערובת לתלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ושתייה.אתה יכול להוסיף דבש או לימון לפי הטעם.

ידוע שזרעי המגיעה הם דרך יעילה להפחתת גז ונפיחות.זה יכול גם לעזור להפחית בחילות ולהקל על התכווצויות בטן.תרופה זו בטוחה לתינוקות, כך שזו אפשרות נהדרת עבור לואיזה.

סבתא רמדי מספר 7 – תה קינמון

תה קינמון הוא תרופה ביתית פופולרית לגז ונפיחות.כדי להכין תרופה זו, פשוט הרתיחו כוס מים והוסיפו 1 כפית קינמון טחון.אפשר לתערובת לתלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ושתייה.אתה יכול להוסיף דבש או לימון לפי הטעם.

תה קינמון ידוע כדרך יעילה להפחתת גז ונפיחות.זה יכול גם לעזור להפחית בחילות ולהקל על התכווצויות בטן.תרופה זו בטוחה לתינוקות, כך שזו אפשרות נהדרת עבור לואיזה.

הכנה מהירה ללואיזה

הכנת הסעדים הללו ללואיזה היא קלה וניתן לעשות זאת במהירות.את כל המרכיבים ניתן למצוא ברוב חנויות המכולת, או שתוכלו לרכוש אותם באופן מקוון.להלן סקירה מהירה כיצד להכין כל תרופה ללואיזה:

תה ג’ינג’ר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן