דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות בשן – 2 תרופות של סבתא לרגיעה ויעילות
dadaddddaa ddadf  daadaddaddaa dadc daddaad dcdadddad dddad

נפיחות בשן – 2 תרופות של סבתא לרגיעה ויעילות

נפיחות בשן: 2 התרופות של סבתא לרגיעה ויעילות

כולנו יודעים את התחושה של כאב שיניים נפוח, את הכאב הפועם שיכול להקשות על התרכזות בכל דבר אחר.בעוד שביקור אצל רופא השיניים הוא הפיתרון הטוב ביותר, סבתות ברחבי העולם עולות עם תרופות ביתיות כדי לסייע בהפחתת הנפיחות ולהקלה.להלן שתי תרופות מנוסות ואמויות ששימשו בהצלחה כדי להפחית נפיחות בשן ולספק הקלה.

שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה קלאסית לכאבי שיניים, וניתן להשתמש בהם להפחתת הנפיחות.כל שעליך לעשות הוא להמיס כפית מלח בכוס מים חמים, ולהשתמש בו כדי לשטוף את הפה שלך.המים החמים יסייעו להפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.בנוסף, המלח יעזור להוציא כל זיהום שעלול לגרום לנפיחות.

משחת שום ומדבק בצל

שום ובצל מכילים תרכובות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק שן שום ובצל, ומערבב את העיסה עם כפית מלח.שפשפו את העיסה ישירות לאזור הנפוח והשאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אין לך שום ובצל בהישג יד, אתה יכול להשתמש בתערובת של סודה לשתייה וחומץ כתחליף.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של סודה לשתייה וחומץ ומרחי אותה ישירות על האזור המושפע.תערובת זו תעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה.

חשוב לציין כי שיטות אלה נועדו לספק הקלה זמנית ואין להשתמש בהן במקום טיפול שיניים מקצועי.אם הנפיחות שלך לא משתפרת לאחר מספר ימים, עליך לבקר את רופא השיניים שלך בהקדם האפשרי.

עם שימוש נכון בסעדים אלה, אתה יכול להפחית נפיחות בשן ולספק הקלה נחוצה.קחו בחשבון שמדובר בתרופות ביתיות מסורתיות ואין להשתמש בהן במקום ייעוץ רפואי מקצועי.

הסעדים של סבתא לנפיחות בשן

אנשים רבים פונים לתרופות של סבתא כדי לרפא מחלות נפוצות.כשמדובר בנפיחות בשן, הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה ומרגיעה להפחתת הכאב והדלקת.להלן שניים מהתרופות הפופולריות ביותר לנסות.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לכאבי שיניים ונפיחות.שמן ציפורן מכיל תרכובת הנקראת Eugenol, בעלת תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים.כדי להשתמש בשמן ציפורן, פשוט מרחו כמה טיפות של השמן ישירות לשן הפגועה.השאר את השמן כמה דקות לפני שטיפה אותו במים חמים.

שטיפת מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות.כדי להשתמש במי מלח, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.השתמש בתערובת כדי להסתובב סביב השן הפגועה מספר דקות לפני יריקה החוצה.

טיפים לשימוש בתרופות של סבתא

כדי להפיק את המרב מהסעדים של סבתא, חשוב להשתמש בהם כמתווה.להלן מספר טיפים שכדאי לזכור:

  • עקוב תמיד אחר ההוראות בזהירות.
  • הימנע משימוש ביותר מדי מהתרופה, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי.
  • אם נראה כי התרופה לא עובדת, הפסק את השימוש והדבר עם רופא השיניים שלך.
  • היה מודע לכל אלרגיות שיש לך לפני שאתה משתמש בתרופה.

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה ומרגיעה להפחית נפיחות בשן.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא שיניים לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יכולים להשפיע על בריאות הפה הכללית שלך.

שאלות נפוצות

  • מהו שמן ציפורן?
    שמן ציפורן הוא שמן אתרי שמקורו בניצני צמח ציפורן.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולות לעזור להפחית נפיחות בשן.
  • איך אני משתמש ב- Saltwater?
    כדי להשתמש במי מלח, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.השתמש בתערובת כדי להסתובב סביב השן הפגועה מספר דקות לפני יריקה החוצה.

לסיכום, הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה ומרגיעה להפחית נפיחות בשן.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא שיניים לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יכולים להשפיע על בריאות הפה הכללית שלך.בנוסף, הקפידו לנקוט באמצעי הזהירות הנכונים בעת השימוש בתרופות אלה כדי להבטיח את התוצאות היעילות ביותר.למידע נוסף על נפיחות בשן, בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן