דף הבית » תרופות סבתא » שריפה בדרכי השתן – 13 תרופות מיושנות מרגיעות עם תוצאות מוכחות
dadaddad dddadbd ddadaadf  daadaddaddaa dedddadaddaa dedadd

שריפה בדרכי השתן – 13 תרופות מיושנות מרגיעות עם תוצאות מוכחות

שריפה בדרכי השתן – 13 תרופות מיושנות מרגיעות עם תוצאות מוכחות

שריפה בדרכי השתן היא מצב מאוד לא נוח ולעיתים אפילו כואב שיכול להיות בעל מספר סיבות.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מיושנות שיכולות לעזור להרגיע את התחושה הבוערת ולספק הקלה.במאמר זה נחקור 13 מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר שהוכחו כמסייעות בשריפה בדרכי השתן.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, והן יכולות להיות יעילות גם בטיפול בשריפה בדרכי השתן.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר צמחי מרפא:

1.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב הידוע ביכולתו להפחית דלקת ולהרגיע את הממברנות הריריות.זה יכול גם לעזור להפחית את תחושת השריפה בדרכי השתן.

2.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות משמש זה מכבר לטיפול בדלקות בדרכי השתן, והוא יכול גם לעזור להרגיע את שריפתו בדרכי השתן.נוגדי החמצון במיץ חמוציות יכולים לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים הגורמים לזיהום.

3.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בדרכי השתן.זה ידוע ביכולתו להפחית דלקת ולהפחית את תחושת הבריבה בדרכי השתן.

4.שורש שן הארי

שורש שן הארי יש תכונות משתן טבעיות שיכולות לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ואת תחושת הבריבה.

שינויים תזונתיים

ביצוע כמה שינויים פשוטים בתזונה שלך יכול גם לעזור להפחית את תחושת השריפה בדרכי השתן.להלן כמה שינויים תזונתיים שתוכלו לבצע כדי לעזור להרגיע את התחושה הבוערת:

  • חתוך במזונות חריפים וחומציים, מכיוון שהם יכולים לעצבן את שלפוחית השתן ולהגדיל את תחושת הבריבה.
  • שתו הרבה מים שיעזרו לשטוף חיידקים מדרכי השתן.
  • הגדל את צריכת המזונות העשירים בפרוביוטיקה, כמו יוגורט וקפיר, כדי לעזור לאזן את החיידקים במערכת העיכול שלך ולהפחית את הדלקת.
  • הימנע ממזונות עשירים בסוכר ושומנים רוויים, מכיוון שאלו יכולים להגביר את הדלקת ולהחמיר את תחושת השריפה.
  • אכלו מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים, כדי לעזור לשמור על מערכת העיכול שלכם רגילה ולהפחית דלקת.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם סובלים משריפה בדרכי השתן, חשוב להישאר לחות.שתו לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לעזור לשטוף חיידקים ולהפחית את תחושת הבריבה.

על ידי ביצוע טיפים פשוטים אלה ושילוב הסעדים הצמחיים ושינויים תזונתיים שהוזכרו לעיל, אתה יכול לעזור להפחית את תחושת השריפה בדרכי השתן ולספק הקלה.

מה גורם לשתנה בוערת?

מתן שתן בוער, הידוע גם בשם דיסוריה, הוא תלונה שכיחה בקרב גברים ונשים בוגרים.זה בדרך כלל נגרם על ידי זיהום בדרכי השתן (UTI), אך זה יכול להיגרם גם על ידי מספר מצבים אחרים, כולל זיהומים המועברים במגע מיני (STI), אבני כליות ותרופות מסוימות.

13 תרופות מרגיעות מיושנות עם תוצאות מוכחות

למרות שתן מתן שתן יכול להיות לא נוח ומפריע, ישנם מספר תרופות מיושנות שיכולות לעזור להרגיע את תחושת הבריבה ולספק הקלה מסוימת.להלן 13 מהסעדים היעילים ביותר שהוכחו כמספקים הקלה מהשתנה בוערת:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות משמש זה מכבר לטיפול ב- UTIS.ההערכה היא כי היא מסייעת לשטוף חיידקים ולהפחית את הדלקת.חשוב לציין שמיץ חמוציות אינו מטפל בזיהום עצמו, אך עשוי לעזור להפחית את הסימפטומים.

2.אמבטיות חמות

השריית אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית דלקת ואי נוחות.חשוב לציין כי המים לא צריכים להיות חמים מדי, כמו זהיכול לעצבן את העור.

3.קומפרסים קרים

החלת קומפרסים קרים על הבטן התחתונה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות.חשוב לציין כי הקומפרסים לא צריכים להיות קר מדי, מכיוון שזה יכול לעצבן את העור.

4.תרופות צמחיות

ידוע כי תרופות צמחיות, כמו קמומיל, שורש שן הארי ושורש מרשמלו, יעילים בטיפול בשתנה בוערת.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך בתחום הבריאות לפני לנקוט בסעדים צמחיים כלשהם.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לטיפול ב- UTIS.ההערכה היא כי היא מסייעת לשטוף חיידקים ולהפחית את הדלקת.חשוב לציין כי חומץ תפוחים אינו מטפל בזיהום עצמו, אך עשוי לעזור להפחית את הסימפטומים.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את חומציות השתן, מה שיכול לעזור להפחית את תחושת הבריבה.חשוב לציין כי אין לקחת סודה לשתייה במינונים גדולים, מכיוון שהיא יכולה לגרום לחוסר איזון אלקטרוליט.

7.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה יעילה להפחתת דלקת ויכולה גם לעזור לאזן את החיידקים במעיים, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שריפת שתן.

8.הידרציה

להישאר לחות חיוני בטיפול בשתנה בוערת.שתיית מים רבים יכולה לעזור לשטוף חיידקים ולהפחית את הדלקת.

9.מזון אלקליין

אכילת מזונות אלקליין, כמו פירות וירקות, יכולה לעזור להפחית את חומציות השתן, מה שיכול לעזור להפחית את תחושת הבריבה.

10.ויטמין C

נטילת תוסף ויטמין C יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ויכולה גם לעזור להגביר את מערכת החיסון, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שריפת שתן.

11.הימנע מאוכל חריף

מזונות חריפים יכולים לעצבן את דרכי השתן ויכולים להחמיר את התחושה הבוערת.חשוב להימנע ממזונות חריפים אם אתם חווים מתן שתן בוער.

12.הימנע מקפאין

קפאין יכול לעצבן את דרכי השתן ויכול להחמיר את תחושת השריפה.חשוב להימנע מקפאין אם אתם חווים שתן בוער.

13.ללבוש בגדים רופפים

לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור להפחית את החיכוך כנגד העור, מה שיכול לעזור להפחית דלקת ואי נוחות.

שאלות נפוצות

מה זה שתן בוער?

מתן שתן בוער, הידוע גם בשם דיסוריה, הוא תלונה שכיחה בקרב גברים ונשים בוגרים.זה בדרך כלל נגרם על ידי זיהום בדרכי השתן (UTI), אך זה יכול להיגרם גם על ידי מספר מצבים אחרים, כולל זיהומים המועברים במגע מיני (STI), אבני כליות ותרופות מסוימות.

האם יש תרופות ביתיות לשריפת שתן?

כן, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור לספק הקלה מהשתנה בוערת.אלה כוללים שתיית מיץ חמוציות, נקיטת אמבטיות חמות, מריחת קומפרסים קרים, נטילת תרופות צמחים, שתיית חומץ תפוחים, נטילה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן