דף הבית » תרופות סבתא » כרוב לבן – 19 תרופות של סבתא ישנה ואמיתית

כרוב לבן – 19 תרופות של סבתא ישנה ואמיתית

מה זה כרוב לבן?

כרוב לבן הוא סוג של כרוב וחבר ממשפחת ברסיקה, הכוללת כרוב, כרובית, ברוקולי, קייל ובריסל נבטים.זהו ירק מזג אוויר מגניב שגדל באזורים רבים בעולם.הוא בדרך כלל בצבע לבן או ירוק בהיר ובעל טעם עדין.כרוב לבן הוא מקור טוב לוויטמינים A, C ו- K, כמו גם סיבים תזונתיים.

19 התרופות והיתרונות של סבתא ישנה ואמיתית עם כרוב לבן

1.טיפול בפצעים

ידוע כי כרוב לבן בעל תכונות ריפוי פצעים.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי לטיפול בחתכים, שריטות וחבורות.כדי להשתמש בכרוב לבן לריפוי פצעים, לגרוס את העלים ולהחיל אותם ישירות על הפצע.יש לכסות את העלים המגורדים בתחבושת.

2.טיפול באזורים

על פי ההערכה, כרוב לבן יעיל בטיפול באוזני אוזניים.כדי להשתמש בכרוב לבן למטרה זו, קח עלה כרוב וחמם אותו בתנור או במיקרוגל.הניחו את עלה הכרוב החם בבד והניחו אותו מעל האוזן הפגועה.השאירו את הבד במקום כעשר דקות.

3.טיפול בכאבי גרון

ניתן להשתמש בכרוב לבן לטיפול בגרון כאב.כדי להשתמש בכרוב לבן למטרה זו, קח עלה כרוב וגרוס אותו לחתיכות קטנות.הכניסו את החלקים בסיר מים רותחים ונותנים להם להתבשל במשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו מספר פעמים ביום להקלה.

4.טיפול בנפיחות

על פי ההערכה, כרוב לבן יעיל בטיפול בנפיחות.כדי להשתמש בכרוב לבן למטרה זו, קח עלה כרוב וגרוס אותו לחתיכות קטנות.שים את החלקים בבלנדר עם מעט מים ומערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.שתו את הנוזל מספר פעמים ביום להקלה.

5.טיפול בעצירות

ידוע כי כרוב לבן יעיל בטיפול בעצירות.כדי להשתמש בכרוב לבן למטרה זו, קח עלה כרוב וגרוס אותו לחתיכות קטנות.הכניסו את החלקים בסיר מים רותחים ונותנים להם להתבשל במשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו מספר פעמים ביום להקלה.

6.טיפול בדלקת פרקים

ידוע כי כרוב לבן יעיל בטיפול בדלקת פרקים.כדי להשתמש בכרוב לבן למטרה זו, קח עלה כרוב וגרוס אותו לחתיכות קטנות.שים את החלקים בבלנדר עם מעט מים ומערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.שתו את הנוזל מספר פעמים ביום להקלה.

7.טיפול בכאבי ראש

על פי ההערכה, כרוב לבן יעיל בטיפול בכאבי ראש.כדי להשתמש בכרוב לבן למטרה זו, קח עלה כרוב וגרוס אותו לחתיכות קטנות.הכניסו את החלקים בסיר מים רותחים ונותנים להם להתבשל במשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו מספר פעמים ביום להקלה.

8.טיפול בנדודי שינה

ידוע כי כרוב לבן יעיל בטיפול בנדודי שינה.כדי להשתמש בכרוב לבן למטרה זו, קח עלה כרוב וגרוס אותו לחתיכות קטנות.שים את החלקים בבלנדר עם קצת דבש ומערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.שתו את הנוזל לפני השינה להקלה.

9.טיפול בעיכול

על פי ההערכה, כרוב לבן יעיל בטיפול בקלקוליות.כדי להשתמש בכרוב לבן למטרה זו, קח עלה כרוב וגרוס אותו לחתיכות קטנות.שים את החלקים בבלנדר עם מעט מים ומערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.שתו את הנוזל מספר פעמים ביום להקלה.

10.טיפול בהצטננות ושפעת

על פי ההערכה, כרוב לבן יעיל בטיפול בהצטננות ושפעת.כדי להשתמש בכרוב לבן למטרה זו, קח עלה כרוב וגרוס אותו לחתיכות קטנות.הכניסו את החלקים בסיר מים רותחים ונותנים להם להתבשל במשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו מספר פעמים ביום להקלה.

11.טיפול בגירויים בעור

ידוע כי כרוב לבן יעיל בטיפול בגירויים בעור.כדי להשתמש בכרוב לבן למטרה זו, קח עלה כרוב וגרוס אותו לחתיכות קטנות.שים את החלקים בבלנדר עם קצת דבש ומערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.החל את התערובת על האזור המושפע מספר פעמים ביום להקלה.

12.טיפול באקזמה

כרוב לבן הואהאמין כי הוא יעיל בטיפול באקזמה.כדי להשתמש בכרוב לבן למטרה זו, קח עלה כרוב וגרוס אותו לחתיכות קטנות.הכניסו את החלקים בבלנדר עם

יתרונות בריאותיים

כרוב לבן הוא מקור עשיר לוויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין C, ויטמין K וברזל.הוא מכיל גם מגוון נוגדי חמצון אחרים וסיבים תזונתיים.זה אוכל קלורי נמוך מאוד, עם רק 25 קלוריות לכוס.כרוב לבן הוא גם מקור טוב לסיבים תזונתיים, המסייע למערכת העיכול להישאר בריאה וקבועה.

כרוב ידוע גם בתכונותיו האנטי דלקתיות שיכולות לעזור במצבים כמו דלקת פרקים וכאבי מפרקים.זהו גם מקור טוב לתרכובות המכילות גופרית שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הסיכון לסרטן.זה יכול גם לעזור לירידה במשקל, מכיוון שהוא דל בקלוריות ועשירים בסיבים תזונתיים.

19 הסעדים של סבתא זקנה ואמיתית

1.מיץ כרוב

מיץ כרוב הוא תרופה נהדרת עבור מחלות רבות.זה עוזר להפחתת דלקת, לנקות רעלים מהגוף ולשפר את העיכול.זה יכול לשמש גם לטיפול בכאבי ראש, בעיות עור ואפילו סרטן.להכנת מיץ כרוב, פשוט שילב קצת כרוב מגורר עם מים ושתה אותו.

2.סלט כרוב

סלט כרוב הוא עוד תרופה נהדרת.זה קל להכין וניתן לאכול אותו כארוחה או חטיף.זהו גם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים.להכנת סלט כרוב, פשוט מערבבים כרוב מגורר עם קצת שמן זית, מיץ לימון ותבלינים.

3.מרק כרוב

מרק כרוב הוא דרך נהדרת להשיג את היתרונות הבריאותיים של כרוב מבלי שתצטרך לאכול אותו גולמי.זה קל להכין ויכול להיות ארוחה או תבשיל.להכנת מרק כרוב, פשוט מבשלים כמה כרוב מגורר, גזר, בצל, שום ותבלינים בסיר מים.

4.מיץ כרוב עם דבש

מיץ כרוב עם דבש הוא תרופה נהדרת להצטננות ושפעת.הדבש עוזר להרגיע את כאב הגרואות ומיץ הכרוב עוזר בשיפור העיכול ולרפל רעלים מהגוף.להכנת מיץ כרוב עם דבש, פשוט שילב קצת כרוב מגורר עם מים ודבש.

5.Poultice Cabbage

Poultice כרוב הוא תרופה נהדרת לבעיות עור.ניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת, לחסל רעלים ולהפחתת מראה הקמטים.כדי להכין עוף כרוב, פשוט הרתיחו כמה כרוב מגורר במים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

6.דחיסת כרוב

דחיסת כרוב היא תרופה נהדרת לכאבי מפרקים.זה יכול לעזור להפחית דלקת, לשפר את זרימת הדם ולהפחתת הכאב.כדי לייצר דחיסת כרוב, פשוט הרתיחו כמה כרוב מגורר במים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

7.אבקת כרוב

אבקת כרוב היא תרופה נהדרת לבעיות עיכול.זה יכול לעזור בשיפור העיכול, הפחתת הנפיחות ולהפחית את הסיכון לסרטן המעי הגס.להכנת אבקת כרוב, פשוט טוחנים קצת כרוב מגורר בבלנדר או במעבד מזון.

8.תה כרוב

תה כרוב הוא תרופה נהדרת לכאבי ראש ומיגרנות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, לשפר את זרימת הדם ולהפחתת הכאב.להכנת תה כרוב, פשוט הרתיחו כמה כרוב מגורר במים ותללו אותו במשך 10 דקות.

9.חוקן כרוב

חוקן כרוב הוא תרופה נהדרת לעצירות.זה יכול לעזור לנקות את המעי הגס, להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להכין חוקן כרוב, פשוט הרתיחו כמה כרוב מגורר במים ומורחים אותו על פי הטבעת.

10.מיץ כרוב עם חומץ תפוחים

מיץ כרוב עם חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לעיכול.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות, שיפור העיכול ולהפחית את הסיכון לסרטן.להכנת מיץ כרוב עם חומץ תפוחים, פשוט שילב קצת כרוב מגורר עם מים וחומץ תפוחים.

11.מיץ כרוב עם מיץ לימון

מיץ כרוב עם מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לבעיות עור.זה יכול לעזור בשיפור גוון העור, להפחית קמטים ולהפחית דלקת.להכנת מיץ כרוב עם מיץ לימון, פשוט מערבבים קצת כרוב מגורר עם מים ומיץ לימון.

12.גמיץ אבא עם דבש וג’ינג’ר

מיץ כרוב עם דבש וג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לגרונות כאב.זה יכול לעזור להרגיע את הגרון, להפחית את הדלקת ולהפחית את הכאב.להכנת מיץ כרוב עם דבש וג’ינג’ר, פשוט מערבבים קצת כרוב מגורר עם מים, דבש וג’ינג’ר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן