דף הבית » תרופות סבתא » זיהום בשלפוחית השתן – 3 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות וטיפול מהיר

זיהום בשלפוחית השתן – 3 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות וטיפול מהיר

דרכי השתן ודלקות שלפוחית השתן

דרכי השתן היא מערכת של איברים המסייעת לגוף להיפטר מפסולת.זה מורכב מהכליות, השתן, שלפוחית השתן והשופכה.הכליות מסננות את הדם ומייצרות שתן, אשר מועבר אז במורד השופך לשלפוחית השתן.השתן מאוחסן בשלפוחית השתן עד שהוא משתחרר בסופו של דבר דרך השופכה.

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא זיהום בדרכי השתן, הנגרמת לעתים קרובות על ידי חיידקים.זיהומים אלה יכולים להיות כואבים ולגרום לתחושת שריפה בעת שתן.זיהומים בשלפוחית השתן, הידועים גם בשם דלקת שלפוחית השתן, הם סוג של UTI ויכולים להיות לא נוחים במיוחד.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהומים בשלפוחית השתן.

הסעדים של סבתא לזיהומים בשלפוחית השתן

בשנים האחרונות אנשים רבים פנו לתרופות טבעיות כדי להקל על הכאב ואי הנוחות של דלקות שלפוחית השתן.סבתות משתמשות זה מכבר תרופות טבעיות כדי לסייע בטיפול בזיהומים בשלפוחית השתן ויש כמה שהוכחו כיעילים.להלן שלוש מהתרופות הטובות ביותר לסבתא לזיהומים בשלפוחית השתן:

חומץ תפוחים: חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לזיהומים בשלפוחית השתן.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולהרוג את החיידקים הגורמים לזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים ושתו אותו פעמיים ביום.

מיץ חמוציות: מיץ חמוציות מומלץ לרוב לאנשים עם דלקות בשלפוחית השתן מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית את צמיחת החיידקים בשלפוחית השתן.זה נחשב גם להגדיל את כמות החומצה בשתן, מה שהופך את שלפוחית השתן פחות מסבירה לחיידקים.שתו כוס אחת של מיץ חמוציות ביום במהלך דלקת בשלפוחית השתן כדי לעזור להקל על הסימפטומים.

חזרת: חזרת נחשבת לסייע בהפחתת הדלקת ולהרוג חיידקים בדרכי השתן.ניתן להשתמש בו להכנת תה שניתן לצרוך פעמיים ביום.להכנת התה, תלולה כף אחת של חזרת מגוררת בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש אם רוצים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין כי בעוד שתרופות טבעיות אלה עשויות לעזור להקל על הסימפטומים של דלקות שלפוחית השתן, הם אינם מחליפים ייעוץ רפואי מקצועי.אם התסמינים נמשכים או מחמירים, חשוב לדבר עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות כדי לפנות לייעוץ וטיפול נוסף במידת הצורך.

סיכום

זיהומים בשלפוחית השתן יכולים להיות לא נוחים ביותר ויכולים לגרום לכאב ואי נוחות רבה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שהוכחו כיעילות בסיוע להפחתת הסימפטומים של זיהומי שלפוחית השתן.סבתות השתמשו מזמן חומץ סיידר תפוחים, מיץ חמוציות, וחיזוק כתרופות טבעיות לזיהומים בשלפוחית השתן וניתן להשתמש בהן כדי להקל על אי הנוחות הקשורה לזיהום.עם זאת, חשוב לזכור לפנות לייעוץ מקצועי אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים.

תרופות ביתיות לזיהומים בשלפוחית השתן

הסבתות מבטלות תרופות ביתיות לכל מיני מחלות במשך מאות שנים, וזיהומים שלפוחית השתן אינם יוצאים מהכלל.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהוכחו כיעילות בטיפול בזיהומים בשלפוחית השתן.תרופות ביתיות אלה פשוטות, סבירות וניתן להשתמש בהן בנוחות הבית שלך.

מיץ חמוציות

מיץ חמוציות משמש זה מכבר כתרופה לזיהומים בשלפוחית השתן.מחקרים הראו כי מיץ חמוציות מסייע במניעת הקפדה על דפקיית דרכי השתן, וכך הם גורמים לזיהום.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו שתי כוסות של מיץ חמוציות לא ממותק מדי יום.הקפידו לשתות גם הרבה מים, מה שמסייע לשטוף את החיידקים מהמערכת.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אלקליין שיכול לעזור לנטרל את החומצה בשתן, המסייע בהפחתת הכאב ושריפהתחושות הקשורות לזיהומים בשלפוחית השתן.כדי להשתמש בסודה לשתייה כתרופה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושתה את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לזיהומים בשלפוחית השתן.החומץ מסייע באלקטרון של השתן, המסייע להפחתת החומציות ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותה פעמיים ביום.

שאלות נפוצות בנושא תרופות לזיהום בשלפוחית השתן

  • באיזו תדירות עלי לשתות מיץ חמוציות?
    עליכם לשתות שתי כוסות של מיץ חמוציות לא ממותק מדי יום כדי לעזור למנוע זיהומים בשלפוחית השתן.
  • כמה זמן ייקח עד שהתרופות הללו יעבדו?
    הסעדים צריכים להתחיל לעבוד תוך מספר ימים, אך יתכן וייקח עד שבוע -שבועיים עד שההשפעות המלאות יתממשו.
  • האם יש תופעות לוואי לתרופות אלה?
    לא, אין תופעות לוואי ידועות בסעדים אלה.עם זאת, אם אתה חווה אי נוחות או החמרה של הסימפטומים, אנא התייעץ עם הרופא שלך.

לסיכום, ניתן לטפל ביעילות בזיהומים בשלפוחית השתן באמצעות תרופות ביתיות טבעיות כמו מיץ חמוציות, סודה לשתייה וחומץ תפוחים.תרופות אלה פשוטות, סבירות וניתן להשתמש בהן בנוחות הבית שלך.בעוד שהסעדים צריכים להתחיל לעבוד תוך מספר ימים, זה עשוי לקחת עד שבוע -שבועיים עד שההשפעות המלאות יתממשו.דלקות שלפוחית השתן יכולות להיות מאוד לא נוחות ואף כואבות, ולכן חשוב לפנות לטיפול רפואי אם הסימפטומים מחמירים או לא משתפרים תוך מספר ימים.עם שימוש נכון בסעדים שאושרו על סבתא אלה, אתה יכול לחזור להרגיש כמוך תוך זמן קצר.

הגדרת Wikipedia.org לגבי זיהום שלפוחית השתן

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן