דף הבית » תרופות סבתא » תולעים בטוסק לילדים – 18 תרופות של סבתא לרגיעה וטבעיות
daaddcdaddd ddddada dcddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcda

תולעים בטוסק לילדים – 18 תרופות של סבתא לרגיעה וטבעיות

האם תולעים גורמות לכאבי שיני ילדך?

האם כאב השיניים של ילדך?האם אתה חושש שאולי יש להם תולעים בשיניים?בעוד שתולעים אינן שכיחות בשיניים, זה יכול לקרות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא וגישות טבעיות לרגיעה שיכולות לעזור.

לפני שבוחן תרופות אלה, חשוב להבין את הסימנים והתסמינים של תולעים בשיניים.תולעים בשן עלולות לגרום לכאב, נפיחות ואפילו זיהום.חשוב לקחת את ילדכם לרופא השיניים אם אתם חושדים שיש להם תולעים.

מהם הסימנים והתסמינים של תולעים בשיניים?

התסמינים העיקריים של תולעים בשיניים הם כאבים, נפיחות וזיהום.הכאב יכול לנוע בין קל לחמור ועלול להיות גרוע יותר בעת הלעיסה.ניתן לראות נפיחות סביב השן הפגועה ואף עשויה להתפשט לשיניים סמוכות.זיהום עלול לגרום להצטברות מוגלה בקו החניכיים ויכול לגרום לחום ותסמינים אחרים.

18 הסעדים של סבתא וגישות הטבעיות להרפיה

1. שמן ציפורן: שמן ציפורן יכול לעזור להפחית כאבים ודלקת.פשוט החל כמה טיפות על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה.

2. שטיפת מי מלח: שטיפת מי מלח יכולה לעזור להפחית נפיחות וגירוי.ממיסים 1/4 כפית מלח בכוס מים חמים ושוטפים את המים סביב הפה שלך למשך דקה או שתיים.ואז ירקו את מי המלח ושטפו במים רגילים.

3. מיץ לימון: למיץ לימון תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור במאבק בזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית מיץ לימון עם 1/4 כוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.

4. שום: לשום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פטרייתיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומניחים אותם בכמות קטנה של מים חמים.לשטוף את המים סביב הפה שלך כמה דקות ואז לירוק אותם.

5. סודה לשתייה: סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית כאבים ודלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית סודה לשתייה עם 1/4 כוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.

6. כורכום: לכורכום יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית כורכום עם 1/4 כוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.

7. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית חומץ תפוחים עם 1/4 כוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.

8. שמן עץ התה: שמן עץ התה בעל תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם 1/4 כוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.

9. מי חמצן: מי חמצן יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית מי חמצן עם 1/4 כוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך מספר דקות.

10. תה קמומיל: תה קמומיל יכול לעזור להפחית כאב ודלקת.פשוט תלול כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים ולשטוף את התה סביב הפה שלך כמה דקות.

11. שמן קוקוס: לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פטריות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן קוקוס עם 1/4 כוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.

12. ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית ג’ינג’ר עם 1/4 כוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.

13. אלוורה: אלוורה יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות אלוורה עם 1/4 כוס מים חמים ולשטוף אותם סביב הפה שלך למשך כמה דקות.

14. בזיליקום: בזילהַדבָּקָה.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית בזיליקום עם 1/4 כוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.

15. שמן אורגנו: לשמן אורגנו יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור

מהן 18 התרופות של סבתא להרפיה וטיפול טבעי בתולעים בטוסק של ילדים?

18 הסעדים של סבתא לרגיעה וטיפול טבעי בתולעים בטוס לילדים הם טיפולים טבעיים שהועברו דרך דורות של משפחות.על פי ההערכה, סעדים אלה יעילים בהקלה על תסמיני התולעים בטוס של ילדים, כמו גירוד, נפיחות ואי נוחות.תרופות אלה שימשו דורות רבים של משפחות כדי לספק הקלה מתסמיני התולעים בטוס של ילדים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן בחירה פופולרית לטיפול בתולעים בטוסק לילדים.ידוע כי תרופות צמחיות כמו שום, כורכום, ג’ינג’ר ו- Neem יעילות להפחתת תסמיני התולעים בטוסק של ילדים.ידוע כי שום יעיל בהריגת טפילים, ואילו לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.ידוע שג’ינג’ר מפחית גירוד ונפיחות, ואילו Neem ידוע כיעיל בטיפול בזיהומים.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול להועיל גם בטיפול בתולעים בטוס לילדים.אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים, יכולה לעזור להפחית את תסמיני התולעים בטוס של ילדים.אכילת מזונות עשירים בוויטמינים ובמינרלים, כמו ביצים, דגים וקטניות, יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני התולעים בטוסק של ילדים.

תרופות הומאופתיות

תרופות הומיאופתיות הן בחירה פופולרית נוספת לטיפול בתולעים בטוסק לילדים.ידוע כי תרופות הומיאופתיות כמו בלדונה, Calcarea Carbonica ו- Silicea יעילות להפחתת תסמיני התולעים בטוס של ילדים.ניתן ליישם סעדים אלה דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי.

מסקנה

18 הסעדים של סבתא לרגיעה וטיפול טבעי בתולעים בטוס לילדים הם טיפולים טבעיים שהועברו דרך דורות של משפחות.על פי ההערכה, סעדים אלה יעילים בהקלה על תסמיני התולעים בטוס של ילדים, כמו גירוד, נפיחות ואי נוחות.ניתן להשתמש בסעדים צמחיים, שינויים תזונתיים ותרופות הומיאופתיות לטיפול בתולעים בטוס של ילדים.חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל בטיפול כלשהו בתולעים בטוס לילדים.

שאלות נפוצות: מה זה תולעים בטוסק לילדים?

תולעים בטוס של ילדים הם התפשטות של טפילים שיכולים לגרום לגרד, נפיחות ואי נוחות באזור סביב הטוסק.תולעים בטוס של ילדים יכולות להיגרם כתוצאה משיטות היגיינה לקויות, מגע עם מים מזוהמים או בליעת מזון מזוהם.הטיפול בתולעים בטוס לילדים כולל תרופות צמחי מרפא, שינויים תזונתיים ותרופות הומיאופתיות. Wikipedia.org הגדרת תולעים בטוסק לילדים – 18 תרופות של סבתא להרפיה וטבעי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן