דף הבית » תרופות סבתא » גז לתינוקות – 13 תרופות של סבתא עתיקה ואורגנית
dd dcdaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadaaddad dddda

גז לתינוקות – 13 תרופות של סבתא עתיקה ואורגנית

היתרונות של גז לתינוקות

זה יכול להיות קשה לראות את התינוק שלך חווה אי נוחות מגז וקוליק.כהורה, טבעי לרצות לעזור להקל על אי הנוחות של התינוק שלך.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא עתיקה ואורגנית ששימשו במשך דורות כדי לעזור לתינוקות עם גז וקוליק.

לפני שתנסה תרופה כלשהי, חשוב לדון בזה עם רופא הילדים שלך.רופא הילדים שלך יכול לעזור לך להחליט אם התרופה בטוחה לתינוק שלך ולספק הדרכה כיצד להשתמש בה.

1.מים חמים ואמבט חרדל

אמבטית מים חמים וחרדל יכולה לעזור להפחית את הגז והקוליק אצל תינוקות.כדי להכין את האמבטיה, מערבבים כפית אחת של אבקת חרדל צהובה למי האמבטיה החמים.וודא שהמים אינם חמים מדי או קרים.משרים את התינוק שלך באמבטיה במשך 10 עד 15 דקות.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית לגז ולקוליק.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומקררים אותו לטמפרטורה מתאימה.אתה יכול להציע לתינוק שלך אחת עד שתיים כפיות תה קמומיל לאחר הארוחות.

טיפ:

כשאתה נותן תה קמומיל לתינוק שלך, הקפד להשתמש בתה אורגני ונטול קפאין.

3.זרעי שומר

זרעי שומר משמשים במשך מאות שנים להפחתת גז וקוליק אצל תינוקות.כדי להכין תה שומר, תלול כפית זרעי שומר בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומקררים אותו לטמפרטורה מתאימה.אתה יכול להציע לתינוק שלך אחת עד שתיים כפיות תה שומר לאחר הארוחות.

4.עיסוי

עיסוי בעדינות בטן של תינוקך יכול לעזור להפחית את הגז והקוליק.לשם כך, התחל על ידי הנחת הידיים על בטן של תינוקך בתנועה סיבובית.ואז, הזיזו לאט את הידיים בכיוון השעון.אתה יכול גם ללחוץ בעדינות ולשחרר את הבטן של התינוק שלך עם קצות האצבעות שלך.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית נוספת לגז וקוליק אצל תינוקות.כדי להכין תרופה, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.תן לתינוק שלך כפית אחת מהתערובת לאחר הארוחות.

6.זרעי קרום

זרעי קרום הם תרופה מסורתית לגז וקוליק אצל תינוקות.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של זרעי קרום עם כוס מים חמים.תן לתינוק שלך כפית אחת מהתערובת לאחר הארוחות.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס שימש במשך דורות להפחתת גז וקוליק אצל תינוקות.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה, לעסות כמות קטנה של שמן לבטן של תינוקך בכיוון השעון.

8.שמן זית

שמן זית הוא תרופה מסורתית נוספת לגז וקוליק אצל תינוקות.כדי להשתמש בשמן זית כתרופה, לעסות כמות קטנה של שמן לבטן של תינוקך בכיוון השעון.

9.אניס

אניס משמש במשך דורות להפחתת גז וקוליק אצל תינוקות.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של אניס עם כוס מים חמים.תן לתינוק שלך כפית אחת מהתערובת לאחר הארוחות.

10.שום

שום הוא תרופה מסורתית נוספת לגז וקוליק אצל תינוקות.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של שום כתוש עם כוס מים חמים.תן לתינוק שלך כפית אחת מהתערובת לאחר הארוחות.

11.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה מסורתית נוספת לגז וקוליק אצל תינוקות.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים.תן לתינוק שלך כפית אחת מהתערובת לאחר הארוחות.

12.הל

הל הוא תרופה מסורתית לגז ולקוליק אצל תינוקות.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת הל עם כוס מים חמים.תן לתינוק שלך כפית אחת מהתערובת לאחר הארוחות.

13.ציפורן

ציפורן היא תרופה מסורתית נוספת לגז וקוליק אצל תינוקות.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת ציפורן עם כוס מים חמים.תן לתינוק שלך כפית אחת

חלק 2: תרופות מסורתיות לגז בתינוקות

גז הוא בעיה שכיחה לתינוקות,ולמרות שזה עלול להיות לא נוח, בדרך כלל זה לא גורם לדאגה.ישנם תרופות מסורתיות רבות שיכולות לעזור לתינוקות עם גז, שחלקם הועברו לאורך דורות.להלן 13 תרופות של סבתא עתיקה ואורגנית להקלת גז אצל תינוקות:

1.עיסוי

שפשוף או עיסוי בעדינות של בטן התינוק יכול לעזור להקל על הגז.זה מועיל במיוחד אם נראה שהתינוק לא נוח בגלל גז לכוד.עיסוי יכול להיעשות עם שמנים או קרמים חמים כדי לעזור להרגיע את התינוק.

2.בקבוק מים חמים

הנחת בקבוק מים חמים עטופים במגבת על בטן של התינוק יכולה לעזור להקל על הגז.החום עוזר להרפות את שרירי הבטן, שיכולים לעזור לשחרר גז לכוד.

3.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים בקידום מערכת עיכול בריאה.ניתן ליטול פרוביוטיקה דרך הפה או כתוסף, והם יכולים לעזור להפחית את הגז והנפיחות בתינוקות.

4.פחם מופעל

פחם מופעל הוא תרופה יעילה לגז אצל תינוקות.זה עובד על ידי כריכה וחיסול רעלים ממערכת העיכול, שיכולים לעזור להפחית את הגז.

5.שומר

שומר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.זה יכול להינתן לתינוקות בכמויות קטנות כדי לעזור להפחית את הגז והנפיחות.

6.קמומיל

קמומיל הוא עשב קל שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת גז אצל תינוקות.ידוע שהוא עוזר להרפות את מערכת העיכול ובעל תכונות אנטי דלקתיות.

7.חומץ תפוחים

ניתן להוסיף חומץ תפוחים לבקבוק התינוק כדי לעזור להפחית את הגז.ידוע שהוא מסייע באיזון רמות ה- pH במערכת העיכול ויכול לעזור להפחית את הגז והנפיחות.

8.אניס

אניס הוא עשב שניתן להשתמש בו לטיפול בבעיות עיכול אצל תינוקות.ידוע שהוא עוזר להרפות את מערכת העיכול ולהפחית את הגז.

9.ג’ינג’ר

ידוע שג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגז והנפיחות בתינוקות.זה יכול להינתן בכמויות קטנות כדי לעזור להקל על הגז.

10.מנטה

מנטה הוא עשב קל שיכול לעזור להקל על גזים אצל תינוקות.ידוע שהוא עוזר להרפות את מערכת העיכול ולהפחית את הגז.

11.כורכום

כורכום הוא תבלין שידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול להינתן לתינוקות בכמויות קטנות כדי לעזור להפחית את הגז והנפיחות.

12.Caraway

Caraway הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.זה יכול להינתן לתינוקות בכמויות קטנות כדי לעזור להפחית את הגז והנפיחות.

13.ליקריץ

ליקריץ הוא עשב מתוק שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת גז בתינוקות.ידוע שהוא עוזר להרפות את מערכת העיכול ולהפחית את הגז.

מסקנה

גז אצל תינוקות הוא בעיה שכיחה, אך בדרך כלל זה לא גורם לדאגה.ישנם תרופות מסורתיות רבות שיכולות לעזור להפחית גזים אצל תינוקות, כולל עיסוי, בקבוקי מים חמים, פרוביוטיקה, פחם מופעל, שומר, קמומיל, חומץ תפוחים, אניס, ג’ינג’ר, מנטה, כורכום, קארוויי וליקיריץ.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הגז ולהעניק הקלה לתינוקות.

שאלות נפוצות (שאלות נפוצות)

מהו גז בתינוקות?

גז אצל תינוקות הוא בעיה שכיחה שלרוב אינה סיבה לדאגה.זה יכול לגרום לאי נוחות ויכול להיגרם כתוצאה מאוויר לכודים במערכת העיכול או בעיות עיכול.

האם יש תרופות טבעיות שיכולות לעזור בגז בתינוקות?

כן, יש הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הגז אצל תינוקות.אלה כוללים עיסוי, בקבוקי מים חמים, פרוביוטיקה, פחם מופעל, שומר, קמומיל, חומץ תפוחים, אניס, ג’ינג’ר, מנטה, כורכום, קארוויי ושיקי.

הוא

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן