דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיניים – 13 תרופות של סבתא מצוינות ומרפאות
dbddd daddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddaddaa dde

כאבי שיניים – 13 תרופות של סבתא מצוינות ומרפאות

כאבי שיניים: 13 תרופות של סבתא

כאב שיניים יכול להיות חוויה מעצבנת וכואבת.כאבי שיניים יכולים להיגרם על ידי דברים רבים, החל החללים ועד שיניים שבורות, ויכולות לנוע בין אי נוחות קלה וכלה בכאב מסקרן.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להקל על כאבי כאבי השיניים.להלן 13 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי שיניים.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהוציא את הזיהום באזור החניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים, משופץ למשך דקה או שתיים ולירוק החוצה.חזור לפי הצורך.

שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים לטיפול במשקפי שיניים.השמן מכיל חומר מקהל טבעי שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת.לשימוש, פשוט טבלו ספוגית כותנה לשמן ומורחים על האזור המושפע.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בשמן ציפורן לא מזוקק כדי להבטיח שאתה מקבל את המרב מתכונות הריפוי של הציפורן.

שום

שום הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לכאבי שיניים.שום מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.לשימוש, פשוט מוחץ 1-2 שיני שום ומערבב עם מעט מלח.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו מספר דקות.שוטפים במים חמים.

שקיות תה

שקיות תה הן תרופה ביתית נהדרת לכאבי שיניים.החומצה הטאנית בתה מסייעת בהפחתת דלקת ויכולה לספק הקלה מהכאב.לשימוש, פשוט כבש שקית תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז למרוח את השקית החמה והלחה על האזור המושפע.

חבילת קרח

חבילת קרח יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לכאבי שיניים.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח במטלית נקייה ולמרוח ישירות על האזור.השאר את חבילת הקרח דולקת למשך 10-15 דקות, ואז הסר וחזור לפי הצורך.

תה מנטה

תה מנטה יכול לעזור להפחית דלקת ולהציע הקלה מכאבי כאב שיניים.לשימוש, כפית תלולה 1 של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים.אפשר לתה להתקרר, ואז לשטוף בפה כמה דקות ולירוק החוצה.

בצל

בצל שימש במשך מאות שנים לטיפול במשקפי שיניים.תרכובות הגופרית בבצל עוזרות להפחית דלקת ויכולות לספק הקלה מהכאב.לשימוש, פשוט הניחו פרוסת בצל טרי על האזור הפגוע למשך 5-10 דקות, ואז שוטפים במים חמים.

מיץ עשב חיטה

מיץ עשב חיטה הוא תרופה ביתית נהדרת לכאבי שיניים.הכלורופיל בעשר חיטה עוזר להפחית דלקת ויכול לספק הקלה מכאב.לשימוש, פשוט מערבבים כפית של מיץ עשב חיטה עם כוס מים וסובבים סביב הפה למשך מספר דקות לפני הירידה החוצה.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול במשקפי שיניים.החומצה האצטית בחומץ תפוחים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.לשימוש, מדללים כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וסובבים סביב האזור הפגוע במשך כמה דקות, ואז לירוק החוצה.

תמצית וניל

תמצית וניל היא תרופה ביתית פופולרית לכאבי שיניים.האלכוהול בתמצית וניל עוזר להרדים את האזור ויכול לספק הקלה מהכאב.לשימוש, פשוט מערבבים כפית תמצית וניל עם כוס מים חמים וסובבים סביב הפה למשך מספר דקות לפני הירידה החוצה.

מימן חמצן

מי חמצן הוא תרופה ביתית יעילה לכאבי שיניים.התכונות האנטי -חיוביות במי חמצן יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב.לשימוש, מערבבים כפית מי חמצן עם כוס מים חמים ומסתובבים סביב הפה למשך מספר דקות לפני הירידה החוצה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במשקפי שיניים.התכונות האנטי דלקתיות בג’ינג’ר יכולות לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מכאב.לשימוש, פשוט מגרד חתיכה קטנה של שורש ג’ינג’ר טרי ומערבב עם מעט מלח.החל את התערובת על האזור המושפע למשך 10-15 דקותטס ואז שוטפים במים חמים.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים

כאב שיניים יכול להיות חוויה כואבת מאוד ולא נוחה, החל מכאבים עמומים ועד כאבים עזים וחדים.סבתות מחלקות תרופות לכאבי שיניים במשך דורות רבים, ולמרות שלא כולם הוכחו כיעילים, רבים מהם היו יעילים לספק הקלה מסוימת.להלן 13 תרופות של סבתא מצוינות ומרפאות לכאבי שיניים:

1.שטיפת מי מלח

תרופה זו שימשה במשך מאות שנים והיא עדיין מומלצת מאוד כיום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת לכוס מים חמים של 8 גרם ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך 1-2 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.

2.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה עתיקה להקלה על כאבי שיניים.פשוט טבלו ספוגית כותנה בשמן ומורחים אותו על האזור הפגוע.זה יעזור להרדים את הכאב ולהפחית את הדלקת.

3.שום

שום שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לכאבי כאב שיניים.כל שעליך לעשות הוא לרסק שן שום ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.התכונות האנטיבקטריאליות בשום יסייעו בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.

4.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה נהדרת לכאבי כאב שיניים.פשוט תעלול שקית תה במים חמים ולשטוף את התה סביב הפה שלך למשך 1-2 דקות.המנטול בתה מנטה עוזר להרדים את הכאב ולהפחית את הדלקת.

5.תמצית וניל

תמצית וניל היא תרופה נהדרת להפחתת כאבי כאב שיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות ספוגית כותנה בתמצית וניל ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.התכונות האנטי -חיוביות בתמצית יסייעו בהפחתת הדלקת ולספק הקלה.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עתיקה להפחתת כאבי שיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך 1-2 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה יעילה להפחתת כאבי כאב שיניים.כל שעליך לעשות הוא לטבול ספוגית כותנה בשמן ומרחי אותה ישירות על האזור הפגוע.התכונות האנטי -חיוביות בשמן עץ התה יסייעו בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נהדרת להפחתת כאבי כאב שיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה לכוס מים של 8 גרם ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך 1-2 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.

9.כורכום

כורכום הוא תרופה עתיקה להקלה על כאבי שיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום לכוס מים חמים ולשטוף אותה סביב הפה שלך למשך 1-2 דקות.התכונות האנטי דלקתיות בכורכום יסייעו בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.

10.עלי גויאבה

עלי גויאבה הם תרופה נהדרת להפחתת כאבי כאב שיניים.כל שעליך לעשות הוא ללעוס כמה עלי גויאבה ואז להחיל אותם ישירות על האזור המושפע.התכונות האנטי דלקתיות בעלים גויאבה יסייעו בהפחתת הדלקת ולספק הקלה.

11.בצל

בצל הוא עוד תרופה נהדרת להפחתת כאבי כאב שיניים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך פרוסת בצל ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.התכונות האנטי -חיטוי בבצל יסייעו בהפחתת הדלקת ולספק הקלה.

12.מלפפון

מלפפון הוא תרופה עתיקה להקלה על כאבי שיניים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך פרוסת מלפפון ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.התכונות האנטי דלקתיות במלפפון יסייעו בהפחתת הדלקת ולספק הקלה.

13.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת להפחתת כאבי כאב שיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מיץ לימון לכוס מים של 8 גרם ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך 1-2 דקות.זה יעזור להפחית את האינפלהMMation ולספק הקלה.

סיכום

סבתות מספקות תרופות לכאבי שיניים במשך דורות רבים, ובזמן

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן