דף הבית » תרופות סבתא » שריפה בדרכי השתן – 13 תרופות מיושנות מרגיעות עם תוצאות מוכחות
dadaddad dddadbd ddadaadf  daadaddaddaa dedddadaddaa dedadd

שריפה בדרכי השתן – 13 תרופות מיושנות מרגיעות עם תוצאות מוכחות

שריפה בדרכי השתן: 13 תרופות מרגיעות מיושנות עם תוצאות מוכחות

שריפה בדרכי השתן היא מצב לא נוח ולעיתים מביך.אמנם קיימות תרופות רבות העומדות לטיפול במצב זה, אך אנשים רבים פונים לתרופות המנוסות ואמינה שאבות אבותינו משמשים לדורות.להלן 13 תרופות מיושנות מרגיעות עם תוצאות מוכחות.

1.מים

אי אפשר להפריז בחשיבות של שתיית מים רבים בכל מה שקשור להקל על תחושות שריפה בדרכי השתן.מים עוזרים לשטוף חיידקים ורעלים אחרים העלולים לגרום לגירוי בשלפוחית השתן והשופכה.מומלץ לשתות לפחות שמונה כוסות מים של 8 גרם מים ביום.

2.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה פופולרית לשריפה בדרכי השתן.חומציות המיץ עוזרת להפחית את כמות החיידקים בשלפוחית השתן והשופכה, מה שיכול להקל על תחושות שריפה.מומלץ לשתות 8 גרם מיץ חמוציות לא ממותק ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אינך אוהב את הטעם של מיץ חמוציות, נסה להוסיף כמה טיפות דבש או סירופ אגבה כדי להפוך אותו לחידה יותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מיושנת נוספת שיכולה לעזור בשריפה בדרכי השתן.החומציות של החומץ יכולה לסייע בהפחתת כמות החיידקים בשלפוחית השתן והשופכה, מה שיכול להפחית את תחושות השריפה.מומלץ לקחת 1-2 כפות של חומץ תפוחים מעורבב עם 8 גרם מים פעמיים או שלוש ביום.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פריט ביתי נפוץ שיכול לעזור בשריפה בדרכי השתן.סודה לשתייה עוזרת לנטרל את החומציות בשתן, מה שיכול להפחית את תחושות הבריבה.מומלץ לערבב 1 כפית סודה לשתייה עם 8 גרם מים ולשתות אותו פעמיים או שלוש ביום.

תחושת השריפה הקשורה לזיהומים בדרכי השתן היא תלונה שכיחה ויכולה להיות די כואבת.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מיושנות שיכולות לעזור להרגיע את אי הנוחות ולהאיץ את תהליך הריפוי.להלן 13 מהטיפולים הנפוצים והיעילים ביותר לשריפה בדרכי השתן.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה פופולרית לזיהומים בדרכי השתן ומשמשת במשך מאות שנים.מיץ הטארט עשיר בנוגדי חמצון ונמצא כי הוא מפחית את תסמיני השריפה בדרכי השתן.כמו כן, הוכח כי הוא מסייע במניעת זיהומים עתידיים על ידי שמירה על חיידקים לחבר לקיר שלפוחית השתן.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה נמצאה כטיפול יעיל לשריפה בדרכי השתן.זה עובד על ידי נטרול החומצה בשתן, שיכול לעזור להפחית את אי הנוחות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית סודה לשתייה עם 8 אונקיות מים ושתו אותם מספר פעמים ביום.

3.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי שהוכח כמסייע בהפחתת תסמיני השריפה בדרכי השתן.זה פועל על ידי מניעת הדבקה בקירות שלפוחית השתן, מה שיכול לעזור להפחית את אי הנוחות.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עממית פופולרית למחלות רבות וניתן להשתמש בהן לטיפול בשריפה בדרכי השתן.הוא עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית דלקת, מה שיכול לעזור להפחית את אי הנוחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים ושתו אותו מספר פעמים ביום.

5.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט הם תרופות טבעיות פופולריות לשריפה בדרכי השתן.תה אלה עשירים בנוגדי חמצון ובעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות.שתו כוס תה צמחים מספר פעמים ביום להקלה.

6.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזוןדרכי השתן.הם יכולים לעזור להפחית את תסמיני צריבה וגם להפחית את הסיכון לזיהומים עתידיים.

7.הגדל את צריכת המים

הגדלת צריכת המים שלך יכולה לעזור לשטוף חיידקים ורעלים מדרכי השתן, שיכולים לעזור להפחית את תחושת הבריבה.מומלץ לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לשמור על גופך לחות ובריא.

8.ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי השתן.נטילת 500-1000 מ”ג ויטמין C ביום יכולה לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לשריפה בדרכי השתן.

9.קח אמבטיה חמה

השריית אמבטיה חמה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת בדרכי השתן ולספק הקלה מתחושת השריפה.הוספת כמה טיפות של שמנים אתרים כמו לבנדר או קמומיל יכולה לשפר עוד יותר את ההשפעות המרגיעות של האמבט.

10.הפחתת לחץ

מתח יכול להחליש את מערכת החיסון ולהפוך אותך למועדת יותר לזיהומים.כדי לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לשריפה בדרכי השתן, חשוב להפחית ככל האפשר את רמות הלחץ.

11.הימנע מגירויים

מזונות ומשקאות מסוימים כמו קפאין, אלכוהול ומזונות חריפים יכולים לעצבן את שלפוחית השתן ולהחמיר את תחושת השריפה.חשוב להימנע ממזונות ומשקאות אלה בזמן הטיפול בזיהום.

12.ללבוש בגדים רופפים

בגדים הדוקים יכולים להפעיל לחץ על שלפוחית השתן ולהחזיר את אי הנוחות.חשוב ללבוש בגדים רופפים תוך טיפול בזיהום כדי לעזור להפחית את אי הנוחות.

13.הימנע מניחוחות

ניחוחות ובשמים יכולים לעצבן את שלפוחית השתן ולהחמיר את תחושת הבריבה.חשוב להימנע ממוצרים ריחניים כמו חומרי ניקוי כביסה, בשמים וקרם גוף תוך טיפול בזיהום.

מסקנה

שריפה בדרכי השתן היא תלונה נפוצה ויכולה להיות כואבת למדי.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מיושנות שיכולות לעזור להרגיע את אי הנוחות ולהאיץ את תהליך הריפוי.מיץ חמוציות, סודה לשתייה, D-Mannose, חומץ תפוחים, תה צמחים, פרוביוטיקה, צריכת מים מוגברת, ויטמין C, אמבטיות חמות, לחץ מופחת,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן