דף הבית » תרופות סבתא » שריפה בזמן מתן – 9 תרופות סבתות טבעיות לטיפול יעיל
dadaddad dddedf dedaadf  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa dcd

שריפה בזמן מתן – 9 תרופות סבתות טבעיות לטיפול יעיל

מתן כואב אינו חוויה נעימה, והיא יכולה להוות סימן לבעיות בריאותיות רבות.שריפה במהלך שתן היא תחושה לא נוחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון סוגיות, החל מדלקת בדרכי השתן למחלה המועברת במגע מיני.אף על פי שניתן לטפל בשריפה במהלך מתן שתן באנטיביוטיקה או בתרופות אחרות, יש אנשים שמעדיפים לנסות תרופה מיושנת, שהועברה לאורך דורות, להקלה.להלן 9 סעדים של סבתא טבעית לשריפה במהלך מתן שתן שעשויים לספק הקלה אפקטיבית.

H2: מיץ חמוציות

מיץ חמוציות שימש זה מכבר כדי לסייע בזיהומים בדרכי השתן, וזה עשוי לעזור גם בשריפה במהלך מתן מתן.שתיית מיץ חמוציות לא ממותק עשויה לעזור לשטוף חיידקים בדרכי השתן, תוך הקלה על תחושת הבריבה.הוא גם גבוה בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור לגוף להילחם בזיהומים.

H2: סודה לשתייה

סודה לשתייה, הידועה גם בשם נתרן ביקרבונט, היא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור לנטרל את חומציות השתן, שיכול להפחית את תחושת השריפה.כדי להשתמש בסודה לשתייה, ערבבו 1 כפית ממנה בכוס מים ושותים פעם או פעמיים ביום עד תחושת השריפה שוככת.

H3: טיפ מועיל:

אם הטעם של סודה לשתייה חזק מדי עבורך, נסה להוסיף סחיטה של מיץ לימון או ליים לכוס המים כדי להפוך אותו ליותר טעים.

H2: חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והפטריאליות, שיכולות לעזור להילחם בזיהומים בדרכי השתן ולהפחית את תחושת השריפה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כף ממנו בכוס מים ושותה פעם ביום עד תחושת השריפה שוככת.

H2: שורש מרשמלו

ידוע כי שורש מרשמלו הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בשופכה ובשלפוחית השתן, תוך הקלה על השריפה.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים אותו פעם ביום.

H2: Goldenseal

Goldenseal הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בדרכי השתן ומחלות אחרות.ידוע שהוא חיטוי, שיכול לעזור להילחם בחיידקים בדרכי השתן ולהפחית את תחושת הבריבה.כדי להשתמש ב- Goldenseal, תלול 1 כפית ממנו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים אותם פעם ביום.

H2: UVA URSI

UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בדלקות בדרכי השתן ומחלות אחרות.ידוע שהוא חיטוי, שיכול לעזור להילחם בחיידקים בדרכי השתן ולהפחית את תחושת הבריבה.כדי להשתמש ב- Uva Ursi, תלול 1 כפית ממנו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים אותם פעם ביום.

H2: שורש שן הארי

שורש שן הארי ידוע כמשתן, שיכול לעזור לשטוף חיידקים מחוץ לדרכי השתן.כדי להשתמש בשורש שן הארי, תלול 1 כפית ממנו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים אותם פעם ביום.

H2: פטרוזיליה

פטרוזיליה ידועה כאנטיספטית ומעוררת, שיכולה לעזור להילחם בחיידקים בדרכי השתן ולהפחית את תחושת הבריבה.כדי להשתמש בפטרוזיליה, תלולה 1 כפית ממנה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים אותם פעם ביום.

H2: משי תירס

משי תירס ידוע כמשתן, שיכול לעזור לשטוף חיידקים מחוץ לדרכי השתן.כדי להשתמש במשי תירס, תלול 1 כפית ממנו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים אותם פעם ביום.

H2: טיפ מועיל:

חשוב לשתות הרבה מים בעת שימוש באחד מהתרופות הללו.מים יעזרו לשטוף חיידקים ורעלים מדרכי השתן ולהפחית את תחושת הבריבה.

תרופות צמחי מרפא לשריפה במהלך שתן

עשבי תיבול הם מקור טבעי להקלה לשריפה במהלך מתן מתן, וישנם כמה עשבי תיבול נפוצים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.באופן כללי, עשבי תיבול אלה משמשים בצורה תה, אך ניתן לקחת אותם גם בצורה של גלולה.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותרלטיפול בשריפה במהלך שתן כולל קמומיל, שורש מרשמלו, משי תירס, UVA URSI, שורש שן הארי ושורש ברדוק.

קמומיל הוא עשב נפוץ המשמש להפחתת דלקת וגירוי.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לשריפה במהלך שתן.שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים להפחתת דלקת וטיפול בזיהומים בדרכי השתן.משי תירס הוא משתן שיכול לעזור לשטוף רעלים וחיידקים מדרכי השתן.

UVA URSI הוא עשב שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטיספטיות.זה יכול לעזור להפחית את הגירוי והדלקת בדרכי השתן.שורש שן הארי הוא עוד תרופה צמחית פופולרית לזיהומים בדרכי השתן.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את תחושת הבריבה הקשורה לשריפה במהלך שתן.שורש ברדוק הוא תרופה צמחית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהשטוף רעלים וחיידקים מדרכי השתן.

שינויים תזונתיים ואורח חיים

ביצוע שינויים בתזונה ואורח חיים יכול גם לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לשריפה במהלך שתן.הימנעות ממזון חריף וחומצי יכולה לעזור להפחית את הגירוי בדרכי השתן.הגדלת צריכת המזונות העשירים בסיבים ושתיית מים רבים יכולה גם לעזור לשטוף רעלים וחיידקים מדרכי השתן.

בנוסף, חשוב לטפל בבריאות הכללית שלך.קבלת פעילות גופנית קבועה, ניהול לחץ וקבלת מנוחה נאותה יכולה לעזור להפחית את הדלקת והגירוי בדרכי השתן.

תוספי צמחים

ניתן להשתמש בתוספי צמחים גם כדי להפחית את תחושת השריפה הקשורה לשריפה במהלך שתן.חלק מתוספי הצמחים הפופולריים ביותר למצב זה כוללים תמצית חמוציות, Goldenseal ו- Echinacea.

תמצית חמוציות מכילה נוגדי חמצון חזקים שיכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי בדרכי השתן.Goldenseal הוא עשב שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי.זה יכול לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לשריפה במהלך שתן.Echinacea הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בדרכי השתן.

תרופות ביתיות

ישנם גם כמה תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את תחושת השריפה הקשורה לשריפה במהלך שתן.שתיית מים רבים יכולה לעזור לשטוף רעלים וחיידקים מהדרכי השתן.חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בדרכי השתן.החלת דחיסה קרה על הבטן יכולה גם לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לשריפה במהלך מתן מתן.

מסקנה

שריפה בזמן מתן יכולה להיות מצב כואב ולא נוח.עם זאת, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את תחושת השריפה הקשורה למצב זה.תרופות צמחי מרפא, שינויים בתזונה ואורח חיים, תוספי צמחים ותרופות ביתיות יכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לשריפה במהלך שתן.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות טבעיות לשריפה במהלך מתן מתן? כמה תרופות טבעיות לשריפה במהלך שתן כוללות תרופות צמחיות, שינויים בתזונה ואורח חיים, תוספי צמחים ותרופות ביתיות.

לסיכום, שריפה במהלך שתן יכולה להיות מצב כואב ולא נוח.עם זאת, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את תחושת השריפה הקשורה למצב זה.תרופות צמחי מרפא, שינויים בתזונה ואורח חיים, תוספי צמחים ותרופות ביתיות יכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לשריפה במהלך שתן.למידע נוסף תוכלו לקרוא את הגדרת Wikipedia.org על שריפה במהלך שתן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן