דף הבית » תרופות סבתא » גז במבוגרים – 21 תרופות מיושנות פופולריות בכל הגילאים
dd ddeddddaddd  daadaddaddaa dedddadaddaa daddaddcdadd

גז במבוגרים – 21 תרופות מיושנות פופולריות בכל הגילאים

זה לא סוד שגז אצל מבוגרים יכול לגרום לאי נוחות רבה.מרגעים מביכים ועד נפיחות כואבת, ישנן כמה דרכים להקל על הבעיה.כאן אנו דנים ב -21 תרופות מיושנות פופולריות מכל הגילאים שיכולים לעזור עם גז אצל מבוגרים.

מה גורם לגז אצל מבוגרים?

גז אצל מבוגרים נגרם על ידי מגוון גורמים.הגורמים השכיחים כוללים אכילה מהר מדי, אכילת מזונות שקשה לעיכול, בולעים אוויר רב מדי, ומצבים רפואיים מסוימים כמו אי סבילות לקטוז, תסמונת המעי הרגיז ומחלות צליאק.כמו כן, תרופות מסוימות יכולות לגרום לגז.

כיצד למנוע גז

הדרך הטובה ביותר למנוע גז אצל מבוגרים היא להימנע ממזונות שידועים כגורמים לגז, כמו שעועית, ברוקולי, כרוב ובצל.אכילה לאט ולעיסה ביסודיות יכולה לעזור להפחית את כמות האוויר הנבלעת.בנוסף, הימנעות משקאות מוגזים ועישון יכולה לעזור להפחית את כמות הגז בגוף.

21 תרופות מיושנות פופולריות מכל הגילאים לגזים אצל מבוגרים

עשבי תיבול

ניתן להשתמש בצמחי מרפא כדי לסייע בהפחתת כמות הגז בגוף.עשבי תיבול נפוצים המשמשים למטרה זו כוללים ג’ינג’ר, מנטה, שן הארי ושומר.ניתן לקחת אותם כתה, כמוסות או תמיסות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע ביתרונות העיכול שלו.זה יכול לעזור להפחית את הגז על ידי שיפור העיכול וסייע להתמוטטות המזון.לשימוש, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים בכוס מים ושותים לפני הארוחות.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בצמחי מרפא כדי לעזור בגז אצל מבוגרים, הקפידו להתייעץ תחילה עם רופא.עשבי תיבול יכולים להיות בעלי תופעות לוואי או לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.

יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להחזיר את מאזן החיידקים במעיים ולהפחית את הגז.אכילת כוס יוגורט בכל יום יכולה לעזור להפחית את הגז והנפיחות.

זרעי קרוואן

זרעי מטרה ידועים ביתרונות העיכול שלהם.הם יכולים לעזור להפחית גז ונפיחות על ידי סיוע בעיכול.לשימוש, מערבבים 1 כפית זרעי מטרה בכוס מים חמים ושותים לפני הארוחות.

תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והעיכול.זה יכול לעזור להפחית את הגז על ידי הרגעת דרכי העיכול וסייעת לעיכול.לשימוש, תלולה כפית קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים לפני הארוחות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע ביתרונות העיכול שלו.זה יכול לעזור להפחית את הגז על ידי סיוע בעיכול והרגעת דרכי העיכול.לשימוש, תלול 1 כפית ג’ינג’ר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים לפני הארוחות.

זרעי שומר

זרעי שומר ידועים ביתרונות העיכול שלהם.הם יכולים לעזור להפחית את הגז על ידי סיוע בעיכול והרגעת דרכי העיכול.לשימוש, מערבבים 1 כפית זרעי שומר בכוס מים חמים ושותים לפני הארוחות.

זרעי כמון

זרעי כמון ידועים ביתרונות העיכול שלהם.הם יכולים לעזור להפחית את הגז על ידי סיוע בעיכול והרגעת דרכי העיכול.לשימוש, מערבבים 1 כפית זרעי כמון בכוס מים חמים ושותים לפני הארוחות.

הל

הלד ידוע ביתרונות העיכול שלו.זה יכול לעזור להפחית את הגז על ידי סיוע בעיכול והרגעת דרכי העיכול.לשימוש, מערבבים 1 כפית הל בכוס מים חמים ושותים לפני הארוחות.

מיץ לימון

מיץ לימון ידוע ביתרונות העיכול שלו.זה יכול לעזור להפחית את הגז על ידי סיוע בעיכול והרגעת דרכי העיכול.לשימוש, מערבבים 1 כפית מיץ לימון בכוס מים חמים ושותים לפני הארוחות.

CILANTRO


CILANTRO ידועה ביתרונות העיכול שלה.זה יכול לעזור להפחית את הגז על ידי סיוע בעיכול והרגעת דרכי העיכול.לשימוש, מערבבים 1 כפית כוסברה בכוס מים חמים ושותים לפני הארוחות.

תה כמון

תה כמון ידוע ביתרונות העיכול שלו.זה יכול לעזור להפחית את הגז על ידי סיוע בעיכול והרגעת דרכי העיכול.לשימוש, תלול 1 כפית כמון בכוס BOIמים לינג במשך 10 דקות.מסננים ושותים לפני הארוחות.

שורש ליקריץ

שורש ליקריץ

תרופות מודרניות לגז אצל מבוגרים

גז אצל מבוגרים יכול להיות מביך ולא נוח, אך ישנם מגוון של תרופות מודרניות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות וכאבי הגז.תרופות ללא מרשם כמו Simethicone יכולות לעזור להפחית את בועות הגז, ואילו תרופות נגד גז כמו בינו יכולות לעזור לפרק את הסוכרים המורכבים שנמצאים במזונות רבים שיכולים לגרום לגז.Bismuth Subsalicylate, הנמצא בדרך כלל בפפטו-ביסמול, יכול לסייע בציפוי הקיבה ולהפחית את תסמיני הגז והנפיחות.פרוביוטיקה יכולה גם לעזור בשיפור מאזן החיידקים במעיים, מה שיכול להפחית את כמות הגז המיוצר.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית את הגז בקרב מבוגרים.אכילת ארוחות קטנות יותר לעתים קרובות יותר יכולה לעזור להפחית את כמות הגז המיוצר לאחר ארוחה.אכילה לאט והימנעות משקאות מוגזים יכולה גם לעזור להפחתת הגז.הימנעות ממזונות שידועים כגורמים לגז, כמו ירקות מצליבים, שעועית ומוצרי חלב, יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים.אכילת תזונה מאוזנת וקבלת מספיק סיבים יכולה לעזור גם להפחית את ייצור הגז.

שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח החיים יכול גם לעזור להפחית את הגז בקרב מבוגרים.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הנפיחות, תוך כדי שינה מספקת יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את העיכול.הימנעות מעישון והפחתת צריכת אלכוהול יכולה גם לעזור להפחתת הגז.בנוסף, הפחתת לחץ יכולה לעזור להפחית את כמות הגז המיוצר.

תרופות טבעיות

ישנם גם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הגז בקרב מבוגרים.שתיית תה צמחים כמו ג’ינג’ר, מנטה או קמומיל יכולה לעזור להרגיע את מערכת העיכול ולהפחית את הגז.שתיית מים חמים עם לימון יכולה גם לעזור להפחית את הגז והנפיחות.נטילת תוסף פרוביוטיקה יכולה לעזור בשיפור איזון החיידקים במעיים ולהפחית את ייצור הגז.

תרופות מיושנות

בנוסף לתרופות מודרניות וטבעיות, ישנם גם מגוון של תרופות מיושנות שיכולות לעזור להפחית את הגז בקרב מבוגרים.שתיית כוס תה שומר חם יכולה לעזור להפחית את כאבי הנפיחות והגז, בעוד שתיית כוס תה חילבה יכולה לעזור להפחית את הגז.אכילת חתיכת ג’ינג’ר טרי או שתיית תה ג’ינג’ר יכולה גם לעזור להפחתת הגז.נטילת כף של חומץ תפוחים המדולל בכוס מים יכולה גם לעזור להפחית את הגז והנפיחות.אכילת כמה שיני שום גולמיות יכולה גם לעזור להפחית את הגז.

תרופות אחרות

ישנם גם מגוון של תרופות מיושנות אחרות שיכולות לעזור להפחית את הגז בקרב מבוגרים.אכילת כמה תרמילי הל יכולה לעזור להפחית את הגז והנפיחות.שתיית כוס תה אניס חם יכולה גם לעזור להפחתת הגז.אכילת כמה זרעי קרום יכולה לעזור גם בהפחתת הגז, כמו גם אכילת כמה זרעי כוסברה.נטילת כפית זרעי Ajwain המעורבים במים יכולה גם לעזור להפחתת הגז.

סיכום

גז אצל מבוגרים יכול להיות לא נוח ומביך, אך ישנם מגוון של תרופות מודרניות, טבעיות ומיושנות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.תרופות ללא מרשם, פרוביוטיקה, שינויים תזונתיים, שינויים באורח החיים ותה צמחים יכולים כולם לעזור להפחית את הגז והנפיחות.בנוסף, תרופות מיושנות כמו תה שומר, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, שום, הל, אניס, זרעי קרום, זרעי כוסברה וזרעי Ajwain יכולים כולם לעזור להפחית את הגז.

שאלות נפוצות

ש: כיצד אוכל להפחית גז אצל מבוגרים?

א: ישנן מגוון דרכים להפחית גז אצל מבוגרים, כולל תרופות ללא מרשם, פרוביוטיקה, שינויים תזונתיים, שינויים באורח החיים ותה צמחים.בנוסף, תרופות מיושנות כמו תה שומר, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, שום, הל, אניס, זרעי קרום, זרעי כוסברה וזרעי Ajwain יכולים כולם לעזור להפחית את הגז.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן