דף הבית » תרופות סבתא » שריפה בזמן מתן – 9 תרופות סבתות טבעיות לטיפול יעיל
dadaddad dddedf dedaadf  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa dcd

שריפה בזמן מתן – 9 תרופות סבתות טבעיות לטיפול יעיל

שריפת שתן – 9 התרופות של סבתא טבעית לטיפול יעיל

שריפת שתן, או דיסוריה, יכולה להיות נושא לא נוח ומביך להתמודד איתו.זהו סימפטום של זיהום בדרכי השתן או מצב רפואי אחר ויכול לנוע בין קל לחמור.החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות טבעיות שייתכן שסבתא שלך השתמשה לטיפול בשריפת שתן ולהקל על הסימפטומים.

להלן 9 תרופות של סבתא טבעית לטיפול יעיל בשריפת שתן:

H2 – שתו הרבה מים

שתיית מים רבים היא אחת הדרכים הטובות ביותר לטיפול בשריפת שתן.מים עוזרים לשטוף את החיידקים העלולים לגרום לדלקות בדרכי השתן, וזה גם עוזר לדלל את השתן, מה שהופך אותו למעצבן פחות.מכוון לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.

H2 – קח אמבטיה חמה

נקיטת אמבטיה חמה יכולה לעזור להרגיע את תחושת השריפה הקשורה לשריפת שתן.החום מהמים יכול לעזור להרפות את השרירים בדרכי השתן, שיכולים לעזור להפחית את תחושת הבריבה.

H3 – טיפ: הוסף כמה טיפות של שמן לבנדר למי האמבט כדי לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את תחושת השריפה.

H2 – החל חום על האזור

החלת חום על האזור יכולה לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לשריפת שתן.נסה להשתמש בכרית חימום או בקבוק מים חמים כדי למרוח חום על האזור למשך 10-15 דקות בכל פעם.

H2 – קח ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לשריפת שתן.נסה ליטול תוסף ויטמין C פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

H2 – אכלו מזונות עשירים בוויטמין A

ויטמין A הוא חומר מזין חשוב שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לשריפת שתן.נסה לאכול מזונות עשירים בוויטמין A כמו גזר, בטטות ותרד.

H2 – קח תוספי חמוציות

תוספי חמוציות הם דרך נהדרת לעזור להפחית את הסימפטומים של שריפת שתן.תוספי חמוציות יכולים לעזור להפחית את החיידקים בדרכי השתן, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ותחושת השריפה.

H2 – קח פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של שריפת שתן.נסה לקחת תוסף פרוביוטיקה מדי יום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

H2 – שתו תה שן הארי

תה שן הארי הוא תרופה טבעית נהדרת לשריפת שתן.תה שן הארי יכול לעזור להפחית את הדלקת ותחושת השריפה הקשורה לשריפת שתן.

H2 – הימנע מגירויים

הימנעות מגירויים כמו קפאין, אלכוהול ומזונות חריפים יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של שריפת שתן.נסה להגביל את הצריכה שלך של מזונות ומשקאות אלה כדי לעזור להפחית את תחושת הבריבה.

9 הסעדים של סבתא הטבעית הללו יכולים לעזור בטיפול יעיל בשריפת שתן ולהפחית את הסימפטומים.נסה את הסעדים האלה ולראות מה הכי מתאים לך.

חלק 2 – הסעדים של סבתא טבעית לשריפה במהלך שתן

כשאתה חווה שריפה במהלך שתן, חשוב לפנות לטיפול רפואי כדי לקבוע את סיבת המצב.עם זאת, למי שמחפש הקלה טבעית, ישנם כמה תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בטיפול בשריפה במהלך שתן.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות להפחית את תסמיני השריפה במהלך מתן מתן.כדי להשתמש בחומץ תפוחים למצב זה, מערבבים שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם שמונה גרם מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום והיא אמורה לעזור לספק הקלה מתחושת השריפה.

מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי לעזור להקל על שריפה במהלך שתן.ידוע כי למיץ יש תכונות אנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השריפה.כדי להשתמש במיץ חמוציות למצב זה, שתו שתיים עד שלוש כוסות מיץ חמוציות בכל יום.זה אמור לעזור לספקהקלה מהתחושה הבוערת.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהקלה על שריפה במהלך שתן.ידוע כי שורש צמח הג’ינג’ר הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השריפה.כדי להשתמש בג’ינג’ר למצב זה, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות לפני השתייה.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום והיא אמורה לעזור לספק הקלה מתחושת השריפה.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי לעזור להקל על שריפה במהלך שתן.ידוע כי העשב בעל תכונות אנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השריפה.כדי להשתמש בשום למצב זה, קח שתי שיני שום וטחנה אותם לעיסה.החל את העיסה על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה.זה אמור לעזור לספק הקלה מתחושת הבריבה.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לעזור להקל על שריפה במהלך שתן.ידוע כי לחומר המתוק יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השריפה.כדי להשתמש בדבש למצב זה, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום והיא אמורה לעזור לספק הקלה מתחושת השריפה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהקלה על שריפה במהלך שתן.ידוע כי השמן הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השריפה.כדי להשתמש בשמן עץ התה למצב זה, מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם כוס מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע ומאפשרים לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה.זה אמור לעזור לספק הקלה מתחושת הבריבה.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לעזור להקל על שריפה במהלך שתן.ידוע כי האבקה בעלת תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השריפה.כדי להשתמש בסודה לשתייה למצב זה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע ומאפשרים לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה.זה אמור לעזור לספק הקלה מתחושת הבריבה.

מסקנה

שריפה בזמן מתן יכולה להיות מצב כואב ולא נוח.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה מהסימפטום.חומץ תפוחים, מיץ חמוציות, ג’ינג’ר, שום, דבש, שמן עץ התה וסודה לשתייה הם כולם תרופות של סבתא טבעית שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת תסמיני השריפה בזמן מתן מתן.עם זאת, חשוב לפנות לטיפול רפואי אם התסמינים נמשכים.

שאלות נפוצות

מהן הסעדים הטבעיים של סבתא לשריפה במהלך שתן?

התרופות הטבעיות של סבתא לשריפה במהלך שתן כוללות חומץ תפוחים, מיץ חמוציות, ג’ינג’ר, שום, דבש, שמן עץ התה וסודה לשתייה.

האם יש צורך לפנות לטיפול רפואי לשריפה במהלך שתן?


כן, חשוב לפנות לטיפול רפואי כדי לקבוע את סיבת המצב.עם זאת, ניתן להשתמש בתרופות של סבתא טבעית כדי לספק הקלה מהסימפטום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן