דף הבית » תרופות סבתא » שריפה בגלל שעווה – 19 הסעדים של סבתא רפואית שכדאי לדעת
dadaddad dddcdc dadaddd  ddadadddd dadc daddaad dadaddd

שריפה בגלל שעווה – 19 הסעדים של סבתא רפואית שכדאי לדעת

שריפה בגלל שעווה – 19 הסעדים של סבתא רפואית שכדאי לדעת

כולנו סבלנו מכוויות הקשורות בשעווה בשלב מסוים בחיינו.בין אם זה נר שהתקרב מדי, שעווה שחיממה יותר מדי, או תאונה עם שעווה חמה יותר, הכאב ואי הנוחות יכולים להיות משמעותיים.למרבה המזל, רבות מהסבתות שלנו מטפלות בכוויה בגלל שעווה עם תרופות שהועברו במשך דורות.להלן 19 סעדים של סבתא רפואית שכדאי לדעת ויכולים לעזור להקל על שריפה בגלל שעווה.

מים קרירים להשרות

הדבר החשוב ביותר לעשות כשאתה סובל מכוויית שעווה הוא לקרר את האזור למטה.ספיגת מים קרירים היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.משרים מטלית או תחבושת במים קרים ומורחים אותו על האזור למשך כעשר דקות.זה יפחית את החום ויסייע לרקמה לרפא.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לתנאי עור רבים, והיא יכולה לשמש גם לכוויות שעווה.החל על האזור כמות נדיבה של ג’ל אלוורה והשאיר אותו לפחות 15 דקות.זה יעזור להרגיע ולקרר את האזור, וזה גם יעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, וניתן להשתמש בו לטיפול גם בכוויות שעווה.מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15 דקות.זה יעזור להפחתת כאב ודלקת, וזה גם יעזור לקדם ריפוי.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת לכוויות שעווה.השמן עשיר בחומצות שומן ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 15 דקות.

H2 – תרופות ביתיות טבעיות

אבקת סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה לטיפול בכוויות בגלל שעווה.מערבבים כף סודה לשתייה בכוס מים ומורחים אותה על האזור.זה יעזור להפחתת כאב ודלקת, וזה גם יעזור לקדם ריפוי.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בכוויות שעווה.מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים ומורחים אותו על האזור.זה יעזור להפחתת כאב ודלקת, וזה גם יעזור לקדם ריפוי.

כּוּרכּוּם

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בכוויות שעווה.מערבבים כפית כורכום בכוס מים חמים ומורחים אותו על האזור.זה יעזור להפחתת כאב ודלקת, וזה גם יעזור לקדם ריפוי.

H2-תרופות ללא מרשם

שמן ויטמין E.

שמן ויטמין E הוא נוגד חמצון טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בכוויות שעווה.מרחו שכבה דקה של שמן ויטמין E על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 15 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

קרם קלנדולה

קרם קלנדולה הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בכוויות שעווה.מרחו כמות נדיבה של קרם קלנדולה על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15 דקות.זה יעזור להפחתת כאב ודלקת, וזה גם יעזור לקדם ריפוי.

H3 – טיפ מועיל

בעת טיפול בכוויית שעווה, חשוב לזכור לשמור על האזור המושפע נקי ויבש.אל תמרחו קרמים או משחות על האזור עד שהוא נרפא לחלוטין.כמו כן, אם אתה חווה אדמומיות, נפיחות או כאב, פנה מייד לטיפול רפואי.

שריפה בגלל שעווה: 19 תרופות של סבתות רפואיות שכדאי לדעת

כוויות הנגרמות כתוצאה משעווה יכולות להיות כואבות ומתסכלות.אמנם קיימים טיפולים רפואיים, אנשים רבים מבקשים הקלה על ידי שימוש בתרופות ביתיות שהועברו מדור לדור.לרוב מכונים סעדים אלה כ”סעדים של סבתות רפואיות “ומשמשות לטיפול במחלות רבות במשך מאות שנים.במאמר זה נדון ב -19 על תרופות אלה שכדאי לדעת אם אי פעם סובלת מכוויה בגלל שעווה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים (ACV) הוא תרופה ביתית פופולרית ומשמשת לטיפול במחלות רבות.זהיש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים לכוויות כתוצאה משעווה.כדי להשתמש ב- ACV, מערבבים חלקים שווים של ACV ומים והחל אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הכאב הקשור לכוויות כתוצאה משעווה.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, שיכולות לעזור במניעת זיהום.כדי להשתמש בשמן קוקוס, החל כמות קטנה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

3.אלוורה

אלוורה היא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות עור רבות, כולל כוויות כתוצאה משעווה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות וקירור שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכוויה.כדי להשתמש באלוורה, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי והחל אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

4.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול במחלות רבות.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכוויות כתוצאה משעווה.כדי להשתמש בדבש, מרחי שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע ותן לו לשבת 20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

תרופות אחרות של סבתות רפואיות

הסעדים של סבתות רפואיות אחרות שכדאי לדעת אם אי פעם סובלת מכוויה בגלל שעווה כוללות:

  • שמן זית
  • שמן לבנדר
  • סודה לשתייה
  • שמן עץ התה
  • מיץ לימון
  • שום
  • מלפפון
  • כורכום
  • חומץ
  • תפוח אדמה
  • חלב
  • מלח אפסום
  • תה קמומיל
  • OatMeal
  • יוגורט
  • קליפת בננה
  • הדבק שום
  • שמן שקדים

ניתן להשתמש ב

תרופות אלה כדי להפחית את הכאב, הדלקת ואי הנוחות הקשורים לכוויות כתוצאה משעווה.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי.אם הכוויה חמורה או אינה משתפרת לאחר מספר ימים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

שאלות נפוצות

ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

א: כן, תרופות אלה בדרך כלל בטוחות לשימוש כל עוד הן משמשות כמתכוונות.עם זאת, חשוב לציין כי אנשים מסוימים עשויים להיות אלרגיים למרכיבים מסוימים, ולכן עדיף לבצע בדיקת תיקון לפני שתשתמשו בכל תרופה.

כוויות עקב שעווה יכולות להיות כואבות ומתסכלות, אך עם הסעדים הנכונים, ניתן לנהל אותם וניתן להפחית את הכאב.כדאי לדעת את 19 הסעדים של הסבתות הרפואיות שנדונו במאמר זה וניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הכאב, הדלקת ואי הנוחות הקשורים לכוויות כתוצאה משעווה.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי, ואם הכוויה חמורה או אינה משתפרת לאחר מספר ימים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

עבור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן